मंसिर ४, २०८०
विसं २०७९ को मदन पुरस्कार प्राप्त गरेको ‘ऐँठन’ उपन्यासका लेखक विवेक ओझालाई गृहनगर टीकापुरमा विभिन्न संघसंस्थाले सम्मान गरेका छन् । ओझालाई नेपाल रेडक्रस सोसाइटी टीकापुर उपशाखा, उद्योग वाणिज्य सङ्घ, ...
निर्दोष एन पि
भन ! चप्पल तिमी र म मा के फरक छ ?
तिमीले पनि तिम्रा मालिकहरूलाई बोक्छौ ,
म पनि त मेरा मालिकहरूका आदेशहरूलाई बोक्छु ,
तिम्रा मालिकहरूले हमेशा तिमीलाई कुल्चिरहन्छन ,
देखेका छौ कहिल्यै मेरा मालिकहरूले मलाई शिरमा राखेको ?
तिमी आफुले चाहेको बाटोतिर हिड्नै सक्दैनौं ,
मलाई पनि त रोकिन्छ बाटो बदल्न खोज्दा ,
तिमी दैलो बाहिर बसेर मालिक चिहार्छौ ,
म पनि त भित्र छिरेको कुनै इतिहास छैन ,
तिमीलाई काँडाहरूले घोचिरहन्छन बेलाबेलामा ,
साथी मलाई पनि त तिरस्कारहरूले घोचिरहन्छन ,
तिम्रा छापहरू पनि मेटिदै जान्छन ,
मेरो इतिहास पनि त मेटिएको छ इतिहासबाट ,
'तिमी' र 'म' संगै सगरमाथाको चुचुरोमा पुगेका होइनौं ?
खै कुन पत्रीकाले लेख्यो ,
'फलानो चप्पल र मान्छेले सगरमाथाको सफल आरोहण गरे ?'
तिमीलाई फरक फरक कम्पनीहरूले बनाउछन ,
मेरो पनि त फरक फरक जात बनाईएको छ ,
तिमीलाई करोडौंमा किनेपनी तिमी मन्दिर छिर्न सक्दैनौं ,
कहिल्यै देखेका छौ मलाई मन्दिर छिर्न दिएको ?
तिमीले नचाहेर पनि झरेको फूललाई कुल्चिनुपर्छ ,
मैले पनि त मेरा पैताला मुनि रहरको बजार कुल्चिएको छु ,
कम्पनी बदलिरहन्छ मालिकका पाउहरूमा
तर तिमी कहिले बदलिएनौ ,
कति निस्वार्थी छौ ,
कति आत्मिय छौ,
बारम्बार कुल्चिन्छौ ,
फेरि पाउहरू मै अङ्गालो हाल्छौ ,
खुब वफादार छौ तिमी ,
लाग्छ म पनि वफादार छु ,
तिमी जस्तै सहनसिल छु ,
उत्तरदायी छु ,
तर किन हाम्रो कदर योगदानको गरिदैन ?
ए! चप्पल,
आउ तिमी र म अब संगै सडकमा जाऔं
र यसरी नारा लगाऔं,
'अतिवाद मुर्दावाद'
'सामन्तवाद मुर्दावाद'
'कुविचारवाद मुर्दावाद'
'आश्वासनवाद मुर्दावाद'
मुर्दावाद , मुर्दावाद ...
ध उप म पा १३, राजपुर
विसं २०७९ को मदन पुरस्कार प्राप्त गरेको ‘ऐँठन’ उपन्यासका लेखक विवेक ओझालाई गृहनगर टीकापुरमा विभिन्न संघसंस्थाले सम्मान गरेका छन् । ओझालाई नेपाल रेडक्रस सोसाइटी टीकापुर उपशाखा, उद्योग वाणिज्य सङ्घ, ...
पहाडमा उखु पेलेर खुदो पकाउने समय पारेर मधेशको गर्मी छल्न राजेन्द्र काका (ठूलो भुँडी लागेकाले हामीले मोटे अंकल भन्थ्यौं) गुल्मीको पहाड घरमा आउँथे । चैत–वैशाखको समयमा कोलबाट पेल्दै गरेको उखुको रस, रसेट...
गुणराज ढकाल सामाजिक सञ्जालमा अभ्यस्त हुन थालेपछि अध्ययन गर्ने बानी निकै घटेको छ । सामाजिक सञ्जालमा आउने टिप्पणीबाटै हामीले आफ्नो दृष्टिकोण बनाउने गर्दछौं । विषयको गहिराइसम्म पुगेर अध्ययन तथा विश्लेषण गर...
गोपाललाई सानैदेखि धूमपानको लत बसेको थियो, शायद संगतको प्रभाव भनेको यही हुनुपर्छ । घरमा बाबुदाजुहरू हुक्का तान्थे । त्यति बेलाको चलन के भने सबैभन्दा सानोले तमाखु भर्नुपर्ने । त्यतिसम्म त ठीकै थियो, सल्काएर समे...
असोज तेस्रो साता बिहीबार, बुकीबाट गोठ औल झर्ने दिन । लाहुरेहरू आउनु र बुकीबाट गोठालाहरूको हुल गाउँमा झर्नु दशैंको रौनक हो । ‘भोलि साँझ डाँफे चराउन जाने’, सुत्ने बेला गोठमा सल्लाह भयो । घर...
गोपी मैनाली कविहरूले केका लागि कविता लेख्छन् भन्नेमा मत्यैक्यता पाइँदैन । कोही आनन्दका लागि भन्छन्, त कोही उपयोगिताका लागि । अझ कोही त अभिव्यञ्जनाको अर्को उद्देश्य नै हुँदैन भन्ने गर्छन् । ...
सामान्यतः मानव समाजको आजसम्मको इतिहास जनयुद्धको इतिहास हो भन्दा फरक पर्दैन । किनकि, समयका प्रत्येक खण्डमा चाहे ती स्पाटाहरू होउन् या चार्टिष्टियन, सिलेसियाली होउन् या कम्युनाडोहरू अनि वोल्सेभिक–भियतकङ्&ndash...
रूढिवादी र पछौटे समाजले सधैँभरि अवतारको प्रतीक्षा गर्दछ । प्रतीक्षा गर्नेले आफू केही पनि कर्म गर्दैन र उसलाई पौरखमा त्यति विश्वास पनि हुँदैन । सामान्यतया व्यक्तिगत जीवनमा भाग्य र सामाजिक जीवनमा अवतारको प्रत...
कसैले आएर सत्य भनेको के हो ? भनेर सोध्यो भने हामी अलमलिन्छौँ । कसैले केही भनौँला कसैले केही । अझ कसैले त सत्य भनेको सत्य नै हो भन्न पनि बेर लगाउन्नौँ । तर सत्य त्यो मात्र होइन । सत्य भनेको हामी आफैँ हौँ । सत्य...