×

NMB BANK
NIC ASIA

महाभारतको युद्ध शुरू हुनु अघि युयुत्सुले किन बदले खेमा ?

असोज २५, २०७७

NTC
Sarbottam
Premier Steels
Marvel

गान्धारी गर्भवती हुँदा धृतराष्ट्रको सेवासुश्रुसाका लागि एक वैश्य दासीलाई नियुक्त गरिएको थियो । धृतराष्ट्रले तिनै दासीसँग सहवास गरे ।

Sagarmatha Cement
Muktinath Bank

सहवासपछि दासी गर्भवती भइन् । उनले एक पुत्र जन्माइन् जसको नाम युयुत्सु राखियो । 


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

महाभारतको युद्ध हुँदा युयुत्सु कौरवहरूका तर्फबाट लड्न कुरुक्षेत्र गएका थिए । तर युधिष्ठिरले उनलाई सम्झाएर आफ्नो पक्षमा पारे ।


Advertisment
Nabil box
Kumari

द्रौपदीको चिरहरण गरिँदा युयुत्सुले कौरवहरूको विरोध गरेर पाण्डवहरूलाई साथ दिएका थिए । उनी कौरवहरूको अनैतिक क्रियाकलापको विरोध गरिरहन्थे । 

Vianet communication
Laxmi Bank

दुर्योधनका अनुचित चेष्टाहरूको विरोध गरिरहने भएकाले युयुत्सुलाई दुर्योधन र उनका भाइहरूले उनको मजाक उडाउँथे । युयुत्सुले महाभारत युद्ध रोक्नका लागि धेरै प्रयास गरेको भए पनि सफल भएनन् । युद्ध प्रारम्भ भएपछि उनी कौरवका तर्फबाट लड्न गए । 

युद्ध आरम्भ गरिने दिन युधिष्ठिरले युयुत्सुलाई अधर्मको साथ नदिन भने । अनि युयुत्सुले त्यसमा विचार गरेर कौरवहरूलाई त्यागे । 

खासमा युद्ध प्रारम्भ हुनुभन्दा ठीक अघि युधिष्ठिरले कौरव सेनाले सुन्ने गरी घोषणा गरे, ‘मेरो पक्ष धर्म हो । धर्मका लागि लड्ने जोकोही पनि मेरो पक्षमा आउन सक्छ । म उसको स्वागत गर्छु । त्यो घोषणा सुनेपछि युयुत्सु कौरव पक्षबाट निस्केर पाण्डव पक्षमा पुगे । युधिष्ठिरले उनलाई अँगालो हालेर स्वागत गरे । 

आफ्नो खेमामा आएका युयुत्सुलाई युधिष्ठिरले सीधै युद्धको मैदानमा नपठाएर महत्त्वपूर्ण कार्य सुम्पिए । योद्धाहरूको हतियार र रसदपानीको आपूर्ति व्यवस्था हेर्ने जिम्मा युधिष्ठिरले युयुत्सुलाई दिए । 

पाण्डवहरूसँग सात अक्षौहिणी (लगभग ९ लाख) सैनिक थिए । ती सबैलाई युयुत्सुले हतियार र रसदको कमी हुन दिएनन् । उडुपीको राजालाई भोजनको व्यवस्था दिइएको थियो । 

युद्धमा बाँचेका १८ योद्धामा युयुत्सु पनि एक थिए । युद्धपछि महाराज युधिष्ठिरले युयुत्सुलाई मन्त्री बनाए । युधिष्ठिर सशरीर स्वर्ग जान लाग्दा परीक्षितलाई राजा र युयुत्युलाई संरक्षक बनाए । धृतराष्ट्रको मृत्युपछि युयुत्सुले नै मुगाग्नि दिएर पुत्रधर्म निर्वाह गरे । 

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
कात्तिक १७, २०८०

काठमाडौं -केही मानिस धार्मिक मान्यताका कारण लसुन र प्याज खाँदैनन् । विशेषगरी ब्राह्मणहरू लसुन प्याज खाँदैनन् । यसरी नखानुका वैज्ञानिक र धार्मिक कारण छन् । आयुर्वेदका अनुसार खाद्य पदार्थलाई तीनवटा श्रेणीमा बाँड...

कात्तिक १९, २०८०

महाभारतको युद्ध एक युग समाप्त हुने बेलामा भएको थियो । संसारमा फैलिएको पाप र अनाचारलाई ध्वस्त पारेर धर्मको ध्वज लहराउनका लागि युद्ध अनिवार्य थियो ।  यावत कमजोरीका बाबजुद पाण्डवहरू धर्मरक्षक भएकाले उनीह...

मंसिर १०, २०८०

काठमाडौं, — हिन्दू धर्मले सहगोत्रीका बीच विवाह गर्न नहुने विधान गरेको छ । गोत्र भनेको वंश र कुल हो । प्रत्येक नयाँ पुस्तालाई गोत्रले जोड्ने काम गर्छ । जस्तो, कसैको भारद्वाज गोत्र छ भने त्यो व्यक्ति भरद्वा...

कात्तिक २४, २०८०

सनातन धर्ममा गोत्रको धेरै महत्व हुन्छ । ‘गोत्र’को शाब्दिक अर्थ त धेरै व्यापक हुन्छ । यद्यपि विद्वानहरुले समय–समयमा यसरबारे यथोचित व्यख्या गरेका छन् ।  ‘गो’ अर्थात् इन्द्रिय, र &...

कात्तिक २१, २०८०

घरमा माउसुली देखिनु एक सामान्य घटना हो । सामान्यरुपमा हेर्दा यो एक जीव हो तर जीव जन्तु मनुष्यको प्रकृतिको एक महत्वपूर्ण हिस्सा मान्ने हिन्दू शास्त्रमा माउसुली बारे जोडिएको गतिविधिबारे विस्तृत जानकारी छ ।...

कात्तिक २९, २०८०

महाभारतको युद्धमा धेरै शूरवीरले आफ्नो प्राण को आहुति दिएका थिए । यो यस्तो युद्ध थियो जसले कुरुक्षेत्र को धरतीलाई रक्तरंजित बनाएको थियो ।  रगत यति धेरै बगेको थियो कि आज पनि उक्त स्थानको माटो रातो छ ।&...

अपराजित जनयुद्धको पराजित कथा

अपराजित जनयुद्धको पराजित कथा

चैत १४, २०८०

सामान्यतः मानव समाजको आजसम्मको इतिहास जनयुद्धको इतिहास हो भन्दा फरक पर्दैन । किनकि, समयका प्रत्येक खण्डमा चाहे ती स्पाटाहरू होउन् या चार्टिष्टियन, सिलेसियाली होउन् या कम्युनाडोहरू अनि वोल्सेभिक–भियतकङ्&ndash...

निर्मोही राज्य र युगीन अवतारको प्रतीक्षामा नेपाली समाज

निर्मोही राज्य र युगीन अवतारको प्रतीक्षामा नेपाली समाज

चैत १२, २०८०

रूढिवादी र पछौटे समाजले सधैँभरि अवतारको प्रतीक्षा गर्दछ । प्रतीक्षा गर्नेले आफू केही पनि कर्म गर्दैन र उसलाई पौरखमा त्यति विश्वास पनि हुँदैन ।  सामान्यतया व्यक्तिगत जीवनमा भाग्य र सामाजिक जीवनमा अवतारको प्रत...

सत्यको खोजी

सत्यको खोजी

चैत १०, २०८०

कसैले आएर सत्य भनेको के हो ? भनेर सोध्यो भने हामी अलमलिन्छौँ । कसैले केही भनौँला कसैले केही । अझ कसैले त सत्य भनेको सत्य नै हो भन्न पनि बेर लगाउन्नौँ । तर सत्य त्यो मात्र होइन । सत्य भनेको हामी आफैँ हौँ । सत्य...

x