×

NMB BANK
NIC ASIA

बुटवल – पश्चिम नेपालका केही पहाडी जिल्लामा प्रचलित सराय नाच बुटवलमा प्रदर्शन गरिएको छ ।

Muktinath Bank

अर्घाखाँची, गुल्मी र पाल्पाबाट बसाइँ सरी बुटवलमा बसोबास गरेकाहरूले बुटवलको देवीनगरमा कोजाग्रत पूर्णिमाको अवसर पारी परम्परागत सराय नाँच प्रस्तुत गरेका हुन् । पहाडी जिल्लामा हुर्किएकाले परम्परा जोगाउने उद्देश्यले ५ नम्बर प्रदेशको राधानी बुटवल शहरमा सराय नाच भित्रिएको छ ।


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

विगत ७ वर्षदेखि सराय नाच देखाउन थालिएको हो । भाला, खुकुरी र बाजागाजासहित सराय नाच देखाइएको नाच हेर्न बुटवलबासीको ठूलो भीड लागेको थियो ।


Advertisment
Nabil box
Kumari

लुम्बिनी वाणिज्य क्याम्पस प्राङ्गणमा देखाइएको नाचले परम्पराको जर्गेना गरेको विगत ७ वर्षदेखि सराय नाच देखाउन थालिएको नवदूर्गा मन्दिर बुटवलका अध्यक्ष अर्जुन कुँवरले बताए । परापूर्वकालदेखि नै सराय नाच चलिआएको र अहिले नयाँ पुस्ताले सांस्कृतिक नाच बिर्सदै गएकाले त्यसको संरक्षणका लागि पनि बुटवलमा सराय नाच देखाइएको उनको भनाइ छ ।

Vianet communication
Laxmi Bank

सराय नाच मैलिक नाच हो । बाइसेचौबिसे राज्यकालमा कर्णालीमा खस राजाले युद्ध जितेपछि देवीको पूजाआजा गर्दै अन्त्यमा हतियारसहित उत्सव मनाएर आत्मीयता साट्ने शान्तिको कामना गर्ने गरेको इतिहास रहेको संस्कृतिविद्को भनाइ छ ।

गुल्मी, अर्घाखाँची र पाल्पा जिल्लामा निकै लोकप्रिय मानिने सराय असत्यमाथि सत्यको विजयोउत्सवको रुपमा मनाइने प्रचलन रहेको छ । पछिल्लो पुस्तालाई सराय नाचबारे जानकारी नै नभएको अवस्थामा बुटवलमा भने बर्सेनि नाच देखाउँदा युवा पुस्ताको समेत रुचि बढ्दै गएको छ ।

बुटवल देवीनगरमा सराय हेर्नका लागि मानिसको बाक्लो भीड लागेको थियो । बुटवलमा नियमित रुपमा दशैंको पूर्णिमाका दिन सराय नाच प्रदर्शन गर्ने गरिएको छ ।

सराय नाचलाई खड्ग जात्रा पनि भन्ने गरिन्छ । खासगरी हतियारहरू हातमा लिएर वाख्यै–वाख्यै गर्दै नाचिने भएकोले यसलाई खड्ग जात्रा पनि भनिएको हो । सरायको अर्थ चुचरो अर्थात् डाँडा माथिको समथर भाग भन्ने बुझिन्छ ।

चुचुरो अर्थात् डाँडामाथि कोतमा शक्तिपीठका मन्दिर हुने र ऐतिहासिक हातहतियार भण्डार पनि कोतको मन्दिरमा हुने हुँदा नजिकै रहेको सरायमा विजयोत्सवको नाच खेलिने परम्परा रहेकाले नाचलाई सराय नाच भन्ने गरिएको कुँवरको भनाइ छ । तरबार खुँडा र हतियार प्रदर्शनसहित नाचिने यो नाचले देवी खुशी हुने विश्वास छ ।

देवीले महिसासुर र शुम्भको बध गरेको दिन विजयादशमीको दिनदेखि नाचिने यो नाच खुशीयालीमा नाच्न थालिएको पनि बताइन्छ । हिन्दू सांस्कृतिक परम्पराको जगेर्ना गर्न तथा सबै समुदायबीच धार्मिक, जातीय सद्भाव कायम गरी भाइचाराको सम्बन्ध विस्तार गर्न र देशमा दीगो शान्ति सुव्यवस्था कायम गर्न सराय नाच नाच्ने गरिन्छ ।

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
कात्तिक १९, २०८०

महाभारतको युद्ध एक युग समाप्त हुने बेलामा भएको थियो । संसारमा फैलिएको पाप र अनाचारलाई ध्वस्त पारेर धर्मको ध्वज लहराउनका लागि युद्ध अनिवार्य थियो ।  यावत कमजोरीका बाबजुद पाण्डवहरू धर्मरक्षक भएकाले उनीह...

कात्तिक २४, २०८०

सनातन धर्ममा गोत्रको धेरै महत्व हुन्छ । ‘गोत्र’को शाब्दिक अर्थ त धेरै व्यापक हुन्छ । यद्यपि विद्वानहरुले समय–समयमा यसरबारे यथोचित व्यख्या गरेका छन् ।  ‘गो’ अर्थात् इन्द्रिय, र &...

मंसिर १६, २०८०

महाभारतको युद्ध एक युग समाप्त हुने बेलामा भएको थियो । संसारमा फैलिएको पाप र अनाचारलाई ध्वस्त पारेर धर्मको ध्वज लहराउनका लागि युद्ध अनिवार्य थियो । यावत कमजोरीका बाबजुद पाण्डवहरू धर्मरक्षक भएकाले उनीहरूको म...

कात्तिक १७, २०८०

काठमाडौं -केही मानिस धार्मिक मान्यताका कारण लसुन र प्याज खाँदैनन् । विशेषगरी ब्राह्मणहरू लसुन प्याज खाँदैनन् । यसरी नखानुका वैज्ञानिक र धार्मिक कारण छन् । आयुर्वेदका अनुसार खाद्य पदार्थलाई तीनवटा श्रेणीमा बाँड...

कात्तिक १५, २०८०

१. नमस्कारको चलन हिन्दु संस्कृतिमा मानिस हात जोडेर एक अर्कालाई अभिवादन गर्छन् जसलाई नमस्कार भनिन्छ । यो परम्पराका पछाडिको सामान्य कारण भनेको दुवै हात जोडेर गरिने अभिवादनले सम्मान झल्काउँछ । तर वैज्ञानिक र...

कात्तिक २८, २०८०

वास्तुशास्त्र अनुसार घरमा कुन ठाउँमा के कुरा राख्ने नियमको पालना गर्दा सुखसमृद्धि प्राप्त हुन्छ । वास्तु पालन नगर्दा भने स्वास्थ्य र धनहानिका अलावा अन्य धेरै समस्याबाट ग्रस्त भइन्छ । खराब भएको र टुटेफुटेको सामान घ...

'एमाले यो सरकारको धरौटीमा छ, बजेट सहमतिमै बन्छ'

'एमाले यो सरकारको धरौटीमा छ, बजेट सहमतिमै बन्छ'

बैशाख ७, २०८१

हामी १५औं अन्त्य गरेर १६औं योजनाको तयारीमा जाँदै छौं । दलका शीर्ष नेताबीच १६औं योजनाको विषयमा छलफल भएको छ । १५औं योजनाको असफलता र नमिलेका कुरालाई १६औं मा सुधार्छौं । हाम्रो गन्तव्य कहाँ हो भन्ने संविधानले ...

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

बैशाख ६, २०८१

सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

बैशाख १, २०८१

एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्‍यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...

x