×

NMB BANK
NIC ASIA

यी हनुमान यति धेरै किन रिसाए ?

बैशाख ६, २०७५

NTC
Sarbottam
Premier Steels
Marvel

भगवानको रङ–रुपमा वदलाव गर्ने दुस्साहस कसैले गर्दैन । केही महिना पहिला हुनमानको ‘मुड’ फेरिएको छ । 

Muktinath Bank

यो परिवर्तन निकै हिट भएको छ । तर केही रामभक्त हनुमानको यो रुप मनपराइ रहेका छैनन् । उनीहरुलाई लाग्छ कि यो हनुमान जीको शास्त्रमा गरिएको छवीको वर्णन भन्दा ठीक उल्टो छ । 


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

भारको कयौं शहरुहरुमा कुद्ने गाडीको पछाडिको सिसामा हनुमानको यो रौद्र रुप वाला तस्वीर लगाइएको छ । रामको सेवा भावमा रहने हनुमानको यो आक्रामक भर्जन मानिसहरुले मनपराइरहेका छन् । 


Advertisment
Nabil box
Kumari

भारत केरलाका चर्चित चित्रकार रवि वर्माले हिन्दू देवी देवतालाई मानवीय रुप दिएका छन् । कथाका आधारमा बनाइएको चित्र मानिसमा निकै गहिरो रुपमा गढेको छ ।

Vianet communication
Laxmi Bank

हामी मध्ये धेरैले हुनमानलाई रामको सेवा भावमा हात जोडेर प्रफुल्लित भएको अवस्थाको तस्वीरहरु हेरेका छौं, र हनुमानलाई स्मरण गर्ने वित्तिकै त्यही तस्वीरको स्मरण हुन्छ । तर खुला केससहित आगो वर्षाउनेवाला हनुमानको के आवश्यकता प¥यो ? जो यतिवेला भारतमा चर्चित छ ।

यो संयोग हो कि हनुमानलाई नयाँ रुप दिने वाला कलाकार पनि केरलाका हुन् । उनको नाम करन आचार्य हो । उनी भन्छन्,‘मैले त उसै यस्तो तस्वीर बनाएको थिए तर निकै चर्चित बन्यो ।’
करन आस्तिक हुन् उनी भगवान हुनमानमा गहिरो श्रद्धा राख्छन् सधै हनुमान चालीसा पाठ गर्छन् । 

उनले तीन साल पहिला बनाएको यो हनुमानको तस्वीर अचानक हिट भएको हो । एक साथिलाई केही अलग चाहिएपछि उनले यो तस्वीर बनाएका थिए । सामाजिक सञ्जालमा राखिएसँगै यो तस्वीर मानिसहरुले निकै मन पराए । जसलाई मासिनहरुले स्टिकरको रुपमा गाडी, बाइक, पसल लगायतमा प्रयोग गरेका छन् । 

केहीले आफू हनुमानको भक्त भएको र उनको आक्रामक रुपले आफू मोहित भएको कारण तस्वीर गाडीमा लगाएको बताएका छन् । 

केहीले भने देशको अवस्थाका कारण हनुमानको यस्तो रुप स्वभाविक भएको प्रतिक्रिया दिएका बीबीसीले जनाएको छ । उनले अन्य भगवानको पनि फरक अवतारको चित्र बनाएका छन् ।


 

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
कात्तिक २४, २०८०

सनातन धर्ममा गोत्रको धेरै महत्व हुन्छ । ‘गोत्र’को शाब्दिक अर्थ त धेरै व्यापक हुन्छ । यद्यपि विद्वानहरुले समय–समयमा यसरबारे यथोचित व्यख्या गरेका छन् ।  ‘गो’ अर्थात् इन्द्रिय, र &...

कात्तिक २८, २०८०

वास्तुशास्त्र अनुसार घरमा कुन ठाउँमा के कुरा राख्ने नियमको पालना गर्दा सुखसमृद्धि प्राप्त हुन्छ । वास्तु पालन नगर्दा भने स्वास्थ्य र धनहानिका अलावा अन्य धेरै समस्याबाट ग्रस्त भइन्छ । खराब भएको र टुटेफुटेको सामान घ...

कात्तिक १७, २०८०

काठमाडौं -केही मानिस धार्मिक मान्यताका कारण लसुन र प्याज खाँदैनन् । विशेषगरी ब्राह्मणहरू लसुन प्याज खाँदैनन् । यसरी नखानुका वैज्ञानिक र धार्मिक कारण छन् । आयुर्वेदका अनुसार खाद्य पदार्थलाई तीनवटा श्रेणीमा बाँड...

कात्तिक १५, २०८०

१. नमस्कारको चलन हिन्दु संस्कृतिमा मानिस हात जोडेर एक अर्कालाई अभिवादन गर्छन् जसलाई नमस्कार भनिन्छ । यो परम्पराका पछाडिको सामान्य कारण भनेको दुवै हात जोडेर गरिने अभिवादनले सम्मान झल्काउँछ । तर वैज्ञानिक र...

मंसिर १६, २०८०

महाभारतको युद्ध एक युग समाप्त हुने बेलामा भएको थियो । संसारमा फैलिएको पाप र अनाचारलाई ध्वस्त पारेर धर्मको ध्वज लहराउनका लागि युद्ध अनिवार्य थियो । यावत कमजोरीका बाबजुद पाण्डवहरू धर्मरक्षक भएकाले उनीहरूको म...

कात्तिक १९, २०८०

महाभारतको युद्ध एक युग समाप्त हुने बेलामा भएको थियो । संसारमा फैलिएको पाप र अनाचारलाई ध्वस्त पारेर धर्मको ध्वज लहराउनका लागि युद्ध अनिवार्य थियो ।  यावत कमजोरीका बाबजुद पाण्डवहरू धर्मरक्षक भएकाले उनीह...

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

बैशाख ६, २०८१

सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

बैशाख १, २०८१

एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्‍यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

बैशाख १, २०८१

आत्मिक शुद्धताका पक्षपाती दार्शनिक सुकरात चौबाटोमा उभिएर एथेन्सबासीलाई आह्वान गरिरन्थे– ‘तपाईं नीति, सत्य र आत्माको शुद्धताका लागि किन ध्यान दिनुहुन्न ?’ उनका अर्थमा त्यो जीवन बाँच्न योग्य हुँदैन...

x