कात्तिक ८, २०८०
पहाडमा उखु पेलेर खुदो पकाउने समय पारेर मधेशको गर्मी छल्न राजेन्द्र काका (ठूलो भुँडी लागेकाले हामीले मोटे अंकल भन्थ्यौं) गुल्मीको पहाड घरमा आउँथे । चैत–वैशाखको समयमा कोलबाट पेल्दै गरेको उखुको रस, रसेट...
वन डडेलोले निलेर
फुङ्ग उडेको पुरानो झोडाजस्तै
उजाड छन्,
आजभोलि मान्छेका मनहरू !
टाँटरी फूल चुसेर
भर्खरै उडेको एउटा भमरा
जमिनमा झरेको छ - तातो खरानीमाथि !
यस्तो लाग्छ,
फूलहरू फूल होइनन्
ती कुनै निर्जीव कारखानाहरू हुन्
जहाँ जीवन देखाएर
मृत्युका जाली तमासुकहरू लेखिन्छन् !
दुबोझैँ झाङ्गिएर
हलक्कै उम्रिएका छन्
शंकै-शंकाका बग्रेल्ति ऐँसेलु बुट्टयानहरू !
बलौटे धापमा टुसाएर
सिङ्गो बगरलाई ढाक्ने खरूकी घाँस
यतिखेर,
किन यसरी सर्लक्कै मुर्झाएको छ ?
र काठेकिराले खाएर होला
आज झरिरहेछन्
जीवनको पिरामिडबाट पातहरू !
थाहा छैन
विचार शुन्यतामा डुबेर
आज किन मष्तिष्क मरुभूमि बनिरहेछ ?
आफैँप्रतिको भरोसा गुमाएर
ठिङ्ग उभिएका छन्- आस्थाका हिमालहरू
र त मुहान छोडेर
निरन्तर भागिरहेछन्- यी कायर नदीहरू !
युद्धका सिपाहीहरूझैँ
लस्करै तैनाथ यी थुम्केली पहाडहरू
आज किन होला
आफ्नै विश्वासको धुलेपहिरो झरिरहेछन् ?
सृजना ब्यूँझिएर
खुसीहरू मुस्कुराउने बलेफी फाँटहरू
यतिखेर किन होला
पेटको पुरानो ब्याकरणमात्र रटिरहेछन् ?
शायद,
भोकको काव्यभन्दा ठूलो
यो धर्तीमा अर्को कुनै महाकाव्य छैन होला !
बुद्धको निर्वाण अलापेर
निरन्तर गुडिरहेछन्
ट्युबलेस टायरजस्ता भगौडा भिक्षुहरू !
कहाँ गएर टुङ्गिन्छ
रोटीभन्दा बाहिर त्यो मोक्षको खोजी ?
श्रमको रङ बिर्सिएर
शान्तिको अनुहार खोज्नेहरू हो !
थाहा छ कि छैन
पिपलको बोटमुनि बसेर
ध्यानमग्न सिध्दार्थको प्राण बचाउन
बुद्धत्वभन्दा माथि थियो
सुजाताले दिएको एक डबका खिरको मूल्य !
तिमीले बुझ्यौ या बुझेनौ
छाल बनेर
मोक्ष-यात्रामा दौडिएको समुद्र
किन कहिँ नपुगेको होला, केवल अशान्त छ !
भन भद्रिका !
यी क्षतिग्रस्त समुद्री किनाराहरू
किन होला
आजसम्म यति बिघ्न स्थिर र शान्त छन् ?
सोचेर त हेर
यो पेटको सारङ्गी रेटेपछि
निस्किने धुनको लय
तिम्रो मोक्षको हुन्छ या एक टुक्रा रोटीको ?
कहाँसम्म हो
तिम्रो खोजको आखिरी गन्तव्य ?
मलाई लाग्छ
शान्तिको अमूर्त स्वादमा भन्दा
रोटीको मूर्त स्वादमा जीवनको घनत्व बढी छ !
भोकले डडेर
खङ्ग्रङ्ङ सुकेको आँत भिजाउन
कुनै एक दिन,
'भिक्षां देही' भन्दै आयौ भने
भन भन्ते !
म तिमीलाई के दिऊँ : मोक्ष कि रोटी ?
****
प्रथा
पहाडमा उखु पेलेर खुदो पकाउने समय पारेर मधेशको गर्मी छल्न राजेन्द्र काका (ठूलो भुँडी लागेकाले हामीले मोटे अंकल भन्थ्यौं) गुल्मीको पहाड घरमा आउँथे । चैत–वैशाखको समयमा कोलबाट पेल्दै गरेको उखुको रस, रसेट...
असोज तेस्रो साता बिहीबार, बुकीबाट गोठ औल झर्ने दिन । लाहुरेहरू आउनु र बुकीबाट गोठालाहरूको हुल गाउँमा झर्नु दशैंको रौनक हो । ‘भोलि साँझ डाँफे चराउन जाने’, सुत्ने बेला गोठमा सल्लाह भयो । घर...
गुणराज ढकाल सामाजिक सञ्जालमा अभ्यस्त हुन थालेपछि अध्ययन गर्ने बानी निकै घटेको छ । सामाजिक सञ्जालमा आउने टिप्पणीबाटै हामीले आफ्नो दृष्टिकोण बनाउने गर्दछौं । विषयको गहिराइसम्म पुगेर अध्ययन तथा विश्लेषण गर...
त्यो शिक्षकले पढायो, नेता बन्न सिकायो र त आज देशको बागडोर चलाइरहेका छौ । त्यो शिक्षकले पढायो, कर्मचारी बन्न सिकायो र त आज देशको प्रशासन चलाइरहेका छौ । त्यो शिक्षकले पढायो, डाक्टर बन्न सिकायो र त आज हजारौ...
लेखक एवं पत्रकार अखण्ड भण्डारीको उपन्यास ‘बोरा’ विमोचन भएको छ । अन्नपूर्ण पोस्ट दैनिकका प्रधान सम्पादक भण्डारीको ‘बोरा’ उपन्यास शुक्रवार काठमाडौंमा आयोजित कार्यक्रममा विमोचन गरिए...
सानीमा भेट्न चितवन गएको थियो गोपाल चार दिन हिँडेर । राप्ती किनार नजिकको सानो गाउँमा बस्दै आएकी थिइन् उनी, जो पहाडमा खान लाउन नपुगेपछि केही वर्ष अघि पुगेकी हुन् त्यतातिर । त्यतिबेला अहिलेजस्तो यातायातको साधन...
हामी १५औं अन्त्य गरेर १६औं योजनाको तयारीमा जाँदै छौं । दलका शीर्ष नेताबीच १६औं योजनाको विषयमा छलफल भएको छ । १५औं योजनाको असफलता र नमिलेका कुरालाई १६औं मा सुधार्छौं । हाम्रो गन्तव्य कहाँ हो भन्ने संविधानले ...
सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...
एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...