×

NMB BANK
NIC ASIA

यात्रु ठग्न पाउनुपर्ने मागगर्दै पोखरामा सार्वजनिक यातायाद बन्द, विन्द्यवासिनीको अवज्ञा

पुस २७, २०७४

NTC
Sarbottam
Premier Steels
Marvel

पोखरा, २७ पुस–मिटरमा चल्न नमान्ने १८ जना ट्याक्सी चालकहरुलाई कारवाही गरेपछि आक्रोशित बनेका र साँगठनिक एकताको नाममा दादागिरीमा उत्रिएका नेपाल यातायात ब्यवसायी राष्ट्रिय महासंघ अन्तर्गतका सार्वजनिक सवारी साधनहरु आज पोखरामा चलेका छैनन् । तर सांगठनिक एकताको नाममा दादागिरीकाविरुद्ध पोखरामा सञ्चालित विन्द्यवासिनी बस समितिले आफ्ना बसहरु भने सञ्चालन गरिरहेको छ । 

Muktinath Bank

नेपाल यातायात ब्यवसायी राष्ट्रिय महासंघ अन्तरगतका सार्वजनिक सवारी साधनहरु नचल्दा मर्माहित बनेका पोखराका सर्वसाधारणले विन्द्यवासिनी बस समिति मातहत चलेका बसहरुका कारण केही राहत पाएका छन् । 


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

नेपाल यातायात ब्यवसायी राष्ट्रिय महासंघ अन्तरगत रहेका पोखरा बस व्यवसायी समिति, बेगनासताल बस व्यवसायी समिति, श्रृयंगा बस व्यवसायी समिति, व्यास बस व्यवसायी समिति, पृथ्वी राजमार्ग बस सञ्चालक समिति मातहतका बसहरु चलेका छैनन् । त्यस्तै ट्याक्सी व्यवसायी समिति पोखरा मातहतका ट्याक्सीहरु पनि पोखरामा चलेका छैनन् ।


Advertisment
Nabil box
Kumari

मिटरमा चल्न नमान्ने १८ जना ट्याक्सी चालकहरुलाई प्रहरीले मंगलबार पक्राउ गरेर हिरासतमा राखेपछि आक्रोशित बनेका ट्याक्सी चालकहरुले बुधबार पोखराको पृथ्वीचोक–लखनचोकमा ट्याक्सी तेस्र्याएर प्रहरी प्रशासनकाविरुद्ध चर्को नाराबाजी गरेका थिए । त्यस सडक अवरोधलाई कास्कीको प्रहरी प्रशासनले बल प्रयोग नै नगरी खुलाएको थियो । 

Vianet communication
Laxmi Bank

तर ट्याक्सी व्यवसायी समिति पोखराले आफ्नो शान्तिपूर्ण आन्दोलनमा प्रहरी प्रशासनले हस्तक्षेप गरेको भन्दै आज पोखरामा यातायात हढ्तालको घोषणा गरेको थियो । ट्याक्सी व्यवसायी समिति पोखराको हड्ताललाई समर्थन गर्दै नेपाल यातायात ब्यवसायी राष्ट्रिय महासंघ अन्तरगतका यातायातसँग सम्बन्धित व्यवसायी समितिहरुले आज पोखरामा आफ्ना सार्वजनिक सवारी साधनहरु चलाएका छैनन् ।

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
कात्तिक २२, २०८०

अख्तियार दुरुपयोग अनुसन्धान आयोगले टेलिकम्युनिकेसन ट्राफिक मनिटरिङ एण्ड फ्रड कन्ट्रोल सिस्टम (टेराम्क्स) प्रविधि खरिद प्रकरणमा नेपाल दुरसञ्चार प्राधिकरणका २० जना पदाधिकारी तथा कर्मचारीसँग बयान लिएको छ ।  ट...

मंसिर २७, २०८०

निर्माण व्यवसायी महासंघले खरिद सम्बन्धी कानून परिमार्जनसहितका ९ बुँदे माग राखी आन्दोलन गरेको थियो । २०८० साउन २६ गते प्रधानमन्त्रीस्तरीय निर्णयबमोजिम सार्वजनिक खरिद अनुगमन कार्यालयका सचिवको अध्यक्षतामा गठित कार्यद...

चैत २७, २०८०

शिक्षा, विज्ञान तथा प्रविधि मन्त्री सुमना श्रेष्ठ सिंहदरबारका कर्मचारीबीच 'गसिप'को विषय बनेकी छन् । छिनछिनमा मिटिङ गर्नुपर्ने, सर्वसाधारणले भेट्ने समय मिलाउन क्यूआर कोड स्क्यान गर्नुपर्ने, रिपोर्...

कात्तिक २४, २०८०

अख्तियार दुरुपयोग अनुसन्धान आयोगले क्षेत्रीय शिक्षा निर्देशनालय हेटौंडाका तत्कालीन कामु निर्देशक दिनेशकुमार श्रेष्ठसहित ७ जनाविरुद्ध भ्रष्टाचार मुद्दा दायर गरेको छ । सार्वजनिक सम्पत्तिको हानिनोक्सानी गरी भ्रष्टाचार...

असोज १९, २०८०

ने​पालगञ्जका चेतन मानन्धरलाई नियन्त्रणमा लिएर खुँडा प्रहार गरी हत्या गरेको अभियोगमा जन्मकैदको सजाय भुक्तान गरिरहेका रिगल भनिने गुण्डानाइके योगराज ढकालले संविधान दिवस (असोज)का अवसरमा आममाफी पाएको विषयमा...

पुस २१, २०८०

यातायात कार्यालयका कर्मचारी र बिचौलियाको मिलेमतोमा ठूलो संख्यामा अवैध लाइसेन्स बाँडिएको प्रकरणमा अख्तियार दुरुपयोग अनुसन्धान आयोगले छानबिन शुरू गरेको छ । लिखित र ट्रायल परीक्षा नै नलिई अवैध ढंगले ठूलो परिमा...

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

बैशाख ६, २०८१

सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

बैशाख १, २०८१

एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्‍यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

बैशाख १, २०८१

आत्मिक शुद्धताका पक्षपाती दार्शनिक सुकरात चौबाटोमा उभिएर एथेन्सबासीलाई आह्वान गरिरन्थे– ‘तपाईं नीति, सत्य र आत्माको शुद्धताका लागि किन ध्यान दिनुहुन्न ?’ उनका अर्थमा त्यो जीवन बाँच्न योग्य हुँदैन...

x