×

NMB BANK
NIC ASIA

शताब्दीपुरुषको टिप्पणी– मेलम्चीको पानी ल्याएको भए कति राम्रो हुन्थ्यो, गुठी विधेयक ल्याएछन् !

असार १, २०७६

NTC
Sarbottam
Premier Steels
Marvel

काठमाडौं -गुठीसम्बन्धी कानूनलाई एकीकरण र संशोधन गर्न बनेको विधेयक पर्याप्त छलफलविना नै ल्याइएपछि विवादित बनेको छ ।

Muktinath Bank

गुठी विधेयकलाई लिएर कतिपयले सरकारले धर्म संस्कृति मास्न खोजेको आरोप  लगाएका छन् । गुठी विधेयक ल्याउन सरकारले यति हतार गर्‍यो कि सरकारी तथा सार्वजनिक गुठी जग्गा जाँचबुझ गर्न बनेको आयोगको प्रतिवेदनसमेत कुर्न सकेन । 


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

संस्कृतिविद् तथा शताब्दीपुरुष सत्यमोहन जोशीले सरकारलाई गुठीमाथि हस्तक्षेप गर्न भनेर जनताले भोट नदिएको स्पष्ट पारेका छन् । 


Advertisment
Nabil box
Kumari

आइतवार लोकान्तरकर्मी ईश्वर अर्यालसँग आफ्नै निवासमा कुरा गर्दै जोशीले सरकार गर्नुपर्ने काम नगरेर धर्मसंस्कृति मास्न उद्दत रहेको आरोप लगाएका हुन् । 

Vianet communication
Laxmi Bank

प्रस्तुत छ, प्रस्तावित गुठी विधेयकका विषयमा जोशीले लोकान्तरसँग व्यक्त गरेको विचारको सम्पादित अंश :

खानेपानीदेखि लिएर राजकुलो लगायत संस्कृति परम्परा अन्तर्गतका कामहरू गर्न गुठीको व्यवस्था गरिएको हो । यदि गुठीलाई गलत प्रयोग गर्ने हो भने 'पाप लाग्छ' अथवा '७ पुस्ता नरक जान्छ' भन्ने थियो । 

गुठी बेहोरेका नेपालीहरू धर्मभिरू हुन्छन् । यो प्रचलन लिच्छवीकालदेखि नै चलिआएको हो । जे भएपनि परम्परादेखि चलिआएको धार्मिक क्रियाकलाप, आध्यात्मिक विचार लगायत सबै गुठीबाट चलिरहेको छ । 
मच्छिन्द्रनाथको रथ चलाउनुपर्‍यो भने सबै गुठीबाट नै व्यवस्था हुन्छ । जात्रा हेर्न छुट्टी नै दिने व्यवस्था छ । त्यो राम्रो परम्परा हो ।

युनेस्कोले नेपालको रातो मच्छिन्द्रनाथको जात्रालाई 'युनिक मास्टरपीस' मानेको छ । शिक्षामन्त्रालयमा युनेस्कोको तर्फबाट शाखा नै छ त्यहाँ । 

केही गरेर रथ बिग्र्यो भने के होला ? जबकि त्यहाँ राज्यको प्रमुखदेखि लिएर जनतासम्म सबै सहभागी भएको हुन्छ । त्यो रथ बिग्र्यो भने, तपाईं के गर्ने भन्दा खेरी त्यहाँ  गुठी छ । गुठी तुरुन्तै आइहाल्छ । त्यसलाई क्याबिनेट पास गर्नुपर्दैन । रथ बिग्र्यो भने गुठीले आफैं बनाउँछ । रथ तान्नेहरूलाई केही भयो भने गुठीले तुरुन्त आफ्नो स्रोत प्रयोग गरेर जे गर्नुपर्ने हो गर्छ । त्यसमा राज्य आकर्षित हुनु पर्दैन । र जात्रा कन्टिन्यु हुन्छ । 

यति राम्रो व्यवस्था गरेर राखेको 'मास्टरपीस'मा हामीले केही सहयोग गर्नुपर्छ कि भनेर सोचेको युनेस्को पछि हट्यो । यिनीहरूको गुठीलाई नोक्सान गराउनु हुँदैन । हामीले सहयोगको नाममा हस्तक्षेप या कुनै सल्लाह दिनु बेकार छ भनेर उनीहरूले यसलाई जस्तो अवस्थामा छ त्यही अवस्थामा रहन दिनुपर्छ । यति राम्रो व्यवस्था छ ।

केदारभक्त माथेमा जापानमा चार वर्ष राजदूत भएर नेपाल आए । स्टाफ कलेज जाउलाखेलमा मिटिङ राखे । त्यो मिटिङमा म पनि सहभागी थिएँ । उनले सुनाए अनुसार जापानले पनि नेपालको गुठी र यसको व्यवस्थापनको बारेमा राम्रो प्रशंसा गरेको रहेछ । 'तपाइँको देशमा सबभन्दा राम्रो व्यवस्था नै गुठीको रहेछ,' भनेर उनीहरूले प्रशंसा गरेको माथेमाले मिटिङमा सुनाए । 

यसलाई सुधार गर्ने प्रयास गर्नुहोला तर यो व्यवस्थालाई भत्काउन नदिनु होला भनेर जापानीहरूले माथेमालाई भनेका रहेछन् । माथेमाले त्यही विषयमाथि रिसर्च गर्न खोजे । गुठीको तारिफ गरेर उनले किताब नै लेखेका छन् । 

यस्तो राम्रो गुठीलाई अब यसो गर्छौं, उसो गर्छौं, यहाँ गर्छौं, त्यहाँ गर्छौं भनेर चलाउनु बुद्धिमानी हो र ? धार्मिक र आध्यात्मिक पृष्ठभूमिमा रहेको गुठी प्रथालाई सरकारले चलाउन खोजेर 'ब्लण्डर' गरेको छ । 

कि सरोकारवालाहरूसँग सोधेर सहमति लिएपछि कदम चाल्न खोजेको भए अर्कै कुरा । 'तपाइँहरूका निम्ति के गर्नुपर्छ, कसो गर्नुपर्छ भनेर सोधेको भए हामीले पनि यसोउसो गर्नुपर्छ भन्थ्यौं होला । यो विषयमा के गर्नुपर्छ कसो गर्नुपर्छ भन्ने कुरा त गुठियारहरूलाई पो थाहा छ । काठमाडौंमा ९० प्रतिशत गुठी त नेवारहरूको पो छ । 

गुठीमा एउटा राँगो र बोकाको बारेमा कुरा नमिल्दा राति १२/१ बजे सरकारका तर्फबाट तत्कालीन अर्थमन्त्री बाबुराम भट्टराईले माफी मागेका थिए । गुठीमा जे जस्तो व्यवस्था छ सोही गर्नु भनेर उनले भनेका थिए । 

मेलम्चीको पानी ल्याएको भए कति राम्रो हुन्थ्यो ? त्यो मुद्दालाई एकातर्फ फालेर, डाइभर्ट गरेर गुठीमाथि हात हाल्न जरूरी थियो र ? यो सरकारललाई जनताले गुठी चलाऊ भनेर जनताले चुनेकै होइन । यो अहिलेको व्यवस्था हो र अहिलेको सरकारले चलाउनुपर्ने ? जे गर्न भनेर जनताले पठाएका हुन्, त्यो नगर्ने र जे नगर्नुपर्ने हो त्यहाँ हात हाल्ने ? 

गुठीको पैसाले मास्टरलाई तलब खुवाउने चलन थियो । गुठीको पैसाले बिरामीलाई दालभात मासु खुवाउने गर्दथे । डाक्टरहरूको तलब गुठीकै पैसाले दिने चलन थियो । 

अहिले भू-माफियाको प्रभावमा आएर सरकारले गुठीमा हात हाल्न खोजिरहेको छ । सरकारले गुठीमा धेरै जग्गा देख्यो, जग्गाको भाउ महंगो देख्यो अनि हात हाल्ने योजना बनायो । सञ्चारमन्त्रीले सामन्तवाद भनेछन्, तर त्यतिबेला कुनै वाद-साद थिएन । गुठी जनताको जनजीवनको महत्त्वपूर्ण अंग थियो । त्यो गलत थिएन ।

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
फागुन २८, २०७९

जसपाबाट उपराष्ट्रपतिमा रामसहाय यादवको उम्मेदवारी कायम भएको छ।  सत्ता गठबनधनको तर्फबाट उपराष्ट्रपतिको उम्मेदवार बनाइएका जसपा नेता रामसहाय प्रसाद यादवको उम्मेदवारी निर्वाचन आयोगले कायमै राख्ने ...

पुस १०, २०८०

मोहन वैद्यले नेतृत्व गरेको नेकपा (माओवादी क्रान्तिकारी)ले गरेको लालमार्च तथा सभामा कुर्सी हानाहान भएको छ । क्रान्तिकारीले १३१ औं माओ दिवसका अवसरमा काठमाडौंको शान्ति वाटिकामा गरेको मार्चपासमा कुर्सी हानाहान...

मंसिर ६, २०८०

मेडिकल व्यवसायी दुर्गा प्रसाईं र नेकपा (एमाले)का नेता महेश बस्नेतले काठमाडौं उपत्यकामा बिहीवार छुट्टाछुट्टै प्रदर्शन गर्ने भएपछि सुरक्षा निकायहरू यतिबेला ‘हाई अलर्ट’मा छन् ।  नेपाल प्रहरीले प्...

कात्तिक २०, २०८०

नेकपा एमालेको भ्रातृ संगठन राष्ट्रिय युवा संघ नेपाल लुम्बिनी प्रदेश कमिटीको अध्यक्षमा रुपन्देही देवदहका सुरज खरेल निर्विरोध निर्वाचित भएका छन् । प्रथम अधिवेशनबाट उनी अध्यक्ष पदमा सर्वसम्मत निर्वाचित भएका हुन् । ...

कात्तिक १८, २०८०

नेकपा (एकीकृत समाजवादी)का अध्यक्ष माधवकुमार नेपालले कोशी प्रदेशमा सर्वदलीय सरकारको आवश्यकता रहेको बताएका छन् ।  विराटनगर विमानस्थलमा शनिवार सञ्चारकर्मीहरूसँग कुराकानी गर्दै पूर्वप्रधानमन्त्रीसमेत रहेका न...

मंसिर ८, २०८०

‘यो कस्तो तरिका हो के रोडमा हिँड्न पनि नपाउने ? म बौद्ध जाने बस कुरेर बसेकी हुँ के । तपाईंहरू किन ममाथि आवश्यकताभन्दा बढी निगरानी गरिरहनु भएको छ,’ मेडिकल व्यवसायी दुर्गा प्रसाईंका कार्यकर्ता...

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

बैशाख ६, २०८१

सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

बैशाख १, २०८१

एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्‍यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

बैशाख १, २०८१

आत्मिक शुद्धताका पक्षपाती दार्शनिक सुकरात चौबाटोमा उभिएर एथेन्सबासीलाई आह्वान गरिरन्थे– ‘तपाईं नीति, सत्य र आत्माको शुद्धताका लागि किन ध्यान दिनुहुन्न ?’ उनका अर्थमा त्यो जीवन बाँच्न योग्य हुँदैन...

x