×

NMB BANK
NIC ASIA

यो उखरमाउलो गर्मीमा हाफ गन्जी लगाएर युवराज लामा निजगढका चोकहरूमा कुदिरहेका छन् । कुनै मेकअप छैन, कुनै विशेष गेटअप छैन । तर उनको मुस्कान चाहिँ उही पुरानो छ । मुस्कानका लयहरूमा जुन चमत्कार छ, त्यो अझै जीवन्त छ । आफ्नै बाउबाजेले दुःख गरेर आर्ज्याको माटोमा फलेको सागसब्जी खाएर होला, उनको अनुहार ‘अर्ग्यानिक’ जस्तो रसिलो भएर बदलिएको छ ।

Muktinath Bank

शुरूमा त लाग्छ, अरे यार, यो युवराज लामा निजगढमा किन बसिरहेछ ? यो मान्छे पागल भयो कि क्या हो ? तर शुरूमा लागेको कुरा नै अन्तिम सत्य हैन । बुझ्दै जाँदा यो कुराको अनुभूति हुन्छ कि यो देशमा हजारौं युवराज लामाहरू जन्मिनु आवश्यक छ जसले गाउँ सम्झेर फर्किन्छ अनि गाउँका लागि केही गर्छ । हरेक देशप्रेमीले आफ्नो गाउँलाई माया गर्छ । लेखेर राख्नुहोस्, गाउँलाई माया नगर्नेहरू देशलाई पनि माया गर्दैनन् ।


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

मीनबहादुर विष्टको निकै मन पर्ने एउटा कविताको शीर्षक छ, ‘साला पहाड में क्या है ?’ किनभने शहरियाहरूलाई लाग्छ, पहाडमा केही पनि हुन्न । पहाड सुन्दर हुँदैन । पहाडमा दुःख छ । पहाडमा ढाक्रे र पाखेहरू हुन्छन् । पहाड शहर जस्तो सम्पन्न हुँदैन । पहाड रमाइलो हुन्न । तर शहरियाहरूलाई यो कुरा थाहा हुँदैन कि पहाडमा झरना हुन्छ, पहाडमा लालीगुराँस हुन्छ, पहाडमा हिमालका चुचुराहरू हुन्छन् । अहो, झण्डै बिर्सेको, पहाडमा मृगशावकहरू पनि हुन्छन् । 


Advertisment
Nabil box
Kumari

युवराज लामालाई कसैले खिसी गरेर सोधे कि सोधेनन् कुन्नि, ‘अरे यार, निजगढमा क्या है ?’ तर युवराजले निजगढका धेरै चीजहरूमा आफ्नो जीवनको नौलो सुन्दरता भेटाएका छन् । कम्तीमा ४० देश घुमिसकेका, देशका मै हुँ भन्ने माईकालालहरूसँग उठबस गरिसकेका, एकहिसाबले भन्ने हो भने राष्ट्रले ‘फिगर आउट’ गरेको व्यक्तित्व, शक्तिकेन्द्रले पत्याएको मनुष्य लामालाई व्यापार व्यवसाय पैसाको लागि त काठमाडांै काफी थियो । तर उनी ३७ वर्षपछि जन्मभूमि निजगढ फर्केका छन् । त्यसैले भन्न मन लाग्छ, निजगढमा ‘जरूर कुछ है’ । 

Vianet communication
Laxmi Bank

वास्तवमा हामी जन्मभूमिलाई चटक्कै बिर्सेर चार आना घडेरीमा खुम्चिएका छौं । गाउँको सयौं रोपनीमा तीतेपाती फुलाएर शहरका सेमिनारहरूमा कृषिक्रान्तिका भाषण गरिरहेका छौं । यति मात्र भएको भए त हुन्थ्यो, असार १५ को दहीचिउरा पनि फेसबूकमै मनाएका छौं । र फोटो खिच्न लागि खेतका आलीहरू खोज्दै हिँडेका हुन्छौं, केवल एक क्लिक फोटोका लागि । गाउँ फर्किने कुरा, जन्मभूमिमा फर्केर बस्ने कुरा लज्जाको विषय जस्तो बनेको छ । तर युवराज लामालाई लाज लागेको छैन । असल देशप्रेमीहरू यस्तै स्वभावका हुन्छन्, हेर्नुहोस् । 

को हुन् युवराज लामा ?

मिडियाहरूमा फलाना को हुन्, ढिस्काना को हुन् भन्ने शीर्षकमा तिनका चिनारीहरू आउने गर्छन् । मलाई यो शैली मन पर्दैन किनभने फलाना ढिस्काना को हुन्, को हैनन् भन्ने ठेक्का कसैको हँुदैन । जम्माजम्मी तिनको कर्मको चर्चा गर्ने हो, त्यसपछि तिनको गहन पहिचान गर्ने जिम्मा लोकवासीको हो । बहुप्रतिभाका धनी युवराज लामाको पेशालाई पगरी गुथाउन बडो मुश्किल छ । त्यसैले को हुन् युवराज लामा ? यो रहस्य पाठकहरूले आफैं पत्ता लगाउनेछन् । 

एउटा गम्भीर परिकल्पनाविना चित्रकारले मोनालिसा जस्तो चित्र बनाउन सक्दैन । मन्दिरका टुँडालहरूमा सेक्सका आसनहरूका जुन चित्र हुन्छन्, त्यहि हो गम्भीर परिकल्पना भनेको । काठमा सुन्दर बुट्टा भर्नका लागि पनि डकर्मीको दिमागमा सिर्जना जन्मिनु जरूरी हुन्छ । पंक्तिकारको विचारमा चलचित्रलाई गम्भीर किसिमको जीवन्त प्राण दिनका लागि एउटा निर्देशकको सोच पनि गम्भीर हुनुपर्दछ । डायनामिक निर्देशक हुन् युवराज लामा । 

युवराज लामाको नाम सुन्दै ग्ल्यामरस लाग्छ । ग्ल्यामरस कुराको उत्पादक थिए युवराज लामा । एक प्रोलिफिक चलचित्र निर्देशक जसले दर्जनौं कलाकारहरूको कलाकारितालाई चलचित्रको पर्दामा उतार्न आफ्नो जीवनका दशौं वैशाखहरू समर्पण गरे । समाजमा यथार्थहरू बोकेर, मानवजीवनका दैनिकीहरू बोकेर उपस्थित भएका कथावस्तुहरूमाथि निर्देशन गरिरहे । र अन्ततः आफूलाई अब्बल चलचित्र निर्देशकको रूपमा उभ्याए । तर उनले केवल चलचित्रको निर्देशन गरिरहेका थिएनन्, यो समाजका जीविकाहरूको निर्देशन गरिरहेका थिए ।

चलचित्रमा लामो समय काम गरेपछि युवराज लामाले आफूलाई राजनीतिक नेताको रूपमा समेत दरो गरी उभ्याए । खेलकुद क्षेत्रको आमूल परिवर्तनका लागि राष्ट्रिय खेलकुद परिषद्को अध्यक्ष भएर काम गरे । तत्कालीन एनेकपा माओवादीले उनलाई विश्वास गरेर नियुक्ति गर्‍यो । राष्ट्रिय खेलकुद परिषदमा उनले खेलकुद मात्र देखेनन्, राजनीति पनि देखे । त्यहाँ उनले देशको असली अनुहार देखे । 

एक नागरिकको हैसियतले यो देशमा हुने दुःखले मलाई पीडा हुन्छ, सुखले खुशी दिन्छ । म नेपाली जनता खुशी भएको देख्न चाहन्छु । 

आजभोलि युवराज लामा कुनै चलचित्रको निर्देशन गर्न व्यस्त छैनन् । खेलकुद क्षेत्रको उन्नति गर्न भनेर चारैतिर कुदिरहेका पनि छैनन् । काठमाडौंको सम्पूर्ण व्यापार व्यवसाय छोराहरूलाई जिम्मा लगाएर निजगढ फर्केका छन् । शुरूमै पनि भनियो उनी आफ्नो बाउबाजेको माटोमा ३७ वर्षपछि फर्किएका छन् । तर उनी निजगढमा खाली हात बेकामे भएर बसेका छैनन् । भाषण गरेर, दुनियाँलाई अर्ती उपदेश दिएर पनि समय बिताएका छैनन् । आफ्नै माटोमा पसिना बगाएका छन् । 

निजगढमा रहेको आफ्नै पुर्ख्यौली जमीनमा युवराज लामाले ‘तारा इन’ नामको होटल सञ्चालन गरेका छन् । यो पंक्तिकार घुम्दै फिर्दै निजगढ मात्र पुगेन, तारा इनमै पुग्यो । त्यहाँ पुग्दा युवराज लामा आफ्ना स्टाफहरूसँग काम गरिरहेका थिए । लाग्दैनथ्यो कि उनी कुनै सेलेब्रिटी निर्देशक, सफल लीडर हुन् भनेर । एकदमै साधारण, सरल अनि भद्र । देशको मायामा भौंतारिएको एउटा पागल जस्तो, जससँग महान् सपनाहरू बाहेक अरू थप आकांक्षा केही हुँदैन । 

युवराज लामा मेरा नजरमा दाइ हुन् किनकि दाइको भाष्यमा प्रेम हुन्छ, आत्मीय सम्मान पनि । दाइसँगको भेटलाई शब्दहरूमा उतारौं न भन्ने अभिप्राय मात्र हो किनभने युवराज लामा दाइ युवाहरूको लागि समेत रोलमोडल हो । मुस्कुराउन नजानेका युवाहरूले, देश र जन्मभूमिको याद गर्न नजानेका युवाहरूले, संघर्ष र उतारचढावदेखि हरेस खाने युवाहरूले युवराज दाइको जीवनलाई नियाल्न आवश्यक छ । तर यो कुनै दाइको बायोग्राफी लेखन हैन । विशाल महासागरमा सानो पत्थर हान्ने काम हो यो पंक्तिकारको । दाइसँगको मेरो संवाद छोटकरीमा । 

निजगढमा होटल खोल्नुभएको रहेछ हगि ?

मैले सोचें कि जन्मभूमिका लागि केही गर्नुपर्छ । यो निजगढ व्यापारिक हब हो । अर्को कुरा, पर्यटकहरू आउने जाने बाटो मात्र हैन, वास बस्न सक्ने, रमाइलो गर्न चाहने स्थान पनि हो निजगढ । त्यही पर त हो नि, बम्जनले तपस्या गरेर बसेको छ । उनलाई हेर्न पनि मानिसहरू आउँछन् । यहाँ धेरै चीज छ । फास्ट ट्य्राकको काम चालू छ । अरूले गरेको भए त खै के, आर्मीले जिम्मा लिएको भएर काम होला भन्ने छ । अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थल बन्ने चरणमा छ । यसको निम्ति हामीले पनि भूमिका खेल्नुपर्छ । 

तर निजगढमा एउटा गतिलो होटल भएन । यसको मतलब अरू गतिलो छैनन् भन्न खोजेको हैन । तर हामीले युगअनुसार विदेशी पर्यटकहरूलाई सेवा दिन सकेनौं भने हाम्रो नै बदनामी हुने हो । त्यसैले पैसाको लागि भन्दा पनि सेवाको लागि सामान्य श्रमशुल्क लिएर कम्तीमा पर्यटकहरूलाई खुशी दिन सक्छौं कि भन्ने लागेर यो सोच बनाएको हुँ । तर होटल अझै निर्माणको क्रममै छ । होटलमा स्विमिङ पुल, फूटसल कोर्टदेखि चलचित्र हल समेत हुनेछ । र यो होटल कुनै फाइभस्टार वा कुनै तारे होटल जस्तो नभएर सामान्यदेखि मध्ययम स्तरका स्वदेशी तथा विदेशी पर्यटकहरूको निम्ति निर्माण हुँदैछ । 

कत्तिको फाइदामा छ त ?

हाहाहा, मैले त शुरूमा सोचको थिएँ, कम्तीमा दुई वर्ष जति होटल चलाउनका लागि मैले आफ्नै रकम खर्च गर्छु भनेर । घरपायक भएका कर्मचारीहरू छन्, उनीहरूको भरणपोषण खल्तीबाटै गर्छ ु। बिस्तारै पिकअप हुँदै जाला भन्ने सोचेको थिएँ । तर ठीक उल्टो पो भयो । त्यो के भने होटल अझै निर्माणकै क्रममा छ । तर निर्माण भइसकेका रूमहरू बुक हुँदैछन् । साथीभाइहरू आउनुहुन्छ । विदेशी पर्यटकहरू पनि आउने गर्नुहुन्छ । 
तर यो होटललाई सिङ्गो प्लानिङमा लैजान बाँकी नै छ । म्यानेजमेन्टको टीम तयार भएको नै  छैन । सबै कुरामा म स्वयं खटिरहेको छु । तर एउटा कुरा, म खटिनै रहनेछु । लगानी गरेर, आफू मस्ती गरेर, साहु बनेर बस्ने हैन । म आफैं खट्ने हो । 

तपार्इंका साथीभाइले, युवराज तँलाई मिस गर्‍यौं यार, काठमाडौं आइज भन्दैनन् ?

तपार्इंलाई एउटा पुरानो कुरा सुनाउँछु । तर यो साथीभाइविरोधी कुरा भने हैन । संस्मरणको कुरा मात्र । जब म चलचित्र क्षेत्रमा केही गरूँ भनेर निर्देशनको कामहरूमा हात हालेको थिएँ । थोरै बजेटमा धेरै चीज पस्किनुपर्ने नेपाली चलचित्रमा रिस्क नहुने कुरै भएन । फेरि हिन्दी चलचित्रको जगजगी भएको बेलामा नेपाली चलचित्रलाई नयाँ प्रारूप दिनु थियो।

यस्तो कठिन र चुनौतीपूर्ण अवस्थामा केही साथीहरूले ‘तँ के गर्छस् यार, विदेश आइज, यतै मस्ती छ, छोराछोरीलाई पनि नेपालमा किन राखेको, विदेश पठाउने काम गर, यतै ठीक छ’ भनेर सम्झाए । कतिले त पागल पनि भने । शायद मायाले भनेका होलान् त्यो चाहिँ । तर मैले आफ्ना सन्तानहरूलाई त्यही रूपमा ग्रूमिङ गरेर हुर्काएँ । नेपाल सुन्दर देश हो, जे छ सबै यहीँ छ भनेर सम्झाएँ र सिकाउने काम गरें । मैले पनि खुब संघर्ष गरें । छोराहरू पनि विदेश गएका छैनन् । यहीँ केही गरौं आफ्नो माटोमा भन्ने छाप उनीहरूमा  पारें ।

विदेश गएको भए पैसा त कमाउन सकिन्थ्यो होला, साथीभाइको जस्तै शानदार लाइफस्टाइल बनाउन सकिन्थ्यो होला, तर आफ्नो पहिचान बन्ने थिएन । मानिसहरूले पैसा कति कमायो भन्ने हैन, पहिचान के बनायो भन्ने कुरा मुख्य हो । साथीभाइसँग फेसबूकबाट, ट्विटरबाट भेटघाट गरिरहेको हुन्छु । कहिलेकाहीँ काठमाडौं जाँदा भेटघाट गर्छु । मैले आफ्नो माटोमा पनि केही गरूँ भनेर फर्किएको हुँ । काठमाडौंले मलाई पहिचान दियो, माया दियो, सम्मान दियो, जीवनको दिशा दियो । तर निजगढले मलाई हातगोडा चाल्न सिकायो, हुर्कायो, बढायो । 

चलचित्रका कलाकारलाई जस्तै होटलका कर्मचारीहरूलाई निर्देशन दिन सजिलो छ ? 

केही दिनपहिला एकजना पत्रकार भाइ आउनुभएको रहेछ । उहाँ होटलमा नै बसिरहनुभएको रहेछ । शायद साथीभाइसँग आउनुभएको होला । मलाई थाहा थिएन । तर उहाँले मैले होटलको ट्वाइलेट सफा गरेको देख्नुभएछ । त्यो मेरो कामभन्दा पनि संस्कार थियो । उहाँले त्यो कुरा कतै लेख्नुभएछ । भाइरल जस्तै भयो । अब बुझ्नुहोस्, म कामदारसँग कसरी काम गरिरहेको छु भनेर । मेरो मान्यता के हो भने अरूलाई काम लगाउन आफू पनि काम गर्नुपर्छ । 

हामीकहाँ काम नगरेर बसेर खाने मान्छे ठूलो ठान्ने संस्कार छ । सामन्ती संस्कार हो यो । म कहिल्यै पनि खाली बसिनँ । काम गरिरहें । मेरा लागि सबै काम बराबर हुन् । चलचित्रमा हुँदा पनि, राखेपमा हुँदा पनि, होटल व्यवसायमा हुँदा पनि सबै काम मेरा लागि केवल काम हुन् । 

बसाईं कस्तो छ त, निजगढमा ?

गजब छ । काठमाडौंमा भएको भए उद्घाटन, गोष्ठी, सेमिनार, छलफल, खादा, माला, शुभकामना । दैनिकी निकै दिकदार जस्तो हुनेथियो । कसैले खेलकुदविज्ञ भनेर बोलाउँछन् । कसैले चलचित्र विज्ञ भनेर बोलाउँछन् । त्यो स्वाभाविक पनि हो । तर मलाई के लाग्छ भने अनुत्पादक काममा भुल्नुहुँदैन । 

यो देशमा सबैथोक रणनीतिमा चलेको हुन्छ । समारोहमा भाषण गरेर के हुन्छ ? तपाईंलाई थाहा नै होला मेरो खुट्टा तान्न खोजिएकै हो । मलाई असफल बनाउने प्रयासहरू पनि भएकै हुन् । तर निजगढमा त्यो खिँचातानी छैन, त्यो कोलाहल पनि छैन । मलाई असफल बनाउने प्रयास कसैले गर्दैनन् । 

सेलेब्रिटी भएर त काठमाडौं बस्नुपर्ने हैन र ?

त्यो हाम्रो नकारात्मक सोच मात्र हो । काठमाडौंबाहिर पनि नेपाल छ । झन् सुन्दर छ । हाम्रा दाजुभाइ यो कुरा बुझ्दैनन् । काठमाडौंमा मेरो मासिक खर्च ५० हजार रुपैयाँ हुन्थ्यो । यो आउँछ, त्यो आउँछ, यसो भन्छ, त्यसो भन्छ । काम गरिदिएन भने रिसाउँछ, गाली गर्छ, झर्किन्छ । नेताकोमा जाउ, यो गर त्यो गर । तर निजगढमा आनन्द छ । ताजाताजा चीज खाँदा नि हाम्रो खर्च भनेको बढीमा १५ हजार हो । श्रीमती र मेरो खर्च त्यही हो ।
तर खर्चको कुरा गरेर म पैसावादी भएको हैन । त्यो अर्थ नलगाइयोस् । तर हामी नेपालीहरू लाइफस्टाइललाई कसरी गुजार्ने भन्ने मामिलामा अलिक कमजोर छौं ।

काठमाडौंका साथीभाइ र रमझमको याद आउँदैन त ?

फेसबूक, भाइबर छ नि सम्पर्क गर्न साथीभाइलाई । तपाईंलाई पनि ट्विटरमा देखिरहन्छु । निकै कडाकडा लेख्नुहुन्छ । अर्को कुरा निजगढमा साथीभाइ हुँदैनन् र ? 

छोटकरीमा भन्दिनुहोस् न, तपार्इंको चलचित्र निर्देशनको करीयरलाई कसरी संस्मरण गर्नुहुन्छ ?

त्यो एउटा रमाइलो किस्सा थियो मेरो जीवनको । मैले जे गरें, उपलब्ध हुन सक्ने बजेटको प्रयोग गरेर दर्शकलाई धेरै चीज दिने प्रयास गरें । हामीकहाँ उपलब्ध प्रविधिको प्रयोग गरेर पनि हामीले राम्रै स्तरमा चलचित्र देखायौं भन्ने लाग्छ । त्यो जमानाको र यो जमानाको कुरामा खासै फरक त छैन कलाकारितामा । अनुहार मात्र फरक हुन् । तर प्रविधिले फड्को मारेको छ । त्यो स्वाभाविक पनि छ । भोलि नयाँनयाँ प्रविधि थपिन्छन् । हालका पुराना हुन्छन् ।

भनाइको मतलब हामीसँग जे जस्ता स्रोतसाधन थिए, तिनको प्रयोग गरेर हामीले सकेसम्म राम्रो काम गर्‍यो । राम्रो चलचित्र दिन सक्यौं भन्ने लाग्छ । पुराना चलचित्रहरूमा जीवन भर्ने काम त्यति सजिलो थिएन । तर म सन्तुष्ट छु मेरो कर्मसँग ।

राष्ट्रिय खेलकुद परिषद्को अध्यक्ष समेत हुनुभयो, कसरी संयोग जुर्‍यो ?

संयोग भन्दा पनि मेरो एउटा सपना थियो, खेलकुदको क्षेत्रमा केही गरूँ भन्ने । तर फगत सपना मात्र थिएनन्, मसँग सान्दर्भिक योजनाहरू पनि थिए । पक्कै पनि राखेपको अध्यक्ष हुने कुरा राजनीतिक नियुक्तिको विषय थियो । म कम्युनिस्ट विचारधारको मान्छे । आफनो लाइनका नेताहरूसँग कुराकानी भइरहन्थ्यो । मैले आफ्ना योजनाहरू प्रस्तुत गरें । तत्कालीन एनेकपा माओवादीको सरकार बन्यो । र मेरा योजनाहरूले साकार रूप पाए । 

तर म चाकडीको भरमा अध्यक्ष भएको हैन किनभने चाकडी गर्ने फुर्सद मसँग थिएन । केहि गरूँ भन्ने हुटहुटी थियो, त्यो हुटहुटी पूरा गरें । देशका लागि महत्त्वपूर्ण योगदान पनि गरें । धेरै सुधार गरें खेलकुदको क्षेत्रमा । स्कूल स्कूलमा खेलकुदका अभियान चलाएँ । आवेगमा खुट्टा काट्नेहरूले यो चलचित्रको मान्छे कसरी खेलकुदको काम गर्छ सम्म भन्न भ्याए । तर म डराइनँ । काम गरेर देखाएँ । अब खेलकुदको मान्छेले कसरी होटल चलाउँछ नि भन्लान् तर म चलाएर देखाउँछु । 

खेलकुदमा पनि राजनीति छ भन्छन् नि, सत्य कुरा बताइदिनुहोस् न ।

ठूलो राजनीति त खेलकुदमै छ । तर सबै कुरा भन्न मिल्दैन । खेलाडीमा पनि राजनीति छ । तर सबैभन्दा ठूलो कुरा राजनीतिभन्दा नि रणनीति छ । म राखेपको नेतृत्व गरेको धेरैलाई मन परेको थिएन । त्यो मलाई हेक्का थियो । कसरी हुन्छ मलाई बदनाम गर्ने, बर्खास्त गर्ने र खुट्टा टेक्नै नदिने प्रयासहरू भए । ती कोकोबाट भए म जान्दछु । तर सबै कुरा भनेर म हलुका बन्न चाहन्नँ । जे भयो, त्यो भयो । नेपालको रीतिथिति नै यस्तै होला ।

निजगढमा खिँचातानी छैन, कोलाहल छैन र मलाई असफल बनाउन खोज्नेहरू पनि छैनन् । यहाँ मलाई असफल बनाउने प्रयास कसैले गर्दैनन् । 

देशको राजनीतिक घटनाक्रमहरूसँग अपडेट हुनुहुन्छ होला, कस्तो लाग्दैछ ?

संविधान त बन्यो तर आदिवासी जनजातिलाई संविधानले समेट्यो जस्तो लाग्दैन । आफ्ना मान्छेहरू मात्रै भर्ना गर्ने काम भयो – सरकारमा होस् वा सरकारी कार्यालयमा । तर घुमाईफिराई चीज उही पुरानो नै हुने हो कि भन्ने लाग्छ । तर म राजनीतिक विश्लेषक हैन । म राजनीतिको विश्लेषण गर्न गइरहेको छैन । एक नागरिकको हैसियतले यो देशमा हुने दुःखले मलाई पीडा हुन्छ, सुखले खुशी दिन्छ । म नेपाली जनता खुशी भएको देख्न चाहन्छु । 

अबको सोच के छ त तपाईंको ?

अब यतै निजगढतिरै बस्ने हो, जन्मभूमिका लागि बाँकी जीवन समर्पण गर्ने हो । यो भूमिलाई कम्तीमा केही न केही योगदान गर्ने हो । जिन्दगीमा केही न केही त गर्न पर्‍यो नि । 

अन्तिममा दाजु, यो कुराकानी प्रकाशन पनि गर्नपर्ला है ?

के गर्नुपर्छ, कता कता ठोक्नुपर्छ, ठोक्नुस् ।

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
पुस ४, २०८०

डिसेम्बर पहिलो साता एनसेलको माउ कम्पनी आजियाटाले आफ्नो रेनोल्ड होल्डिङ्स यूकेको शतप्रतिशत स्वामित्व गैरआवासीय नेपाली सतिशलाल आचार्यको कम्पनी स्पेक्ट्रलाइट यूकेलाई बेच्न गरेको सम्झौताबारे समाचार बाहिरिएको झन्डै ३ हप्...

फागुन १, २०८०

गरिबको घरआँगन कसैलाई मन पर्दैन । गरिबको लुगाफाटो कसैलाई मन पर्दैन । गरिबले ठूला कुरा गरेको कसैलाई मन पर्दैन । गरिब नाचेको, गरिब हाँसेको कसैलाई मन पर्दैन । यतिखेर गरिबले लडेको जनयुद्ध दिवस पनि कसैलाई मन ...

कात्तिक २४, २०८०

राजधानी काठमाडौंबाट कयौं सय माइल टाढा रहेका जाजरकोट र रुकुम पश्चिम यतिबेला भूकम्पले इतिहासकै सर्वाधिक पीडामा छन् । गोधूलि साँझसँगै ओठ काँप्ने जाडो शुरू हुन थाल्छ । आमाको मजेत्रोमा लपेटिएका बच्चाहरू चि...

असोज ३०, २०८०

आज ‘सबैका लागि मर्यादित जीवन’ को आदर्श वाक्यसाथ अन्तर्राष्ट्रिय गरिबी निवारण दिवस मनाइँदै छ । भोक, रोग, अभाव र आवश्यकता पूरा भएपछि मात्र मानवीय मर्यादा पाउन सकिन्छ । नेपालमा गरिबी र असमानताका विभि...

मंसिर ३, २०८०

मखमली फुल्दा, मार्सी धान झुल्दा बहिनी आउने छिन्,​ दैलाको तस्वीर छातीमा टाँसी आँसु बगाउने छिन् .....।  हाम्रो समयका चर्चित गायक नारायण रायमाझीको ‘नमुछे आमा दहीमा टीका’ बोलको गीत नि...

कात्तिक ३०, २०८०

केही वर्षअघि विद्वान प्राध्यापक डा. अभि सुवेदीले कान्तिपुरमा लेख्नुभएको एउटा प्रसंगबाट आजको चर्चा शुरू गर्नु उपयुक्त हुनेछ । त्यस प्रसंगमा नेपाली कांग्रेसका वर्तमान सभापति शेरबहादुर देउवाले पूर्व प्रधानमन्त्रीको हैस...

'एमाले यो सरकारको धरौटीमा छ, बजेट सहमतिमै बन्छ'

'एमाले यो सरकारको धरौटीमा छ, बजेट सहमतिमै बन्छ'

बैशाख ७, २०८१

हामी १५औं अन्त्य गरेर १६औं योजनाको तयारीमा जाँदै छौं । दलका शीर्ष नेताबीच १६औं योजनाको विषयमा छलफल भएको छ । १५औं योजनाको असफलता र नमिलेका कुरालाई १६औं मा सुधार्छौं । हाम्रो गन्तव्य कहाँ हो भन्ने संविधानले ...

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

बैशाख ६, २०८१

सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

बैशाख १, २०८१

एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्‍यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...

x