×

NMB BANK
NIC ASIA

द्‌याम्बुली त ओढल्याँहा पो गएछ ! (कविता)

फागुन १०, २०७५

NTC
Sarbottam
Premier Steels
Marvel

दिल थापा

Muktinath Bank

मंसिरे रोगी शितको मिठो स्पर्शसंगै 


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

लेकबाट झरेका दयारिहरु


Advertisment
Nabil box
Kumari

दाँइ हाल्न श्रीगणेश गर्छन् । 

Vianet communication
Laxmi Bank

खलाको समिपमा रहेको कुन्नीयोलाई फोडेर ।

जाँडको तरुनी छोक्‍र्रालाई सम्झदै

रक्सीको पेन्सन पत्तालाई सम्झदै

कुहिरो लागेको फाँटतिर बसेर ।

घामले कुहिरोलाई चिर्ने आसमा । 

महर्षि वेदव्यास ऋषिले तपस्या गरेको भूमिको माथितिरबाट मगरको लाडी बग्छ।

सेती र मादीको संगममा 

स्नान गरेको वेदव्यास ऋषिको गिदीलाई स्पर्श गर्नलाई 

च्वाँचेको बोसोको सावुनले 

शरीर चोखो बनाई रहेकी 

मगर्नी यूवतीको सेतो तिघ्रालाई वेवास्ता गर्दै ।

हिन्दुस्थानको समुन्दमा मिसिन l

च्वाँचेको बोसोको सावुनले होला । 

दमौलीघाटको बगरहरु 

डाँडाखुदीबाट तलतिर आँखाहरु चराउदा 

अजिवको चम्किलो देख्छु ।

दमौली फाँटको औलले पाकेको दरै बाजेको चिल्ला छाला जस्तै

दमौलीको बगरबाट उता उता आंखा चराउदा देखिन्छ 

छाब्दी बराहा थान।

बैदीको मगर दाइले 

दमौली आउंदा 

मास्दी घाटमा अर्नी खान्छ। 

च्वाँचेको बोसोको तेलले

 मसाज गरेको बटुक 

अलिकति चोखे फालेर

गोलभेडाको अचारमा चोपेर

 छाब्दी बराहा पूजा गर्न आउंदा ।

उसलाई पर्खदै होला कोइदीमघाटमा 

तरुनी आंखाहरु 

सेती नदीको बगाईसंगै

वर्षौंको चोपिलो सम्झना बोकेर l

माघ फागुनतिरबाट 

मानुहुम र खुदीतिर कौराको श्रीगणेश हुन्छ । 

गाँउका रोदीघरहरुमा

त्यो बेला व्यास ऋषिलाई ध्यानमग्न हुन गाह्रो हुंदो हो। 

मानुहुममा पोलेको च्वाँचेको गन्धले । 

चार वेद आठार पुराण लेख्न मन नलाग्दो हो। 

खुदीमा बज्ने खैजडीको 

सेतीले लिई आउने संगीतहरुले ।

हिजो मेरो बाउ बाजेले चिनेको भूमि । 

आमाको हातहरुले मलिलो बनाएको भूमि ।

पुर्खाहरुको पैतालले डोबिएको भूमि । 

मगरातको गर्भिलो गन्ध आउने भूमि l

द्‌याम्बुली त ओढल्याँहा पो गएछ !  

कौराहाको खाल उठ्न नपाउँदै

रातारात व्यासभूमि पो भएछ !

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
चैत ३०, २०८०

लेखक एवं पत्रकार अखण्ड भण्डारीको उपन्यास ‘बोरा’ विमोचन भएको छ ।  अन्नपूर्ण पोस्ट दैनिकका प्रधान सम्पादक भण्डारीको ‘बोरा’ उपन्यास शुक्रवार काठमाडौंमा आयोजित कार्यक्रममा विमोचन गरिए...

असोज १०, २०८०

गुणराज ढकाल सामाजिक सञ्जालमा अभ्यस्त हुन थालेपछि अध्ययन गर्ने बानी निकै घटेको छ । सामाजिक सञ्जालमा आउने टिप्पणीबाटै हामीले आफ्नो दृष्टिकोण बनाउने गर्दछौं । विषयको गहिराइसम्म पुगेर अध्ययन तथा विश्लेषण गर...

मंसिर ४, २०८०

विसं २०७९ को मदन पुरस्कार प्राप्त गरेको ‘ऐँठन’ उपन्यासका लेखक विवेक ओझालाई गृहनगर टीकापुरमा विभिन्न संघसंस्थाले सम्मान गरेका छन् । ओझालाई नेपाल रेडक्रस सोसाइटी टीकापुर उपशाखा, उद्योग वाणिज्य सङ्घ, ...

मंसिर २, २०८०

गोपाललाई सानैदेखि धूमपानको लत बसेको थियो, शायद संगतको प्रभाव भनेको यही हुनुपर्छ । घरमा बाबुदाजुहरू हुक्का तान्थे । त्यति बेलाको चलन के भने सबैभन्दा सानोले तमाखु भर्नुपर्ने । त्यतिसम्म त ठीकै थियो, सल्काएर समे...

असोज ३, २०८०

त्यो शिक्षकले पढायो, नेता बन्न सिकायो र त आज देशको बागडोर चलाइरहेका छौ । त्यो शिक्षकले पढायो, कर्मचारी बन्न सिकायो र त आज देशको प्रशासन चलाइरहेका छौ । त्यो शिक्षकले पढायो, डाक्टर बन्न सिकायो र त आज हजारौ...

कात्तिक ८, २०८०

पहाडमा उखु पेलेर खुदो पकाउने समय पारेर मधेशको गर्मी छल्न राजेन्द्र काका (ठूलो भुँडी लागेकाले हामीले मोटे अंकल भन्थ्यौं) गुल्मीको पहाड घरमा आउँथे । चैत–वैशाखको समयमा कोलबाट पेल्दै गरेको उखुको रस, रसेट...

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

बैशाख ६, २०८१

सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

बैशाख १, २०८१

एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्‍यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

बैशाख १, २०८१

आत्मिक शुद्धताका पक्षपाती दार्शनिक सुकरात चौबाटोमा उभिएर एथेन्सबासीलाई आह्वान गरिरन्थे– ‘तपाईं नीति, सत्य र आत्माको शुद्धताका लागि किन ध्यान दिनुहुन्न ?’ उनका अर्थमा त्यो जीवन बाँच्न योग्य हुँदैन...

x