×

NMB BANK
NIC ASIA

कर गरेर खेलाइएको फिल्मबाट चम्किएका रविन्द्र झा : अभिनयको नशाले दिल्लीदेखि काठमाडौंसम्म

पुस १०, २०७५

NTC
Sarbottam
Premier Steels
Marvel

काठमाडौं – तीन वर्षअघि एन्टेना फाउन्डेसन नेपालको ‘ड्रामा प्रोड्युसर’मा नियुक्त भएर काठमाडौं आएका थिए, कलाकार रविन्द्र झा ।

Muktinath Bank

सोही वर्ष उनको मोबाइलमा करियरलाई नै नयाँ मोड दिने खालको एउटा नम्बरबाट फोन आयो । उनलाई फोन गर्ने व्यक्ति थिए निर्देशक प्रदीप भट्टराई ।


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

नम्बर नयाँ भएपनि फोन गर्ने व्यक्तिसँग उनको पहिल्यैदेखि नै चिनजान थियो । 


Advertisment
Nabil box
Kumari

धनुषाको जनकपुरका रविन्द्रले प्रदीपसँग पहिले नै केही टेलिसिरियलमा सहकार्य गरिसकेका थिए । 

Vianet communication
Laxmi Bank

२०७२ सालमा प्रदीप चलचित्र ‘जात्रा’ निर्देशनको तयारीमा थिए । 

प्रदीपले फोनमा भने, –‘रविन्द्रजी तपाई काठमाडौंमै हुनुहुन्छ रे, हामी भेटौं न ।’ रविन्द्रलाई आफ्नो चलचित्रमा अभिनय गराउने उद्देश्यका साथ प्रदीपले रविन्द्रसँग भेट गर्न खोजेका थिए । 

सोही दिन साँझ उनीहरूको भेट भयो । त्यही भेटमा प्रदीपले रविन्द्रलाई फिल्म खेल्न प्रस्ताव गरे । प्रस्ताव राम्रो लागे पनि उनलाई थाहा थिएन, प्रदीपले आफूलाई मुख्य क्यारेक्टरमै अभिनय गराउन चाहिरहेका छन् । 

‘कति दिन लाग्छ ?– रविन्द्रले सोधे । ‘त्यही २८/२९ दिन’– प्रदीपले भने । 

रविन्द्रले त्यति धेरै समय दिन आफू असमर्थ रहेको जनाउँदै भने, ‘सरी ! प्रदीपजी म त्यति धेरै बिदा मिलाउन सक्दिनँ । पछि अरु कुनै चलचित्रमा सहकार्य गरौँला ।’

तर प्रदीपलाई लागेको थियो, ‘जात्रा’ मा मुन्ना ठाकुरको भूमिकालाई रविन्द्रले मात्र न्याय गर्नसक्छन् ।  त्यसैले प्रदीप जसरी हुन्छ रविन्द्रलाई नै चलचित्रमा लिने ध्याउन्नमा थिए । 

रविन्द्र फाउन्डेसनमा मैथली भाषाको नाटक उत्पादन गर्थे । भर्खरै जागिर शुरू गरेका त्यसमाथि कामको ‘प्रेसर’ उच्च थियो उनलाई । त्यसैले उनले ‘जात्रा’मा अभिनय गर्न असमर्थ रहेको जनाए । निर्देशक प्रदीपसँगको भेटलगत्तै रविन्द्र अफिसका अन्य साथीहरूसँग नाटककै शिलशिलामा जनकपुर गए ।

चलचित्र खेलाउन हरिवंशको ‘ज्याक’

४ दिनको जनकपुर बसाइपछि रविन्द्र काठमाडौं फर्किए । ‘रविन्द्रजी तपाईं त चलचित्र खेल्दै हुनुहुन्छ रे ? अफिस पुग्नासाथ एक महिला स्टाफले सोधिन् । अफिसमा चलचित्रको कुरा कसरी थाहा भयो भनेर छक्क पर्दै रविन्द्रले भने, ‘खेल्दैछु होइन म्याम, प्रस्ताव आएको हो । तर म नसक्ने भएको छु । तपाईंलाई चाहिँ कसरी थाहा भयो ?’ 

निर्देशक प्रदीपले कलाकार हरिवंश आचार्यलाई रविन्द्रको सिनियर अफिसरसँग कुरा गर्न लगाएछन् ।  

‘हरिवंश दाइले अफिसमा शतिजजंग शाही सरसँग चलचित्र र त्यसमा मलाई लिन चाहेको कुरा गर्नुभएछ,’ उनले लोकान्तरसंग भने, ‘त्यसपछि अफिसमा सामान्य छलफल भयो । सरहरूले तपाईं चलचित्र खेल्नुस्, हामीलाई कुनै आपत्ति छैन तर कामलाई कसरी म्यानेज गर्न सक्नुहुन्छ त्यो तपाईंको कुरा भो भन्नुभयो ।’

रविन्द्र पुनः निर्देशक प्रदीप लगायतको टीमसँग छलफलमा बसे । आफूले ‘जवरजस्ती’ फिल्म खेल्नु पर्ने भएपछि सातामा २ दिन बिदा पाउनुपर्ने शर्त राखे उनले । त्यो २ दिनमा अफिसको काम मेहेनतका साथ सक्छु भन्ने रविन्द्रले सोचे । 

रविन्द्रलाई जसरी हुन्छ चलचित्रमा अभिनय गराउन चाहेका प्रदीप उनको शर्तलाई खुसीका साथ स्वीकारे । चलचित्रको छायांकन काठमाडौंमै भयो । रविन्द्रले सातामा ५ दिन चलचित्र छायांकनमा र २ दिन अफिसमा काम गरे ।

चलचित्रको छायांकन सकियो । यता अफिसको काममा पनि समस्या हुन दिएनन् । रविन्द्रले सोचेका थिए, चलचित्र सामान्य चल्ला । जब चलचित्र प्रदर्शनमा आयो, हलको चहलपहल हेर्दा उनी चकित परे । चलचित्र दर्शकले रुचाए । सँगै चलचित्रमा मुन्ना ठाकुरको भूमिका निर्वाह गरेका रविन्द्र पनि औधी रुचाइए । ‘जात्रा’ले कलाकारिता जीवनलाई नै परिवर्तन गरिदियो । 

त्यसअघि रविन्द्रले ‘चंखे, शंखे, पंखे’ र ‘१२ नेपाली एक चिहान’ चलचित्रमा स–सानो भूमिकामा अभिनय गरिसकेका थिए । तर मुख्य भूमिका निर्वाह गरेको पहिलो चलचित्र ‘जात्रा’बाट रविन्द्र दर्शकमाझ राम्रैसँग नोटिस भए । 

निर्माता निर्देशकहरूको नजर पनि उनमा पर्‍यो । त्यसयता रविन्द्र एकपछि अर्को चलचित्रमा व्यस्त बन्दै गए । हालसम्म आइपुग्दा उनका

‘२ रुपैयाँ’, ‘फाटेको जुत्ता’, ‘शेरबहादुर’, ‘कोहलपुर एक्सप्रेस’, ‘सुनकेशरी’, ‘रामकहानी’, ‘चङ्गाचेट’ लगायत चलचित्र प्रदर्शनमा आइसकेका छन् । यही पुसमा उनको ‘चौकादाउ’ प्रदर्शनमा आउँदैछ, भने माघमा ‘यता न उता’ ।

छायांकनको क्रममा रहेको ‘जात्रा’को सिक्वेल ‘जात्रै जात्रा’ फागुनमा प्रदर्शनमा आउनेछ । 

‘क्लास छाडेर हल जान्थें’

रविन्द्र सानैदेखि अभिनयमा रुचि राख्थे । तर कसरी अभिनयले तान्यो ? त्यसको जवाफ आफूसँग पनि नभएको स्वयं बताउँछन् । स्कूल लगायत टोल, छिमेकमा उनले गरेको अभिनय, उनले बोलेका वाक्यले साथीहरू मज्जैले हाँस्थे । स्कूलका शिक्षकहरू पनि उनको प्रतिभाबाट खुसी हुन्थे । 

खुसी मात्र होइन कहिलेकाहीँ त शिक्षकहरू रिसाएर पिट्थे पनि । कारण रविन्द्र स्कूलको क्लास हापेर फिल्म हेर्न हल पुग्थे । ‘हलमा टिकट काट्दा भीडले ज्याकेट च्यातिदिएकोेदेखि विद्यालयमा पटकपटक शिक्षकको कुटाइ खाएको अनुभवहरू छन्,’ लोकान्तरसँगको कुराकानीमा उनले सम्झिए ।

जागिर छाडेर दिल्ली पुगी नाटक प्रशिक्षण

एसएलसी दिएपछि रविन्द्र २०५२ सालमा काठमाडौं आएर ‘प्लस टु’ अध्ययन गरे । ‘प्लस टु’ पढ्दा उनले दिल्लीमा नाटक सिकाउने राम्रा–राम्रा विद्यालयहरू रहेको साथीहरूमार्फत् बुझे । नाटक सिक्ने उनको चाहना थियो तर ‘प्लस टु’ सकेपछि बुबाले राष्ट्रिय अनुसन्धान कार्यालयमा जागिर लगाइदिए । तीन/चार महिना काम गरे पनि । तर उनको मनलाई जागिरमा सन्तुष्टि मिलेन । 

उनले बुवासामु जागिर छाडेर नाटक सिक्न दिल्ली जाने आफ्नो चाहना सुनाए । ‘मन नै नभएपछि त्यहाँ काम गरेर के गर्नु ? केही महिना काम गरेर राजीनामा दिएँ,’ रविन्द्र विगतबारे सुनाउँछन् । 

२०५४ सालतिर उनी दिल्ली गएर नेसनल स्कूल अफ ड्रामा नजिकैको आदिनाथ नाट्य विद्यालयमा तीनवर्ष नाटक सिके । उनले त्यो नाटक सजिलै सिक्ने अवसर भने पाएका थिएनन् ।

‘२० हजारभन्दा बढी व्यक्तिमा म उत्कृष्ट २० भित्र परेको थिएँ,’ उनले सुनाए । तर हजारौंमा आफू उत्कृष्ट २० भित्र पर्छु भन्ने उनले सोचेका पनि थिएनन् । भन्छन्, ‘शुरूमा त मैले पत्याइनँ, मेरै नामको अर्को व्यक्ति हो कि भन्ने पनि लाग्यो । साथीहरूले हैन तँ नै हो भनेपछि बल्ल विश्वास भयो ।’ २० जनाको कोटा थियो । जसमा १२ जना पुरुष र ८ महिलाको कोटा थियो । 

२०५७ साततिर उनी नाटक सिकेर नेपाल फर्किए । नेपाल फर्किएपछि जनकपुरमै रहेर नाटकमा सक्रिय रहे । नाटक उत्पादन, निर्देशनसँगै अभिनय गर्ने, वर्कशप गर्ने/गराउने गरे । पछि इटहरी बसेर नाटकमा सक्रिय रहे । उनी धेरै नाटकमा प्रमुख लेखक भएर पनि काम गरेका छन् । धेरै रेडियो नाटकको निर्माता पनि भएका छन् । एन्टेना फाउन्डेसनमा नियुक्ति पाएपछि मात्र काठमाडौं बस्न थालेका हुन् । त्यसको एक वर्षपछि एन्टेनाको प्रोजेक्ट ‘री ब्रोडकाष्ट’मा गयो । त्यसपश्चात रविन्द्र चलचित्रमा बढी फोकस् देखिए ।  

कलाक्षेत्रमै जीवन संगीनी

जनकपुरमा नाटकमा काम गर्दै गर्दा उनी प्रियंका झासँग नजिक भए । जनकपुर नजिकैको गाउँ प्रभाहपुरकी प्रियंकासँग रविन्द्रले २०६७ सालमा विवाह गरे । रविन्द्रकी श्रीमती अहिले काठमाडौंमै रहेर नाटकमै काम गर्छिन् ।

चलचित्र ‘जात्रा’ उनकी श्रीमतीको भूमिका निभाउने उनकै वास्तविक श्रीमती हुन् । उनी संलग्न ३०/४० वटा नाटक मञ्चन भइसकेका छन् भने सयौं सडक नाटकमा उनले काम गरेकी छिन् । 

चरित्र उस्तै, भन्छन् –‘मलाई एउटै आँखाले मात्र नहेर्नूस्’

रविन्द्र नाटकबाट आएका कलाकार हुन् । त्यसैले उनी अभिनयमा माझिएका छन् । तर ‘जात्रा’मा रविन्द्रले गरेको अभिनयको शैली त्यसपछिका प्रायः चलचित्रमा उस्तै छ । 

‘सही हो मैले प्रायः चलचित्रमा निभाएको भूमिका एकै खालको छ, उनी भन्छन् ‘तर यसमा मेरोभन्दा लेखक, निर्माता तथा निर्देशकको हात छ ।’ रविन्द्र निर्माता–निर्देशकलाई आफूलाई एउटै आँखाले मात्र नहेर्न आग्रह गर्छन् । 

‘उहाँहरूले मलाई यूज नै गर्नुभएको छैन । मलाई फरकफरक भूमिकामा अभिनय गर्ने मौका दिनुस्,’ रविन्द्र भन्छन् । उनी आफूले नाटकमा जस्तोसुकै क्यारेक्टर पनि निर्वाह गरिसकेको बताउँदै चलचित्रमा पनि चुनौतिपूर्ण क्यारेक्टर दिन आग्रह गर्छन् । 

प्रदर्शनको तयारीमा रहेको चलचित्र ‘न यता न उता’मा उनी ‘डन’को भूमिकामा छन् । भूमिका पनि छोटो छ ।

यसबारे भन्छन्, ‘यो चलचित्रमा छोटो भूमिका भएपनि मैले काम गरेँ । कारण यसमा दर्शकले मलाई भिन्न भूमिकामा देख्नुहुनेछ ।

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
कात्तिक १९, २०८०

अस्ट्रेलियाको एक साङ्गीतिक कार्यक्रममा गायक सुगम पोखरेलले दर्शकलाई माइकले हानेका छन् । आइतवार बिहानैदेखि सामाजिक सञ्जालमा उक्त भिडियो भाइरल भइरहेका छन् ।  शुक्रवार राती नेपालमा गएको भूकम्पमा ज्यान गु...

मंसिर १४, २०८०

नारायण रायमाझी निर्देशित चलचित्र ‘परदेशी २’को प्रदर्शन नेपालमा अझै जारी छ ।  चलचित्रले शनिवार प्रदर्शनको ५१ दिन पूरा गर्दैछ । प्रकाश सपूत, केकी अधिकारी र वर्षा शिवाकोटी स्टारर यो चलचित्र...

पुस १२, २०८०

ढुंगामाटोले बनेको घरको आँगनमा घरतर्फै फर्किएर केही मानिसहरू लाइन लागेका छन् । बार्दलीमा झुन्ड्याइएको ब्यानरमा लेखिएको छ, सक्किगोनि ।  ब्यानरको छेउमा उभिएका छन्, अर्जुन घिमिरे (पाँडे) । यो चर्चित ह...

मंसिर ११, २०८०

‘चिसो हावाले’ बोलको गीत युट्युबमा सार्वजनिक गरिएको छ ।  आइतवार बेलुका अकलादेवी म्युजिकको अफिसियल युट्युब च्यानलबाट सार्वजनिक गीतमा सुरज अगस्ती, लक्ष्मी खड्का र ध्रुव रेग्मीको स्वर छ ।  ...

पुस २२, २०८०

हास्य कलाकार जोडी सीताराम कट्टेल ‘धुर्मुस’ र कुञ्जना घिमिरे ‘सुन्तली’ स्टेज शोमा फर्किएसँगै मेला–महोत्सवमा खोजिन थालेका छन् । अघिल्लो शनिवार कास्कीको लेखनाथ महोत्सवमा प्रस्तुति द...

मंसिर १३, २०८०

गायिका भूमिका गिरी र गायक प्रकाश दूतराजको सहकार्य रहेको दोस्रो गीत पनि करोड क्लबमा प्रवेश गरेको छ । उनीहरुले सहकार्य गरेको ‘देउरालीमा...’ बोलको गीतलाई युट्युबमा १ करोडभन्दा बढी पटक हेरिएको हो ।...

'एमाले यो सरकारको धरौटीमा छ, बजेट सहमतिमै बन्छ'

'एमाले यो सरकारको धरौटीमा छ, बजेट सहमतिमै बन्छ'

बैशाख ७, २०८१

हामी १५औं अन्त्य गरेर १६औं योजनाको तयारीमा जाँदै छौं । दलका शीर्ष नेताबीच १६औं योजनाको विषयमा छलफल भएको छ । १५औं योजनाको असफलता र नमिलेका कुरालाई १६औं मा सुधार्छौं । हाम्रो गन्तव्य कहाँ हो भन्ने संविधानले ...

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

बैशाख ६, २०८१

सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

बैशाख १, २०८१

एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्‍यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...

x