माघ २४, २०८०
कास्की प्रहरीले राष्ट्रिय स्वतन्त्र पार्टी (रास्वपा) सभापति रवि लामिछानेसहित थप १८ जनाविरुद्ध अनुसन्धान सुरु गरेको छ । पोखराको सूर्यदर्शन बचत तथा ऋण सहकारी ठगी प्रकरणमा ...
दृष्टिविहीन मीनबहादुर तामाङ सधैंझैं अल्पदृष्टिविहीन पत्नी कल्पना र अन्य तीन दृष्टिविहीन साथीसहित कपनको डेराबाट न्युरोड छिर्ने चोकमा आइपुगे । सडकपेटीमा बसेर उनीहरूले स्पिकरबाट गीतको सुमधुर ट्र्याक बजाए र त्यसैको लय पक्रेर गीत गाउन थाले ।
चहलपहल बढ्दै गएपछि मनकारीहरूले उनीहरूले थापेको भाँडोमा पैसा दिन थालेका थिए, त्यसै बेला ‘काठमाडौं महानगरपालिकाको आदेशमा’ आएका प्रहरीले माइक र स्पिकर खोसे । सडकमा गीत गाएर माग्न नपाइने भन्दै झपारे र त्यहाँबाट हिँडे ।
महानगरले बुधबार मात्रै रत्नपार्क र सुन्धारा क्षेत्रका सडक छेउमा समूह बनाएर गीत गाउने सात दृष्टिविहीन समूहको माइक र स्पिकर खोसेको छ । गाउने/बजाउने भाँडो नै खोसिएपछि दृष्टिविहीनको समूह ह्वाइट केनको सहारामा काठमाडौं महानगरपालिका पुग्यो । ‘शुरूमा त कहाँ जाने, कसलाई भेटेर कुरा राख्ने मेलोमेसो भएन,’ मीनबहादुरले सुनाए, ‘सोध्दैखोज्दै महानगरको समाज कल्याण विभाग पुग्यौं ।’
उनका अनुसार कर्मचारीले अबदेखि सडक छेउछाउमा गीत गाएर नमाग्न सतर्क गराए । खोसिएको माइक र स्पिकर प्रहरी परिसर टेकु पठाइएको भन्दै त्यहीँ गएर फिर्ता लैजान आदेश दिए । बल्लतल्ल टेकु पुगेपछि एक प्रहरीले गीत सुनाउनुस् अनि सामान फिर्ता गरौंला भनेर गिज्याएको मीनबहादुर सुनाउँछन् । ‘सडकमा गीत गायो भनेर उठाउने अनि सामान फिर्ता माग्दा गीत गाउनुस् भन्ने भनेपछि ती प्रहरी चुप लागे,’ उनले भने ।
दृष्टिविहीनहरूले महानगरपालिकाका मेयर विद्यासुन्दर शाक्यलाई भेटेर आफ्नो कुरा राख्ने प्रयाससमेत गरेका थिए । तर कर्मचारीले शाक्य कार्यालयमा नभएको जनाउ दिएपछि उनीहरू समाज कल्याण विभाग छिरेका थिए । विभागका निर्देशक हरि कुँवरले कान्तिपुरसँगको कुराकानीमा सडकमा गीत गाएर माग्न नपाइने र यस्तो काम कानुनविपरीत हुने बताए । महानगरपालिकाले गत मंसिर २९ मै सडकमा बसेर गीत गाउनेहरूलाई विकल्प खोज्न र अटेर गरे पक्राउ गरिने बताइसकेको उनले सुनाए ।
त्यही दिन प्रहरी परिसर काठमाडौंले बौद्ध परिसरबाहिर माग्न बसेका र गीत गाइरहेका करिब २२ दृष्टिविहीनलाई पक्राउ गरेको थियो । अबदेखि सडकमा गीत गाउँदै माग्न नपाइने चेतावनी दिएर उनीहरूलाई छाडिएको थियो । निर्देशक कुँवरले भने, ‘सचेत बनाउँदा बनाउँदै पनि अटेर गरेकाले सामान जफत गरिएको हो । एकचोटिलाई फिर्ता गरिदिएका छौं ।’
मुलुकी अपराध संहिता ०७४ को दफा १२६ मा सडकमा बसेर भिक्षा माग्न वा माग्न लगाउन नहुने व्यवस्था छ । कानुनको यही व्यवस्थामा टेकेर आफूहरूले सहर व्यवस्थित बनाउन शुरू गरेको कुँवरले तर्क गरे । सडकमा बसेर गीत गाउने दृष्टिविहीनका अनुसार उनीहरूको संख्या करिब दुई सय छ । अधिकांश कमजोर आर्थिक हैसियतका र गीत गाएर जम्मा भएको पैसाले गुजारा चलाउने छन् ।
‘अन्य काम गरेर खान नसक्नेलाई आश्रममा राखेर खाने, बस्ने व्यवस्था मिलाइदिन्छौं भनेकै छौं,’ कुँवरले भने, ‘अटेर गरेपछि सामान खोसेका हौं ।’ उनले आश्रममा राखिदिने भने पनि अधिकांश दृष्टिविहीनका आश्रित परिवारलाई के गर्ने भन्ने विकल्प महानगरसँग छैन ।
नेपाल नेत्रहीन संघका निर्देशक नरबहादुर लिम्बूले सडकमा माग्नु राम्रो काम नभएको बताए । ‘सरकारले रोजीरोटी मिलाउने हो भने उठाउनुपर्छ,’ उनले भने, ‘होइन भने बेरोजगार भत्ता दिनुपर्छ ।’
‘कसरी परिवार पाल्ने ?’
रामेछापको मन्थली नगरपालिका भटौलीका मीनबहादुर आठ कक्षामा पढ्दै गर्दा सडक दुर्घटनामा परेर दुवै आँखा नदेख्ने भएका थिए । पूर्ण दृष्टिविहीन उनले सरकारले दिने मासिक १६ सय भत्ता पाउँछन् तर त्यतिले उनको गर्जो टर्दैन । उनले सुनाए, ‘गरिखाने कुनै विकल्प नभएर सडकमा आएका हौं । सडकको धूलो खाने रहर कसलाई हुन्छ र ?’ जोरपाटीको जम्मु डाँडामा मासिक ४५ सय भाडामा कोठा लिएर पत्नी कल्पनासँगै बस्ने उनले प्रश्न गरे, ‘न हामीले जोर जबर्जस्ती गरेर मागेका हौं न कसैलाई बाध्य पारेका छौं, हामीलाई उठाएर सरकारले के पाउँछ ?’
जन्मजात दृष्टिविहीन भावना परियार झरीका कारण डेराबाट बाहिर निस्कनै सकेकी थिइनन् । गोजी पनि रित्तिँदै गएको थियो । बुधबार बिहान ६ बजे नै उनी श्रीमान्सँग जोरपाटीको डेराबाट जमल आइपुगिन् । आकाशे पुलको एक छेउमा अल्पदृष्टियुक्त श्रीमान्सँगै बसेर गीत गाउन थालिन् । अचानक आएका प्रहरीले स्पिकर र माइक खोस्न थाले । ‘एकछिन तानातान नै भयो,’ उनले सुनाइन्, ‘बरु मलाई मार तर स्पिकर दिन्न भनेर कराएँ । बाटोका यात्रुले पनि मेरै पक्षमा कुरा गरेपछि प्रहरीले छाडिदियो ।’
१५ र १२ वर्षका दुई छोरा हुर्काइरहेकी भावनाले आफू कुनै रहरले सडकमा गीत गाउन नआएको बताइन् । ‘कति दिनपछि आको, त्यहीँमाथि आज १६ जीबीको पेनड्राइभ हरायो । अब कसरी गीत गाउने ? कसरी परिवारको मुख टाल्ने ?’ काठमाडौंमा दृष्टिविहीनलाई डेरा पाउन पनि मुस्किल रहेको र पाइहाले पनि समयमै भाडा नतिर्दा घरबेटीले निकालिदिने समस्या रहेको उनले सुनाइन् ।
समाज कल्याण विभागका निर्देशक कुँवर भने दृष्टिविहीनहरूको कुरा सुनेर साध्य हुने खालको नभएको बताउँछन् । कान्तिपुरसँगको कुराकानीमा उनले भने, ‘यिनीहरूको कुरा सुन्ने हो भने त पागल बनाउँछन् । मासुभात खै भन्छन्, मासिक ५० हजार सरकारले दिनुपर्छ भन्छन्, त्यस्तो नि साध्य हुन्छ ?’
कास्की प्रहरीले राष्ट्रिय स्वतन्त्र पार्टी (रास्वपा) सभापति रवि लामिछानेसहित थप १८ जनाविरुद्ध अनुसन्धान सुरु गरेको छ । पोखराको सूर्यदर्शन बचत तथा ऋण सहकारी ठगी प्रकरणमा ...
त्रिभुवन अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थलका प्रहरी प्रमुख प्रहरी नायब महानिरीक्षक (डिआइजी) अर्जुन चन्दले राजीनामा दिएको चर्चा झन्डै एक साता चल्यो तर प्रहरी प्रधान कार्यालयले चन्दको राजीनामा नभई सोमबार १० दिनको बिदा स्वीकृत ग...
सवारीसाधन सुविधा प्राप्त गर्ने कर्मचारीलाई इन्धनबापत नगद उपलब्ध गराउन सरकारले निर्देशिका जारी गरेको छ । सुशासन (व्यवस्थापन तथा सञ्चालन) ऐन, २०६४ को दफा ४५ ले दिएको अधिकार प्रयोग ...
विशेष आर्थिक क्षेत्र (सेज)भित्र मदिरा, सुर्तीजन्य र विस्फोटक पदार्थ उत्पादन गर्ने उद्योग स्थापना गर्न नपाइने भएको छ। विश...
सहरी विकास मन्त्रालयले निर्माणाधीन धरहराको बेसमेन्टमा सवारीसाधन पार्किङ मानवीय स्वास्थ्यका दृष्टिले जोखिमपूर्ण हुन सक्ने भन्दै सचेत गराएको छ । मन्त्रालयले त्यहाँ आवश्यक प्राविधिक तयारी ...
ललिता निवास प्रकरणमा विशेष अदालतले बिहीबार फैसला गरेको छ । फैसला अनुसार ललिता निवासको हडपिएको जग्गा सरकारको नाममा आउने भएको छ। अदालतले त्यसमा दोषीहरुलाई कैद र जरिवानको फैसला पनि गरेको छ । ...
सामान्यतः मानव समाजको आजसम्मको इतिहास जनयुद्धको इतिहास हो भन्दा फरक पर्दैन । किनकि, समयका प्रत्येक खण्डमा चाहे ती स्पाटाहरू होउन् या चार्टिष्टियन, सिलेसियाली होउन् या कम्युनाडोहरू अनि वोल्सेभिक–भियतकङ्&ndash...
रूढिवादी र पछौटे समाजले सधैँभरि अवतारको प्रतीक्षा गर्दछ । प्रतीक्षा गर्नेले आफू केही पनि कर्म गर्दैन र उसलाई पौरखमा त्यति विश्वास पनि हुँदैन । सामान्यतया व्यक्तिगत जीवनमा भाग्य र सामाजिक जीवनमा अवतारको प्रत...
कसैले आएर सत्य भनेको के हो ? भनेर सोध्यो भने हामी अलमलिन्छौँ । कसैले केही भनौँला कसैले केही । अझ कसैले त सत्य भनेको सत्य नै हो भन्न पनि बेर लगाउन्नौँ । तर सत्य त्यो मात्र होइन । सत्य भनेको हामी आफैँ हौँ । सत्य...