×

मोफसलका ‘स्टेज किङ’को कथा

रेडियोदेखि स्टेजसम्म गुञ्जिन्छ सुमनको ओझिलो आवाज

बुटवल | साउन १९, २०८१

भनिन्छ– बोल्नेको पिठो बिक्छ, नबोल्नेको चामल पनि बिक्दैन । यो भनाइलाई चरितार्थ गर्दै मोफसलमा एउटा व्यक्ति निरन्तर बोलिरहेको छ । आवाज दिइरहेको छ । हजारौँ दर्शकमाझ आवाज पुर्‍याइएको छ । कन्सर्ट, इभेन्ट म्यानेजमेन्टदेखि विभिन्न सांस्कृतिक कार्यक्रमसम्म होस्ट (प्रस्तोता)को रूपमा बुटवलका सुमन श्रेष्ठ छाइरहेका छन् । वास्तविक नाम सुमनरश्मि श्रेष्ठ रहेका सुमनलाई गाउँदेखि शहरसम्म कार्यक्रम होस्ट गर्ने निम्तो आउने गरेको छ । यसको कारण छ– सुमनसँग दर्शक–स्रोतालाई कार्यक्रममा टिकाउन सक्ने ओझिलो आवाज छ । साथै उनीसँग शब्द प्रस्फुटन गर्न सक्ने कला छ ।

सुमन दुई दशकदेखि अनवरत रूपमा सञ्चारकर्मसँगै ‘स्टेज प्रोग्राम’मा रमाएका छन् । युवा प्रस्तोता सुमन स्टेज प्रोग्राममा मज्जैले जमेका छन् । उनले ‘मोफसलका स्टेज किङ’को उपमासम्म पाएका छन् । ‘प्रोग्राम होस्ट’को आडमा चल्ने कार्यक्रममा दर्शक र आयोजकलाई उत्साहित बनाउने गज्जबको खुबी उनीसँग रहेको बुटवल क्षेत्रमा चर्चा हुने गर्छ । जब सुमन कार्यक्रमको माहोल हेरेर आफ्नो ‘बोल्ड’ आवाजका साथ स्टेज चढ्छन् युवाहरू उत्साहित हुने गर्छन् । एकाएक कार्यक्रमको महोल थप तात्ने गर्छ । त्यो त उनका हरेक कार्यक्रममा नयाँ शैली र फरकपन पाइने गरेको छ । 


Advertisment

कार्यक्रम सञ्चालन गर्नेले भाषिक शुद्धता, शब्द, साहित्यको ज्ञान, स्पष्ट बोली, आत्मविश्वास र निडरता हुनुपर्छ । सुमनको प्रस्तुति हेर्दा यी सबै गुण उनमा भएको भान हुन्छ । मोफसलमा उनी चर्चित भइसकेका छन् । तर उनलाई चर्चितभन्दा पनि सबैको प्यारो बन्न मन लाग्छ । ‘मलाई चर्चित भन्दा पनि सबैको प्रिय बन्नु छ । चर्चा क्षणिक हुन्छ भने लोकप्रियता अमर रहन्छ,’ दार्शनिक शैलीमा उनले भने ।


Advertisment

झट्ट हेर्दा सुमन सिनेमाको नायकजस्ता देखिन्छन् । मञ्चमा आफू बोल्न थालेपछि दर्शकको ‘हुटिङ’ र तालीको वर्षा गराउन माहिर छन् उनी । रेडियो कार्यक्रमले पाएको लोकप्रियतापछि पाएको स्रोताको मायाकै कारण आफूले स्टेजतर्फ आफ्ना पाइला फैलाउन सफल भएको सुमन बताउँछन् । उनले अहिले यही क्षेत्रलाई आम्दानीको स्रोत बनाएका छन् । ‘देशका धेरैजसो जिल्लामा हजारौं स्टेज कार्यक्रम सफलतापूर्वक सञ्चालन गरेको छु,’ उनी भन्छन्, ‘यो अवधिमा मैले कतै तीता त कतै मिठा अनूभूतिहरू संगालेको छु । मैले अहिलेसम्म सञ्चार र यही स्टेजलाई आफ्नो आम्दानीको स्रोत बनाएको छु ।’ 

Laxmi Bank

null

छोटो समयमा बाहिरी मानिसहरूसँग परिचित हुने तथा व्यक्तित्वलाई उजागर गर्ने उपयुक्त माध्यम कार्यक्रम प्रस्तोतालाई मानिन्छ । ‘एउटा प्रस्तोताले सम्बन्धित विषयवस्तुमा अध्ययन र गल्ती भए तत्कालै सुधार गर्न सक्ने तयारी गर्न सक्नुपछर्,’  सुमन भन्छन्, ‘यसलाई कार्यक्रम सञ्चालन प्रकियासँग जोड्नुपर्छ ।’

रेडियोमा आरजे र स्टेज कार्यक्रम होस्टसँगै सुमन पछिल्लो समय जिंगल भ्वाइस ओभर आर्टिस्टको रुपमा पनि स्थापित भइरहेका छन् । पब्लिक स्पिकिङ तालिम, ब्रान्ड प्रोमोसनदेखि इभेन्ट म्यानेजमेन्टसम्मको खोजीमा उनी पर्ने गरेका छन् । उनले विज्ञापनको बायोग्राफीदेखि लिएर जिंगल पनि बनाउने गरेका छन् । खाली रुपन्देहीमा मात्र नभएर देशका विभिन्न ठाउँमा आजकल उनको आवाज खोजिने गरेको छ । अहिलेसम्म आफूले हजारौं कार्यक्रम उद्घोषण र विभिन्न बायोग्राफीका ‘जिंगल’मा आवाज भरेको  सुमनले बताए । उनले दैनिक १०–१५ वटा त जिंगल मात्र बनाउँछन् । सुमन सामाजिक सेवाका लागि आवश्यक परेरमा जिंगलमा निःशुल्क भ्याइस ओभर पनि गर्ने गर्छन् । यसले आफूलाई सन्तुष्टि मिल्ने उनी बताउँछन् ।  

रुपन्देहीमा हुने चुनावमा फलानो नेतालाई जिताउँदेखि मेला महोत्सवको प्रचार गर्नेसम्ममा सुमनले आवाज भर्ने गरेका छन् । रुपन्देहीमा बन्ने ९० प्रतिशत जिंगल आफूमार्फत् नै बन्ने गरेको उनी दाबी गर्छन् । 

बुटवलमै जन्मिएका सुमनले बुटवल माविबाट विद्यालय तहको पढाइ पूरा गरे । त्यसपछि उनी सिद्धार्थ गौतमबुद्ध क्याम्पसबाट प्रवीणता प्रमाणपत्र तह उत्तीर्ण भए । स्वास्थ्य क्षेत्रमा लाग्ने हेतुले उनले सीएमए अध्ययन पनि पूरा गरे । तर, उनको मन सञ्चार क्षेत्रतर्फ मोडियो । ‘पोखरा घुम्न जाँदा मैले एउटा रेडियोमा मोर्डन टाइपको कार्यक्रम सुनँे । त्यो कार्यक्रम सुनेपछि म मिडियामा लाग्न इन्स्पायर भए,’ उनी भन्छन्, ‘२०६० देखि बुटवलको तिनाउ एफएममा कार्यक्रम सञ्चालन गरेर मिडियामा क्षेत्रमा लागेँ । मसँगै मिडियामा लागेका धेरै साथी अहिले फरक–फरक विधा र क्षेत्रमा गए । म भने निरन्तर यही क्षेत्रमा काम गरिरहेको छु ।’

सुमनले रेडियोमा सञ्चालन गरेको नेपाली पपगीतको काउन डाउन कार्यक्रम एकदमै हिट भयो । त्यसपछि जताततै उनको खोजी हुन थाल्यो । उनलाई चितवनको चर्चित मानिने कालिका एफएमले बोलायो । त्यहाँ उनले सातामा १७ वटासम्म कार्यक्रम चलाए । ती सबै स्रोतामाझ  लोकप्रिय बने । हुन पनि त्यो बेला रेडियोको क्रेज बढ्दो थियो । फेरि आफ्नै ठाउँ बुटवल फर्किएर सुमनले रेडियो नमस्तेमा कार्यक्रम प्रोडक्सनको नेतृत्व गरे । रेडियो नमस्तेमा मर्निङ मूड र रिपोर्टर्स डायरी कार्यक्रम चलाए । ती कार्यक्रममा उनले नयाँ–नयाँ जानकारी, विज्ञान प्रविधि, रोचक प्रशंग लगायतको जानकारी दिन्थे । यसले गर्दा यी कार्यक्रम चर्चामा आए । ‘ती कार्यक्रम मन पराएर रेडियामा भेट्न आउने पनि उत्तिकै भएको सुमन स्मरण गर्छन् । 

नेपाल चलचित्र पत्रकार संघ, रुपन्देहीको संस्थापक अध्यक्षसमेत रहेका सुमन अहिले बुटवलकै खस्यौली एफएमको स्टेसन म्यानेजर छन् । खस्यौलीबाट उनले अहिले सञ्चालन गर्ने मर्निङ मूड कार्यक्रम अहिले पनि चारवटा रेडियोबाट दैनिक लाइभ प्रसारण हुन्छ । कुनैबेला देश नै रेडियोमय थियो । अहिले त्यस्तो नदेखिए पनि बिहानको समयमा रेडियो सुन्ने र निजी सवारीसाधनमा रेडियो सुन्ने स्रोता बढ्दो रहेको सुमनको बुझाइ छ । रेडियोकर्मीले पनि अब आफूलाई समयानूकूल ‘अपग्रेड’ गर्दै जानुपर्ने उनको सुझाव छ । ‘कुनै पनि क्षेत्रमा निरन्तर लागेपछि सफलता पाइन्छ । निरन्तरताले नै मानिसमा निखार ल्याउँछ । निखारता नै सबैको खोजीमा पर्छ,’ उनी भन्छन् । 

रेडियो कार्यक्रम सफल बनाउन प्राविधिक र स्टेज कार्यक्रम राम्रो बनाउन साउण्ड सिस्टमसँग ट्युनिङ मिल्नुपर्ने सुमनको अनुभवले बताउँछ । रेडियो प्रविधिमा मिठु खान, स्व सुवर्णमान शाक्य, वीरेन्द्र शाक्य, रोहित ढकाल सुमनले सधै सम्झिरहने नाममा पर्छन् । त्यस्तै रमेश पाण्डे, चिरन बराल, गणेश राना, गणेशदेव पाण्ड, शोभा क्षेत्री, हेमन्त गिरी, मदन खनाल, टीपी भुसाल, सुदन ज्ञवाली, दीपक भण्डारीदेखि मिलन गाहासम्म उनीसँगै रेडियोमा गुन्जिने आवाजहरू हुन् । तर, अहिले उनीहरूमध्ये कतिपय रेडियो छोडेर विभिन्न क्षेत्रमा छरिएका छन् । तर सुमनले आफ्नो आवाजलाई रोकेका छैनन् ।

माघ ५, २०८०

मनीषा जीसीको वास्तविक नाम विष्णु घर्ती क्षेत्री हो । गुल्मीको धुर्कोट गाउँपालिका– ३ हाडहाडेकी विष्णुलाई धेरैले मनीषा भनेर चिन्छन् । उनै मनीषा लोक सेवा आयोगले लिएका पाँचवटा परीक्षामा एकसाथ नाम निकालेर अह...

जेठ १९, २०८१

ढोका खोलेर भित्र पस्नासाथ प्रतीक्षार्थ ग्राहकको बाक्लो भीड थियो । थकाली खानाको स्वाद लिन टेबलमा खाना कुरेर बसिरहेका थिए सबै । वेटरलाई कामको चटारो थियो । केही टेबल पार गरेर रेस्टुरेन्टपछाडि पुगेपछि वेटर किचनक...

जेठ १२, २०८१

हिन्दी चलचित्र ‘थ्री इडियट्स’मा एक पात्र छन् फरहान । फोटोग्राफीमा रुचि भएका उनी परिवारको इच्छाका लागि इन्जिनियर पढिरहेका हुन्छन् । उही पात्रले पछि आफनो रुचि रोजेर पेशागत रूपमा प्रगति गर्छन् । उनी चर्चि...

मंसिर १४, २०८०

प्रगतिशील राजनीतिको 'फ्रन्टलाइन'मा देखिने नेताहरू जति कठोर हुन्छन्, त्यो भन्दा बढी ‘इमोसनल र सेन्टिमेन्टल’ पनि हुन्छन् । त्यस्तै ‘इमोसनल फिलिङ्स’का बाबजुद परिस्थितिले कठोर बन्दै गएक...

बैशाख २९, २०८१

भनिन्छ– मरिसकेपछि पुगिने स्वर्ग कस्तो हुन्छ थाह छैन तर जिउँदै स्वर्ग हेर्न मन लागे रारा जानु । कर्णाली प्रदेशको मुगु जिल्लामा अवस्थित रारा ताललाई धर्तीको भूस्वर्गका रुपमा चित्रण गरिन्छ । राराको सुन्दरता, हावाप...

जेठ १२, २०८१

सार्वजनिक यात्रुबाहक सवारीसाधन अधिकांश पुरुष चालकले कुदाउने गर्छन् । काठमाडौं–पोखराजस्ता केही प्रमुख शहरमा फाटफूट ‘पब्लिक भेइकल’मा महिला चालक देखिए पनि लामो दूरीमा चल्ने गाडी महिलाले चलाए...

धर्म पनि रगतसँग साटिने वस्तु हो र ?

धर्म पनि रगतसँग साटिने वस्तु हो र ?

भदौ २२, २०८१

एक सज्जन विद्या प्रचारका लागि हिँडे । केही पर पुगेपछि खाना पकाउन लागेका थिए हातै पोले । त्यसपछि नजिकै चौरमा चुलढुङ्गो लगाए भाँडो बसाए । अर्का एक सज्जनले सोधे– ‘के हो यो ?’ उत्तर आयो&ndash...

झाँक्री टीमको निष्कर्ष- विद्रोहको विकल्प छैन, अब बाटो बदलौं

झाँक्री टीमको निष्कर्ष- विद्रोहको विकल्प छैन, अब बाटो बदलौं

भदौ १९, २०८१

२०७८ भदौ ३१ गते काठमाडौंको महाराजगञ्जस्थित आफ्नै निवासमा किसान श्रेष्ठले नेता र सांसदहरूलाई दहीचिउरा र तरकारीसहित खाजा खुवाएका थिए । त्यहीबाट नेकपा (एमाले) वैधानिक रूपमा विभाजन गर्ने प्रष्ट खाका कोरिएको थिय...

आर्थिक समृद्धिको मुख्य आधार पर्यटनमा यसरी बढाउन सकिन्छ आकर्षण

आर्थिक समृद्धिको मुख्य आधार पर्यटनमा यसरी बढाउन सकिन्छ आकर्षण

भदौ १६, २०८१

प्राकृतिक एवं सांस्कृतिक सम्पदा र मनोरम सुन्दरताका कारण नेपालको पर्यटन क्षेत्र आर्थिक सम्भावनाले भरिपूर्ण छ । विविधताको प्रकृति, मौलिक सांस्कृतिक तथा पूरातात्त्विक सम्पदा र धार्मिक क्षेत्रको तुलनात्मक लाभ प्रचुर भएकाल...

x