×

NMB BANK
NIC ASIA

रित्तै छन् फेवातालका 'बोट', मजदुरको चुलोसम्मै कोरोनाको चोट !

चैत ३, २०७६

NTC
Sarbottam
Premier Steels
Marvel

स्थान : फेवाताल किनार, बाराहीघाट  
मिति : २०७६ चैत २ गते, आइतवार
समय : दिउँसो १२ः४५

Muktinath Bank

डुंगा चालक प्रेमबहादुर भुजेल (वर्ष ६०) यतिखेर फुर्सदिला छन् । सधैंझैं आइतवार पनि उनी सखारै उठे र फेवाताल किनारमा आए ।


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

बिहान ६ बजेदेखि दिउँसो पौने १ बजेसम्म यसरी कुर्दा पनि उनको ट्रिप (पालो) आएको छैन । 


Advertisment
Nabil box
Kumari

पोखराको फेवातालमा प्याडल (डुंगा चलाउने दाबिलो) को मद्दतले डुंगा खियाउनु उनको दैनन्दिन क्रियाकलाप हो तर केही महिनायता बिहानदेखि साँझसम्म बस्दा समेत यसरी एक ट्रिप पाउन पनि मुस्किल छ ।

Vianet communication
Laxmi Bank

फेवातालमा डुंगा चलाउनेमध्ये सबैभन्दा पाका उमेरका सम्भवतः उनी नै हुन् । उमेरले झण्डै ६० वर्ष टेकिसक्दा पनि बिहानसाँझ रोजीरोटीका निम्ति डुंगा चलाउनुको विकल्प छैन । अचेल काम नपाउँदा उनको जीवनको गाडी धरापमा छ । चीनबाट विश्वभर महामारीको रुपमा फैलिएको कोरोना भाइरस (कोभिड–१९) को प्रभाव उनको चुलोमा समेत पर्न गयो ।

‘काम पाइएको छैन हजुर । हामीजस्तो गरीबलाई यो शहरमा बाँच्नै मुस्किल हुन थालिसक्यो,’ लोकान्तरसँगको कुराकानीमा प्रेमबहादुरले दुःख पोखे ।

खासमा उनी पूर्व नेपाल सिन्धुलीका हुन् । बाल्यकाल र युवा उमेर पूर्वमै बिताए पनि जीवनको बुढ्यौली उमेरमा काम खोज्दै उनी पर्यटकीय नगरी पोखरा आए । 

नेपालको पूर्वी जिल्ला सिन्धुलीको फिक्कल गाउँपालिका–४ (साविक थाङसाङ–९) का प्रेमबहादुरको जन्म २०१७ भदौ १५ मा भएको हो । बुवा कुलबहादुर र आमा नरिमायाका ७ छोरा र २ छोरीमध्ये उनी साहिला हुन् । उनका जेठा दाजुको स्वर्गेबास भइसकेको छ । उनका अनुसार अरु दाजुभाइहरू विभिन्न पेशा व्यवसायमा छन् । 

परिवारबाट छुट्टिएपछि उनले केही समय फिक्कलमै घर बनाउने काममा मजदुरी गरे । पत्नीले पनि सघाइन् । प्रेम दम्पतीका २ छोरा र ३ छोरी छन् । दुवै छोरा काठमाडौंमै मजदुरी गर्छन् । छोरीको बिहेपछि आ–आफ्नो घर गए तर प्रेमलाई यो उमेरसम्म पनि दुःखले छाडेको छैन, हड्डी खियाएका छन्, पसिना बगाएका छन्, श्रम बेचेका छन् – मात्र २ छाकका लागि ।

****

नेपालकै महंगो शहर पोखरा–६ जरेबरमा लिएको कोठाभाडामा प्रेम दम्पती बास बस्छन् । प्रेम पत्नी उत्तिसाह्रो बाहिरी काम गर्न सक्दिनन्, घरगृहस्थीमै छिन् । कोठाभाडा मात्रै ६ हजार २०० रुपैयाँ तिर्नुपर्छ । खाद्यान्नसहित दुःख–बिमार हुँदासम्म डुंगा खियाएर जम्मा गरेको सानोतिनो पैसा खर्चिनुपर्छ । दुःखले चलेको प्रेमबहादुरको जीवनमा अहिले कोरोनाको प्रभावले छाक टार्न उनले भनेझैं मुस्किल हुनु स्वभाविकै हो ।

सिन्धुलीकै धनबहादुर विक र चंखबहादुर विक एकफेर गाउँ फर्किंदा प्रेमलाई पनि पोखरामा डुंगा चलाउने काम पाइन्छ भन्दै ५ वर्षअघि पोखरा ल्याएका हुन् । शुरू–शुरूमा त मानिसको बढ्दो भीडले काम ठीकठीकै थियो । कमाइ राम्रै थियो । १ दिनमै उनले १ हजार ५०० रुपैयाँसम्म कमाइ गर्थे । अहिले मुस्किलले १–२ ट्रिप पाइहाले मात्र २०० रुपैयाँ जोहो हुन्छ ।

कोरोना प्रभावका कारण आन्तरिक एवं बाह्य पर्यटकको आगमन नहुँदा अन्य क्षेत्रझैं पोखराको समग्र पर्यटन व्यवसाय धरापमा परेको छ । त्यसमा डुंगा व्यवसाय पनि अछुतो रहने कुरै भएन । डुंगा नचल्दा प्रेमबहादुरको छाक टर्दैन । कहिलेकाहीँ त दाबिलो नै नछोइ रित्तै घर फर्किंदा भोकै हुने डर छ । 

फेवा डुंगा व्यवसायी समितिअन्तर्गत चल्ने डुंगाधनीले विभिन्न दूरी र समय मापन गरी डुंगा चालकलाई सोहीअनुरुप ज्याला तोकेका छन् । बाराहीघाट किनारबाट मन्दिरसम्म डुंगा चलाएको १०० रुपैयाँ पाइन्छ । कसैले १ घण्टासम्म डुंगा भाडामा जानुपर्‍यो भनेमा डुंगा चलाएबापत १५० रुपैयाँ ज्याला आउँछ तर डुंगा चढ्ने मानिस नै अकस्मात घट्दै गएपछि प्रेमबहादुरजस्तै करीब ५०० जना डुंगा चालकको भविष्य खतरामा छ । 

फेवातालमा डुंगा व्यवसाय व्यवस्थापनका लागि २०५१ सालमा बुद्धिबहादुर नेपालीको अध्यक्षतामा फेवा डुंगा व्यवसायी समिति गठन भएको थियो । बुद्धिबहादुर निरन्तर अध्यक्ष छन् । उनका अनुसार फेवाताल किनारका विभिन्न ८ वटा घाटमा ८०० वटा डुंगा सञ्चालित छन् । सबैभन्दा बढी बाराहीघाटबाट ३५६ डुंगा सञ्चालित छन् ।

फेवातालमा बाराहीघाटसहित गौरीघाट, अम्बोट, फिस्टेल, पहारी, फेवा, स्वीमिङ पुल र बंगलादी गरी ८ घाटबाटै डुंगा चल्छन् । सबै डुंगाको लागि आलोपालो प्रणाली लागू गरिएको छ । डुंगा चढ्ने मानिसको संख्या न्यून हुँदा अहिले एक–डेढ सातामा मात्र एउटा डुंगाको पालो आउँछ । 

समिति सहकोषाध्यक्ष तारा विश्वकर्मा कोरोनाको कारण मानिस नहुँदा व्यवसाय चौपटमा परेको गुनासो गर्छिन् । उनका अनुसार फेवातालको बीच भागमा रहेको ताराबाराही मन्दिर दर्शन गर्न नयाँ वर्ष र दशैं पूर्णिमाको दिन सबैभन्दा बढी मानिसको भीड हुन्छ ।

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
फागुन २६, २०८०

पोखराका अशोक खड्काको पारिवारिक वातावरण सानैदेखि उद्यमशीलताको थियो । उनका बुवा सधैं एकै सुझाव दिइरहन्थे– नेपालमै केही गर्नुपर्छ । उनको बालमस्तिष्कमा त्यही छाप पर्यो । विदेश जाने सोच कहिल्यै बनाएनन् । नेप...

कात्तिक २५, २०८०

बुटवलका कुलचन्द्र पाण्डे सफल पर्यटन व्यवसायी हुन् । कुनै समय भारतको एउटा कम्पनीमा काम गरेका पाण्डे अहिले रूपन्देहीमा ‘एसियन ब्राण्ड’ चम्काउने ‘टुरिजम’ उद्यमीका रूपमा चिनिन्छन् । तीन दशकअघि...

माघ १३, २०८०

रोल्पाका देवराज बुढामगर गाउँकै साधारण किसान हुन् । परिवर्तन गाउँपालिका–४ पाथावाङ निवासी देवराजका ६ छोरी र एक छोरा सरकारी जागिरे छन् । छोराको आसमा ६ छोरी जन्माए देवराज र उनकी श्रीमती नन्दाले । हुन पन...

माघ २०, २०८०

नृत्यका पारखीहरूका लागि लुम्बिनी प्रदेशमा लोकप्रिय नाम हो किशोर थापा । रुपन्देहीका किशोरको परिचय खाली नृत्यकार (डान्सर)मा मात्र सीमित छैन । उनी नृत्य निर्देशक, गायक, मोडल र फूटबल खेलाडीको रूपमा समेत उत्तिकै च...

कात्तिक १९, २०८०

समय : आइतवार बिहान ७ बजे  स्थान : नलगाड नगरपालिका, १ चिउरी, जाजरकोट (भूकम्पले सबैभन्दा धेरै क्षति पुर्‍याएको ठाउँ)  ‘मेरी आमालाई किन यस्तो भयो ? मलाई पनि बाँच्न मन छैन,...

फागुन ५, २०८०

श्रीमान्–श्रीमती नैं शाखा अधिकृत, त्यो पनि एकसाथ । यस्तो सुखद संयोग सरकारी सेवामा प्रवेश गर्न चाहनेमध्ये कमैलाई मात्र जुर्ने गर्छ । तर, गुल्मीको धुर्कोट गाउँपालिका वडा नम्बर–६ का सुरेन्द्र पाण्डे र रमित...

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

बैशाख १, २०८१

एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्‍यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

बैशाख १, २०८१

आत्मिक शुद्धताका पक्षपाती दार्शनिक सुकरात चौबाटोमा उभिएर एथेन्सबासीलाई आह्वान गरिरन्थे– ‘तपाईं नीति, सत्य र आत्माको शुद्धताका लागि किन ध्यान दिनुहुन्न ?’ उनका अर्थमा त्यो जीवन बाँच्न योग्य हुँदैन...

दाम्पत्य जीवनको दाम्लो

दाम्पत्य जीवनको दाम्लो

चैत २४, २०८०

दाम्पत्य जीवनको मूलभूत आधार भनेको विवाह संस्कार हो ।  यस संस्कारले उमेर पुगेका केटाकेटीलीलाई आपसमा मिलेर जीवनरथ अघि बढाउने स्वीकृति दिएको हुन्छ । यसो त संस्कारहरू धेरै छन् । तिनमा १६ संस्कार विशेष महत्व...

x