×

NMB BANK
NIC ASIA

चलचित्र संवाद

मेरो रोजाइको फिल्मको कुरा गर्दा ‘लभ स्टोरी’ अन्तिममा पर्छ : सौगात मल्ल [अन्तर्वार्ता]

‘जबसम्म ‘स्क्रिन प्ले’ राम्रो हुँदैन नि यस्तो पात्रले आकर्षित गर्छ भन्नु बेकार रहेछ’

बैशाख १७, २०७९

NTC
Sarbottam
Premier Steels
Marvel

कुशल अभिनेताका रूपमा चिनिन्छन् सौगात मल्ल । ‘कागवेनी’, ‘लुट’, ‘कबड्डी कबड्डी’, ‘झ्यानाकुटी’ जस्ता चलचित्रबाट उनले दर्शकमा आफ्नो कुशल अभिनय छाप छाडिसकेका छन् । उनी एकपछि अर्को चलचित्रमा अभिनय गरिरहेका छन् । उनी अभिनित चलचित्र रिलिज पनि भइरहेका छन् । 

Muktinath Bank

उनी अभिनित नयाँ चलचित्र ‘मन्त्र’ हिजो शुक्रवारदेखि प्रदर्शनमा आएको छ भने ‘कबड्डी ४’ जेठ १३ गतेदेखि प्रदर्शनमा आउँदैछ । यतिबेला अर्को चलचित्र ‘२ नम्बरी’को छायांकनमा रहेका सौगातसँग हालै रिलिज चलचित्र ‘मन्त्र’, उनलाई मनपर्ने चलचित्र, नेपाली चलचित्रहरू असफल हुनुको कारण, चलचित्र निर्माण एवं निर्देशनको योजना लगायतका विषयमा रहेर कुराकानी गरिएको छ । प्रस्तुत छ कुराकानीको सम्पादित अंश –


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

चलचित्र ‘मन्त्र’ प्रदर्शनमा आएको छ । बुधवार चलचित्रको प्रिमियर शो समेत आयोजना गरिएको थियो । चलचित्र हेरेका साथीभाइ, शुभचिन्तकबाट कस्तो प्रतिक्रिया पाउनुभयो ?


Advertisment
Nabil box
Kumari

– प्रिमियरमा धेरै चिनेजानेका साथीहरू समेत हुनुहुन्थ्यो । जसले प्रिमियरमा उपस्थित भएर चलचित्र हेर्नुभयो, उहाँहरू सबैले मन पराउनुभयो । त्यो मेरा लागि खुशीको कुरा हो जस्तो लाग्छ । म आफूलाई पनि प्रिमियरमा चलचित्र हेर्दा रमाइलो लाग्यो । 

Vianet communication
Laxmi Bank

प्रिमियरभन्दा अघि टीमसँग बसेर चलचित्र हेर्नुभएको थिएन ?

– पोस्ट प्रोडक्सनका क्रममा क्लाइमेक्स सिन हेर्न पाएको थिएन । त्यहीबेला हेरेकोमध्ये १२–१५ वटा सिन काट्ने सल्लाह भएको थियो । फाइनल भर्सन चाहिँ मैले हेरेको थिइनँ । अहिले केही सिन काटिएको रहेछ । 

हलमा चलचित्र हेर्दा आफैंलाई पनि रमाइलो लाग्यो । दर्शकहरूले एकदमै ‘इन्जोय’ गरिरहनुभएको थियो । सिरियस सिनमा दुःखी हुनुहुन्थ्यो, कमेडी सिनमा हाँसिरहनुभएको थियो । त्यो देख्दा कोसिस जे गरेका थियौं, त्यो मिट भएछ जस्तो लाग्छ ।
 
अघिल्ला चलचित्रभन्दा ‘मन्त्र’मा तपाईंले निर्वाह गरेको चरित्रमा चाहिँ के–के कुराहरू फरक छ ?

– मैले ‘गुरुकूल थिएटर’मा हिमाली भाषा, लवजमा नाटक गरेको थिएँ तर चलचित्रमा चाहिँ यो भाषा (चलचित्रको पात्र अनुसारको हिमाली भाषा)मा अहिलेसम्म काम गरेको थिइनँ । कतिपय मेरो क्यारेक्टर पनि चलचित्रको क्यारेक्टरमा आएको छ । चलचित्र हेरिरहँदा कतिपय ठाउँहरूमा ‘म यस्तै हो है’ भन्ने महशुस पनि हुन्छ । 

अर्को यो ५ हजार मिटरभन्दा माथिको उचाइमा रहेको मनास्लु हिमालको बेसक्याम्प क्षेत्रमा पुगेर छायांकन गरिएको चलचित्र हो । मैले अहिलेसम्म यति उचाइमा पुगेर काम गरेको थिइनँ । जोमसोम, मुस्ताङ लगायतका क्षेत्रमा काम गरिरहेको थिएँ भने ‘मन्त्र’को छायांकन अलि उचाइको क्षेत्रमा भयो । जुन अलि गाह्रो पनि थियो, रमाइलो पनि थियो । 

‘मन्त्र’ आइरहेका चलचित्रभन्दा बिल्कुलै फरक हो ? 

– तपाईंले हेरिरहेकाभन्दा पक्कै फरक लाग्छ यो चलचित्र । मेरो विचारमा ४/५ वर्षभित्र यस्तोखालको चलचित्र तपाईंले हेर्नुभएको छैन भनेर म भन्न सक्छु । यो आइरहेका चलचित्र र १/२ वर्षमा आउनेभन्दा बिल्कुलै फरक चलचित्र छ । 

चलचित्रलाई ‘हिमाली प्रेमकथा’ भनिएको छ । त्यहाँको प्रेमकथालाई त्यो बाहिरका दर्शकले कसरी अपनत्व महसूस गर्लान् ?

– जसरी हिमालमा धेरै टाढाटाढाबाट दर्शकहरू घुम्न जानुहुन्छ नि ! त्यहाँ केही समय गएर कस्तो रमाउनुहुन्छ ? चलचित्रले पनि त्यसैगरी अपनत्व गराउँछ जस्तो लाग्छ । चलचित्र हेरिसकेपछि तपाईंलाई त्यहीँ पुगेको महशुस हुन्छ । दर्शकहरूले पनि आफूलाई त्यहीँ पुगेको फिल पक्का गर्नुहुन्छ जस्तो लाग्छ । 

अर्को कुरा मायामा को परेको हुँदैन होला संसारमा ? त्यसमा हिमाली, विदेशी भन्ने पनि हुँदैन जस्तो लाग्छ । मायामा परेको मान्छेले यो कथा मन नपराउने त कुरा नै हुँदैन । 

बुद्धि तामाङसँग त यसअघि पनि काम गरिसक्नुभएको थियो । दीया पुनसँग पहिलोपटक ‘स्क्रिन शेयर’ गर्नुभयो । उहाँको कुन पक्ष राम्रो लाग्यो ?

– दीयासँग पहिलो काम थियो । चलचित्रको पात्रअनुसार म एकदमै छिटो मायामा पर्नुपर्ने थियो । बच्चादेखि नै मेरो चलचित्रको पात्रले दीयालाई माया गरिरहेको तर भन्न नसकिरहेको थियो । पात्रअनुसार साँच्चै नै मैले उसलाई माया गर्छु भन्ने कुरा एकदमै छिटो फिल गर्नुपर्ने थियो तर दीयालाई मैले पहिले भेटेको थिइनँ । नभेटे पनि उसँग काम गर्न एकदमै सहज भयो । एकदमै छिटो हामी घुलमिल भयौं, किनकि उ पनि एकदमै सजिलो लाग्यो । एकले अर्कालाई बुझ्दै जाँदा सजिलो भयो ।

तपाई यतिबेला ‘२ नम्बरी’ चलचित्रको छायांकनमा व्यस्त हुनुहुन्छ । साइन गरेका अरु चलचित्रहरू के–के छन् ?

– छन् । आउने चलचित्रहरू धेरै छन् । चलचित्र ‘सिटामोल’ गर्ने भन्ने कुरा भएको छ तर मिति तय भइसकेको छैन् । कुरा भएका अन्य केही चलचित्रहरू पनि छन् तर अहिले यो–यो भनेर भन्नुभन्दा पनि खासमा वर्षभर नै छन् । आज यो–यो भनौंला भोलि फेरि नहुने भयो भने । अहिलेलाई चलचित्रका नामबारे चाहिँ नभनौं । 

तपाईंलाई कस्तो पात्रले आकर्षित गर्छन् ? वा कस्तो खालको पात्रको भूमिका मन पर्छ ?

– साँच्चैभन्दा यस्तो पात्रले भन्ने नै हुँदैन रहेछ । मैले यो कुरा गुरुकूल थिएटरमा आएपछि थाहा पाएको । गुरुकूलमा आउनुभन्दा अगाडि मलाई फिल हुन्थ्यो, मलाई दृष्टिविहीनको रोल गर्न मन लाग्थ्यो, मलाई मानसिक सन्तुलन गुमाएको पात्रको रोल गर्न मन लाग्थ्यो । यस्ता अनेक पात्रको रोल गर्न मन लागेको महशुस हुन्थ्यो । यस्तो पाए म बबाल गरिदिन्थें भन्ने हुन्थ्यो । काम गर्दै जाँदा पछि बल्ल महशुस गर्न थालें कि खासमा त्यसले केही हुनेवाला रहेनछ । त्यो पात्र बनाउँदा बबाल हुन्छ भनेर जबरजस्ती बनाउनु भनेको भ्रम मात्र रहेछ । जबसम्म ‘स्क्रिन प्ले’ राम्रो हुँदैन नि त्यो कुरा गर्न बेकार रहेछ । केही नभएको सद्धे मान्छेको क्यारेक्टर गर्न साँच्चिकै गाह्रो हुँदो रहेछ । मानसिक सन्तुलन गुमाएको व्यक्तिले पो धेरै कुराहरू गर्न पायो त सद्धेले केही गर्न पाएन । अनि त्यो क्यारेक्टर गर्न झन् गाह्रो हुने मेरो अनुभव हो ।

भन्नुको मतलत स्क्रिप्टको एउटा बनोट हुन्छ । मलाई धेरै भन्न त आउँदैन, निर्देशक–स्क्रिप्ट राइटरहरूले भन्नुहुन्छ । स्क्रिप्टको बनोट राम्रोसँग बनेर आयो भने आफैं तान्दोरहेछ । 

मानसिक सन्तुलन गुमाएको, बुद्धिभ्रष्ट भएकै, संसारको डरलाग्दो मान्छे भएकै क्यारेक्टर भए पनि स्क्रिन प्ले राम्रोसँग आएको छैन भने त्यो कसरी आयो ? कसरी ठूलो भयो ? उसको वरिपरिको कथा कस्तो छ ? क्लियर हुन सकेन भने हुँदै हुँदो रहेनछ । त्यो पात्रलाई मैले जति राम्रो बनाए पनि त्यो चलचित्र चाहिँ राम्रो हुँदो रहेनछ । बरु यूट्युबमा आफ्नो मात्रै सिनहरू मानिसले हेर्दा रहेछन् । त्यो कुरा खासमा राम्रो होइन । त्यसैले मैले आफ्नो क्यारेक्टरलाई एकदमै मेहनत गरेर खत्रा बनाउँला तर स्क्रिन प्ले त मैले बनाउन सक्दिन नि ! मैले आफ्नो क्यारेक्टर, मेरा सिनहरू मात्रै राम्रो बनाउन सक्छु । सोही कारण यस्तो क्यारेक्टर भनेर कुरा गर्नु बेकार हो जस्तो लाग्छ । 

चलचित्र चाहिँ कस्तो खालको गर्न मन पर्छ ? 

– मेरो पहिलो रोजाइमा थ्रिलर, हरर, सस्पेन्स चलचित्रहरू आउँछ । मानिसले जसलाई आर्ट चलचित्र भनेर बुझ्छन् त्यस्तो चलचित्रमा पनि काम गर्न मनपर्छ । साँच्चैभन्दा मलाई सबैखालको चलचित्र राम्रो लाग्छ । कमेडी मलाई उत्तिकै राम्रो लाग्छ । त्यसमा पनि ह्यूमर भएको चलचित्रहरू एकदमै मनपर्छ । लभ स्टोरी चाहिँ मेरो लास्टमा आउँछ तर लभस्टोरी चलचित्र हेरेर रुन चाहि रुन्छु तर च्वाइस गर्दा त्यो अन्तिममा पर्छ । 

तपाईंलाई मनपर्ने थ्रिलर, हरर चलचित्रमा काम गर्ने अवसर चाहिँ कमै पाउनुभयो है ? अनि लभस्टोरी रुचिको अन्तिममा पर्नुको कारण चाहिँ ?

– थ्रिलर, हरर चलचित्रमा काम गर्ने अवसर नै मिलिरहेको छैन भन्दा पनि हुन्छ । त्यसको नेपालमा त्यति साह्रो ट्रेन्ड छैन भनौं न । त्यो कुरा प्रूफ गरेर नदेखाएसम्म गाह्रो छ । कोही १ जना वा हामी कसैले मिलेर त्यस्ता खालका चलचित्र बनाएर राम्रो हुँदोरहेछ है भनेर प्रूफ गरेपछि मात्रै अरुले शुरू गर्ने होलान् जस्तो लाग्छ । जोकोही पनि रिस्क लिन चाहँदैनन् । 

लभस्टोरी चलचित्र मेरो प्राथमिकतामा किन पछाडि पर्छ भन्ने कुरा म आफैंलाई पनि थाहा छैन । फेरि लभ स्टोरी चलचित्रले नछुने पनि होइन तर म हेर्न एकदमै कम हेर्छु । लभस्टोरीमा थ्रिल र सस्पेन्स भएको अझ राम्रो लाग्छ । जस्तो ‘कागवेनी’, ‘कथा’ जस्ता चलचित्रहरू मलाई एकदमै राम्रो लाग्छ । ‘लुट’मा थ्रिल छ, ह्यूमर छ, हल्काफुल्का एक्सन पनि छ । 

मलाई एक्सन चलचित्र पनि एकदमै मनपर्छ तर विश्वास अलि छैन कि अहिले त्यस्तो चलचित्र गरेर केही हुन्छ भन्ने । 

किनकि एक्सनमा चाहिने कुराहरू अझ हामीसँग नभएको जस्तो लाग्छ । जसले गर्दा हाम्रो कोसिस मात्र खेर गइरहेको जस्तो लाग्छ । 

बरु मलाई ‘कागवेनी’, ‘कथा’, यही ‘मन्त्र’ खालको चलचित्रहरूले दर्शकको मन जित्न सक्छ जस्तो लाग्छ तर के भने यस्ता चलचित्रको प्रचारप्रसार राम्रो भैदिँदैन । यस्तो खालका चलचित्रहरूको प्रचारप्रसार अलि राम्रोसँग भैदिए हुन्थ्यो जस्तो लाग्छ । 

अरुका चलचित्रहरू कत्तिको हेर्नुहुन्छ ? 

– मैले चलचित्र गरिरहेको छु । म सुटिङमा छु भनेचाहिँ हेर्दै हेर्दिनँ । हेरेको बेकार जस्तो लाग्छ मेरो लागि । कहिलेकाहीँ हेर्नैपर्ने आग्रह वा नाइ भन्न नसकेर सुटिङकै बीचमा पनि चलचित्र हेर्न गएको छु तर त्यसरी चलचित्र हेर्न गाह्रो हुँदोरहेछ भन्ने मैले महशुस गरें । किनभने चलचित्र हेरिरहेको हुन्छु, आफूले गर्ने चलचित्रको डाइलग बोलिरहेको हुन्छु । हेरिरहेको चलचित्रमा पनि हिरोले डाइलग बोलिरहेको हुन्छ, यता आफ्नो पनि त्यस्तै डाइलगहरू हुन्छ । त्यसरी चलचित्र हेर्दा मैले कथा पनि त बुझ्दिनँ । त्यो गाह्रो हुँदोरहेछ भन्ने महशुस भएपछि सुटिङको बीचमा चलचित्र हेर्न छाडिदिएँ ।

मेरो एउटादेखि अर्को चलचित्रसम्मको जति ग्याप छ त्यो समयमा भने हरेक दिन चलचित्रहरू हेर्छु । राम्रो छ भनेको नेपाली चलचित्रहरू त्यो समयमा हेर्छु । 

एकपछि अर्को चलचित्रहरू बनिरहेका हुन्छन् तर व्यावसायिक हिसाबले सफल हुने चलचित्रहरू कम हुन्छन् । चलचित्रहरू किन घाटामा गइरहेका जस्तो लाग्छ ?

– त्यो त पक्कै राम्रो चलचित्रहरू नबनेर हो नि ! राम्रो चलचित्रहरू कम आउँछन्, नराम्रो चलचित्रहरू धेरै बनेर नै होला । यो फेरि नेपालमा मात्र नभएर हरेक देशमा त्यस्तै भएजस्तो लाग्छ । 

भारतमा पनि वर्षमा हजार चलचित्रहरू बन्छन् होला तर मुस्किलले केही चलचित्रहरू राम्रो होलान् । भारतमा त कुनै एकदमै राम्रो हुन्छ, अरु थर्ड क्लास हुन्छ । हाम्रोमा चाहिँ त्यस्तो राम्रो पनि बन्न सकेन, ठीकठीकै भयो र नराम्रो चलचित्रहरू धेरै भैदिए । धेरै भइसकेपछि यो चलचित्र राम्रो छ कि भन्यो, हेर्‍यो, राम्रो हुँदैन । टे«लर हेरेर यो चलचित्र राम्रो छ कि भनेर आशा गरेर हेर्छन्, त्यो चलचित्र पनि राम्रो छैन । बीचमा एउटा राम्रो चलचित्र आइदिन्छ, अगाडि नराम्रो चलचित्र हेरेका दर्शकहरू त्यो चलचित्र हेर्न रुचि देखाउँदैनन् । अनि त्यो राम्रो चलचित्र यत्तिकै पनि गैदिन्छ ।

नराम्रा चलचित्रहरू चाहिँ किन बनिरहेका छन् ? 

– जानकारी नभएर । जसले चलचित्र बनाउँदैछ उसलाई त थाहा हुँदैन नि । जसले पनि आशा गरेरै चलचित्र बनाउँछन् । चलचित्र क्षेत्रमा नबुझीकन लगानी गर्नेहरूका कारण नराम्रो चलचित्रहरू बनिरहेका छन् । मसँग कुरा गर्न आउने कतिपयहरूबाट पनि त्यो कुरा बुझिन्छ । तपाईं त गाह्रोमा पर्नुहुन्छ भनेर बीचमा मैले भन्ने कोशिस पनि गरेको हो तर त्यसले ‘ब्याक फायर’ हुँदो रहेछ । ‘यस्तो स्क्रिप्ट लिएर आउनुभएको छ । मैले चलचित्र नगरे पनि अरुकोमा जानुहुन्छ होला । के गर्ने होला’ भनेर भन्दा तपाईं भएन भने अरु हुनुहुन्छ भन्नुहुन्छ । मलाई त्यही कुराको दुःख लाग्छ । अरुकोमा गएपछि उस्तै त हुने हो नि, कसरी सम्झाउनु, निर्देशकले यो चलचित्र गर्छु भनेर निर्मातालाई पट्याएर आइरहेका हुन्छन् । यो चलचित्र त घाटामा हुन्छ भनेर भनिदिँदा निर्देशकको के इज्जत रहन्छ । त्यो सबै स्थितिहरूले के बोल्नु, के नबोल्नु, सरी मेरो समय छैन भन्नुभन्दा केही उपाय हुँदैन । नबुझीकन, ज्ञान नभएर चलचित्रमा लगानी गर्दा नै घाटामा गइरहेको अवस्था छ । 

जस्तो खालको चलचित्र बनेर भर्खरै हिट भयो, त्यही बाटोमा हिँडनेहरू धेरै हुनुहुन्छ । अब ‘लुट’ जस्तो चलचित्र बनाउँछु भनेर त्यस्तै बन्ने होइन, ‘छक्का पञ्जा’ जस्तो चलचित्र बनाउँछु भनेर त्यस्तै हुने होइन । त्यो एकदमै गलत प्रवृत्ति हो जस्तो लाग्छ । 

हामी त्यही बाटो रोज्नुपर्छ भन्ने छैन, अर्को बाटो त्यही, त्यस्तै राम्रो ठाउँमा पुग्न पनि त सकिन्छ । पूरै इण्डियामा हेर्ने हो भने कस्तो राम्रो समय आएको छ । कमर्सियल चलचित्रहरू पनि कस्तो कमर्सियल बनाइरहेका छन्, आर्ट चलचित्रहरू पनि कस्तो राम्रो बनाइरहेका छन् । त्यो त अहिले त्यहाँको लागि गोल्डेन समय हो । हरेक खालको चलचित्रहरू चलिरहेका छन् । एक्सन चलचित्र पनि हिट हुन्छ, लभस्टोरी चलचित्र पनि हिट हुन्छ, कमेडी चलचित्र पनि हिट हुन्छ । कम लगानीमा पनि कस्तो राम्रो–राम्रो चलचित्रहरू बनिरहेका छन् । यतातिर पनि त्यही तरिकाको सोचिदिए हुन्थ्यो । मेरो सोच, कल्पना भनेको पनि त्यही हो ।

तपाईं आफू चलचित्र निर्माण, निर्देशन गर्ने सोच पनि बनाउनुभएको छ कि ?

– मेरो आफ्नो ‘आदि योगी भिजन’ प्रोडक्सन कम्पनी छ । यो कम्पनी भर्खरै–भर्खरै शुरू गरेको हो । ‘द सेक्रेट अफ राधा’ भन्ने चलचित्र आफ्नो प्रोडक्सनबाट गरेको छु । खासमा मैले अलि पछि निर्देशन गर्छु भनेर अहिले कम्पनी खोलेको हुँ । ‘द सेक्रेट अफ राधा’ जस्तो चलचित्र मेरो प्रोडक्सनबाट हुनुपर्छ भन्ने लागेर आफ्नै प्रोडक्सनबाट गरेको हुँ । आफूले सोचेको, दर्शकले खोजिरहेको खालको चलचित्र आफूले बुझेर निर्माण, निर्देशन गर्ने सोच हो । मैले आफूले निर्माण, निर्देशनसँगै आफ्नो प्रोडक्सनबाट ल्याउनका लागि केही स्क्रिप्टहरू पनि हेरिरहेको छु । सस्तो बजेटमा ४०–५० लाखमा चलचित्र कसरी ल्याउन सकिन्छ भन्ने सोचिरहेको छु तर ठयाक्कै कहिले भन्ने अहिले भन्न सक्दिनँ ।
 
तपाईंको रिलिज हुने चलचित्रहरू पनि धेरै छन् है ? 

– छन् । गन्यो भने ८–९ वटा होलान् । ‘मन्त्र’ हिजोदेखि रिलिज भयो । ‘कबड्डी ४’ जेठ १३ गतेदेखि रिलिज हुँदैछ । त्यसपछि पनि लगातार चलचित्रहरू छन् । 

तपाईं कार्यक्रमहरूमा पनि कमै देखिनुहुन्छ । मिडियामा पनि कमै आउनुहुन्छ किन ? 

– खासमा भन्नुपर्ने कुराहरू केही हुँदैनन् । मलाई त्यही होर्डिङ बोर्डहरूमा देखिनु, टीभीमा प्रत्येक ठाउँमा देखिराख्नु चाहिँ राम्रो लाग्दैन् । त्यसमा आफूलाई खुशी लाग्दैन के, अप्ठ्यारो लाग्छ । टेलिभिजनमा मैले बोलिरहेको छु भने राम्रो लाग्दैन, बोल्न मलाई खासै आउँदा पनि आउँदैन । बोल्न त अरु पनि छन् नि भन्ने लाग्छ । बरु अभिनय गरिरहेको छु भने राम्रो लाग्छ, ठीक छ यही हो मेरो काम भन्ने हुन्छ ।

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
पुस ३, २०८०

बैतडीको झुलाघाटदेखि पाँचथरको चिवाभञ्ज्याङसम्म मध्यपहाडी यात्रा सकेर नेकपा एमालेको नेतृत्व काठमाडौं फर्किएको छ । संसद्को प्रमुख प्रतिपक्षी दल एमालेको नेतृत्वले मध्यपहाडी यात्राका दौरान सरकारको चर्को आलोचना गरेक...

असोज ३, २०८०

नेकपा (माओवादी केन्द्र)का अध्यक्ष पुष्पकमल दाहाल ‘प्रचण्ड’ले नेपाल समाजवादी पार्टी (नेसपा)का एकजना अध्यक्ष महिन्द्र राय यादवलाई पार्टी एकताका लागि पत्र पठाएपछि नेसपामा खैलाबैला उत्पन्न भएको छ ।&nb...

चैत २५, २०७९

वैशाख १० गते हुने प्रतिनिधिसभा सदस्यको उपनिर्वाचन नजिकिँदै गर्दा चितवनमा राजनीतिक गतिविधि बढेको छ । मंसिर ४ को चुनावमा रास्वपा विजयी भएको चितवन २ मा उपनिर्वाचनका माध्यमबाट आफ्नो राजनीतिक विरासत फर्काउन न...

चैत ३, २०८०

लेखक एवं निर्देशक प्रदीप भट्टराईका जति फिल्म प्रदर्शनमा आएका छन्, ती सबैले दर्शकको माया र समीक्षकबाट प्रशंसा पाएका छन् । ‘जात्रा’, ‘जात्रै जात्रा’, ‘शत्रुगते’ र ‘महापुरुष...

चैत ६, २०८०

बुटवल विकासका दृष्टिले काठमाडौंपछिका प्रमुख शहरमध्ये एक मानिन्छ । बुटवल धेरै क्षेत्रमा देशलाई नेतृत्वदायी भूमिका खेल्ने शहर पनि हो । २०७९ मा भएको स्थानीय तहको निर्वाचनपछि बुटवल उपमहानगरपालिकामा दोस्रो कार्यकाल...

असार १, २०८०

बुधवार उच्च अदालत विराटनगर पुग्दा धरान उप–महानगरपालिकाका मेयर हर्क साम्पाङ एक वकिलसहित भेटिए । मुद्दाको पेशी भएकाले उनी आफैं उपस्थित भएका रहेछन् । धरान खानेपानी विकास बोर्डको बैठक नबोलाएको भन्दै सा...

'एमाले यो सरकारको धरौटीमा छ, बजेट सहमतिमै बन्छ'

'एमाले यो सरकारको धरौटीमा छ, बजेट सहमतिमै बन्छ'

बैशाख ७, २०८१

हामी १५औं अन्त्य गरेर १६औं योजनाको तयारीमा जाँदै छौं । दलका शीर्ष नेताबीच १६औं योजनाको विषयमा छलफल भएको छ । १५औं योजनाको असफलता र नमिलेका कुरालाई १६औं मा सुधार्छौं । हाम्रो गन्तव्य कहाँ हो भन्ने संविधानले ...

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

बैशाख ६, २०८१

सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

बैशाख १, २०८१

एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्‍यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...

x