×

NIC ASIA

रत्नपार्क टु नैकाप

कात्तिक २०, २०७४

Prabhu Bank
NTC
Premier Steels
सिभिल मल नजिकैबाट चढ्ने बेलामा मैले चिहाएर भित्र हेर्न खोजें । सबैका खुट्टा एकआपसमा जेलिएका थिए । मान्छेहरूको भीड अत्यासलाग्दो थियो, ढोका नजिकैको सिटमा एउटा सानो बच्चा बेपरवाह रोइरहेको थियो । उसको आमाले पछ्यौरीले छोपेर उसलाई स्तनपान गराइरहेकी थिइन्, आफ्नो निधारभरि पसिना लिएर ।
ishwar-aryal
‘चढ्नुस्,’ खलासीले भन्यो । मैले उसको ढाडमा दाहिने हातको हत्केलाले हल्का धकेलें । म पनि ढोकाको ह्यान्डल समातेर एक खुड्किलो चढें । ‘भित्र अलि पछाडि जानुस्, ट्राफिकले कराउँछ,’ खलासीको यो भनाई र गाडीभित्रको भीडको अन्तर्विरोध मेरो दिमागमा नराम्रोसँग बल्झियो । दिमाग झनक्क भो, चिटचिट पसिना आउन शुरू भइहाल्यो । अटेसमटेस भीड छिचोल्दा कति यात्रुहरू हैरान बने ।
नचाहेरै कतिलाई स्पर्श गरियो, कतिलाई पछाडिबाट धकेलियो । बदलामा कसैबाट कृत्रिम मुस्कान त कतिपयबाट खुम्चिएको निधार पाएँ । ढोकाबाट तीन–चार सिट छोडेर दाँयापट्टी टक्क सिटमा आडेस लगाएर अडिएँ । उ पनि बल्लबल्ल आडमा आई ।
कलंकीमा ट्राफिकले सिटी फुकिहाल्यो । खलासीले ढोकामा उभिएकालाई धक्का दिएर ढोका ढ्याम्म पा—यो । अनि करीब ४५ जना यात्रुको अझ बढी दुर्दशा शुरू भयो । ड्राइभरले चिट नकाट्न अनुरोध गरिरहेको थियो, ट्राफिकले चिट काट्न खोज्दै थियो । दिउँसो चार बजेको गर्मी, बाहिरको धूलोबाट बच्न भनेर नखोलिएका झ्यालहरूले गाडीलाई करीब १५ मिनेटसम्म बेकिङ मशिन बनाइदियो । फरक–फरक ‘फ्लेबर’का पसिनाका बास्नाहरू स्वाट्ट नाकभित्र प्रवेश गर्दथे । यात्रुहरूका कर्कश आवाजहरू घरी मधुरो हुन्थे, घरी चर्को । दुई सय रुपयाँको चिट लिएर ड्राइभरले गाडी हुँइक्यायो । एक मिनेटमै फेरि घ्याच्च रोक्यो, अगाडि गाडीहरूको लामो लस्कर थियो । ड्राइभर भने ट्राफिकलाई अझै गाली गर्दै थियो ।
केही दिन अघिमात्र चिनजान भएकी रिचा यस्तै गाडीमा भेटिएकी थिई । बागबजारमा जापानी भाषाको क्लास पढ्छे, उसलाई जापान जाने ठूलो रहर छ । आज चौथो दिन हामी सँगै एउटै गाडीमा आएका छौं । उसको भाषाको क्लास सकिँदा मेरो अफिस पनि सकिन्छ । रत्नपार्कमा थानकोट जाने बस वीर हस्पिटलको अगाडिबाट छिर्दा नछिर्दा कुरिरहेका केही यात्रुहरू ढोकाको ह्यान्डल समातेर बससँगै दगुर्छन् । कति असुरक्षित छ आजकलको यात्रा । मानौं बस एउटा भर्खरै उत्पन्न भएको डिम्ब हो र यात्रुहरू शुक्रकीट हुन् ।
जब बस स्ट्यान्डमै गएर घ्याच्च रोकिन्छ, वरिपरिका मान्छेहरू झनै सोहोरिएर आउँछन् । मुश्किलले १५ सिट भएको बस एकैछिनमा निषेचित हुन्छ । त्रिपुरेश्वर पुग्दा–नपुग्दा बसभित्र ५० जना जति भरिइसकेका हुन्छन् । एउटा विस्फोट हुन नसकेको बम बन्छ बस । हरेक मान्छे त्यो भीड देखेर रिसले चुर हुन्छन् तर सम्हालिन्छन् । महिलाहरू अपरिचित र अञ्जानहरुले गरेको खस्रो स्पर्शलाई महादेवले कालकूट विष निलेजस्तै अन्तरात्मामा निलिदिन्छन् । उनीहरूसँग त्यतिबेला गुनासो गर्ने र सुनिदिने कोही हुँदैनन् । यात्रा गर्नु नै छ, हरेक बाध्यताहरू पचाएरै जानुपर्छ ।
‘ड्याडीले स्कुटी किनिदिन्छु भन्नुभाको छ,’ उसले मसिनो गरेर बोलेको स्वरलाई पुनः ‘हँ’ भनेर दोहो—याउन लगाएँ । सोल्टीमोडमा हामी अडेस लगाएको सिटको एउटा मान्छे झ—यो, ऊ बसी । म उसको टाउको पछाडि सिटमा एउटा हात राखें, रंगले खैराएको उनको कपाल हावाको बहावसँगै मेरो हातमा आइपुग्यो । मलाई पनि उनीसँगै बस्न मन थियो तर अर्को भुसतिघ्रे झ्यालमा टाउको अडेस लगाएर उसलाई घुर्नै आँटेको थियो ।
त्यत्तिकैमा गाडीभित्रको भीड फेरि एकपटक सोहोरियो, ‘दाजु, अलि पछि गइदिनुप—यो,’ खलाँसीको यो चिच्याईलाई केही समय नजर–अन्दाज गरेपनि पछि नगई सुख पाइएन । उसको केशको स्पर्श छुट्यो, म उभिएको ठाउँ एउटा बीस र बाईस वर्षको केटाले ओगट्यो, ड्याम्म रिचाको सिटमा अडेस लागेर उसले मोबाइलमा केही टाइप गर्न शुरु ग—यो । ‘स्ट्याटस होला’ सोच्दै म ‘लास्ट’नेर पुगें । रिचाले एकपटक पछि फर्किएर मलाई मुस्कान छोडी ।
बस कलंकी आएर ट्राफिकको फन्दामा पर्ने बेलासम्म मैले पछाडिबाट रिचालाई नै हेरिरहें । नैकाप आइपुग्ने बेलामा म बत्तिदैं उसको नजिक आएँ, म अघि–अघि, उसको हात समातेर तान्दै थिएँ । ‘उफ्फ, झर्न पनि कति गाह्रो ?’ मैले समाएको हात छुटाएर उसले ‘बाई’ भनी । मैले पनि हात हल्लाएँ, धुलो र धुँवाको बीचमा ऊ एकैछिनमा ओझेल भई ।
………………………..
स्कुटी नयाँ थियो, डिओ कम्पनीको । म्यासेन्जर बजेपछि खोलेर हेर्दा उसले टन्नै फोटोहरू पठाएकी थिई आफ्नो स्कुटीको । बदलामा मैले बधाई दिएँ । ‘धन्न लाइसेन्स पहिल्यैदेखि बनाएकी थिएँ, सानिमाको स्कुटी सिकेर ।’ उसको यो म्यासेजलाई मैले चश्मा भएको ‘इमोजी’ पठाएर टारिदिएँ । शनिवारको बेलुका थियो, दुई पेग लगाएर ल्यापटपमा अफिसको अडिट हेर्दै थिएँ । ‘यसपाली एउटा आई–१० कार जसरी पनि लिन्छु ।’ उसको स्कुटी देखेर मलाई डाहा ‘फिल’ भयो ।
‘हजुरलाई चलाउन आउँछ ?’
‘आउँदैन, तिमीले चलाएपछि मैले किन जानिरहनुप—यो ?’
आज शायद उसले मबाट अलि बढी नै ‘एटेन्सन’ खोजिरहेकी थिई । मेरो मूड भने बिलकुलै ‘अफ्’ थियो ।
‘म भोलि बिहान तपाईंको घरमै लिन आउँछु है ?’ उसले यसो भन्दा मलाई गिज्याएजस्तो लाग्यो ।
‘हजुर बिजी हो ? बाई त्यसो भए !’ उ अफलाइन भई ।
………………………………………
उसमा आज गज्जबको आत्मविश्वास देखें । उसको बडी ल्याङ्ग्वेज अर्कै थियो । कफी सक्नेबेलामा मलाई डेरो आँखाले हेर्दै भनी, ‘मैले हजुरलाई चढाउन सक्छु होला, सँगै जाने है !’ म तयार भएर निस्किएँ । मलाई पछि राखेर उसले स्कुटी हुत्त्याई, ‘अलि सुस्त, अलि सुस्त’ भनें । मलाई डर लागिरहेको थियो, धादिङबाट रोडा बोकेर आएको टिपर देख्दा मेरो अझ बढी सातो जान्थ्यो ।
कलंकी आएपछि मैले पछाडिबाट चिच्याएर भनें, ‘यु आर नाउ अ पर्फेक्ट राइडर ।’ उसले ‘हँ हँ’ भनिरही । अफिस आइपुगेपछि उसले हेल्मेट खोल्दै आँखा झिम्क्याउँदै, निधार माथितिर सारेर भनी, ‘कस्तो लाग्यो मैले चलाको ? मजा आयो है ।’
मैले दिनभर उसको बारेमा मात्र सोचिरहें ।
……………………………………….
के उसले मलाई माया गर्छे ? म अनुत्तरित रहें । तर मलाई भने उसले नजानिँदो तरिकाले आकर्षण गरिरहेकी थिई । भनुँ भने मेरो जिन्दगीलाई एकपटक पुनः जीवनदान दिने प्रयास मैले उसलाई भेटेपछि सार्थक होला जस्तो लागेको थियो । मैले अनुको अनुहार सम्झें, रिचा काटीकुटी अनुजस्तै लाग्न थाल्यो । उसको चुच्चो नाक, घुम्रिएको कपाल, लाजका सीमाहरूको बन्धनमा रहेको त्यो पुष्ट वक्षस्थल, कलिला हातका औंलाहरू र घरीघरी झर्किने स्वाभाव बिलकुल अनुको जस्तै थियो । ल्यापटपमा मैले दुईवटैको फोटो लिएर दाँज्न खोजें । उ अनु थिइन्, तर कताकता अनुको पुनर्जन्म जस्तो मान्न थालें । दिन बितेको पत्तो भएन, काम उत्तिकै बाँकी थियो ।
‘के प्रस्ताव राख्नु उचित होला ?’ एउटा चुरोट सल्काएँ, धुँवासँगै अनुको याद पनि भित्र छि—यो, मन चसक्क भयो अनि घाँटी खसखसायो । ‘एउटा कुरा भन्नुछ, बेलुका भन्छु है ।’ टाइप गरें । म्यासेज ‘सीन’ भएन । एक्टिभ नै देखाको छ, तर उसले हेरिन । एकछिनपछि उसले कल गरी । ‘म सुन्धारातिर निस्किन लाको, चार बजे लिन आउँछु है ।’ ‘हस्’, मैले भनें । उ हतारमा थिई ।
मैले कुर्न सकिन, उसलाई म्यासेजमै प्रपोज गर्नुप—यो भनेर फेरि अर्कोपटक टाइप गरें, ‘मलाई तिमी मन पर्छ ।’ म्यासेज ‘सीन’ भएन । ‘यदि तिमिले मलाई आफ्नो मनमा सजाएर जिन्दगी सँगै बाँच्ने मौका दियौ भने म संसारका सारा खुशी तिम्रो अगाडि ल्याएर छरपस्ट पारिदिनेछु, रिचा ।’ तीनचारवटा मायाको इमोजीसँगै यति लेखेर पठाएँ । मन ढुकढुक भइरह्यो ।
चार बज्यो तर ऊ लिन आइन । फोन गरें, काटियो । मैले हतार–हतार उसलाई पठाएको म्यासेज हेरें, अझै सीन भएको थिएन । नयाँ नम्बरबाट फोन आयो, हरियो बटनलाई दाहिनेतिर तानेर हेल्लो भनें । ‘रिचाको लास्ट कल तपाईंसँग भएको रहेछ । उनी दुर्घटनामा परेकी छिन्, टिचिङमा ल्याएका छौं हामीले । म इन्स्पेक्टर बोल्दैछु ।’ मेरो होशले ठाउँ छोड्यो । ‘कहाँ, कसरी’ भनेर सोध्नै लाग्दा फोन टुङटुङ मात्र ग—यो, म हुत्तिएर अफिसको गाडीमा टिचिङ लागें ।
अन्तिम धुकधुकी बाँकी थियो, मनिटरमा देखिएका ग्राफहरू बीचको एउटा लाइन अझै तलमाथि गरिरहेको थियो । मलाई डाक्टरले बाहिर जाने इशारा गरे । निस्कने बेलामा उसको मुखमा हेरें, अचेत थिई ऊ । मुहारको कान्ति उडेको थियो । टाउको रगतले लतपत थियो । लामो सास फेरेर बाहिर निस्किएँ । ‘केस क्रिटिकल छ, तर पनि वि विल ट्राई आवर बेस्ट ।’ मास्क खोल्दै बाहिर निस्केको एउटा डाक्टरले यति सुनाएर अलप भयो । मेरो दुईवटै हातले पुर्पुरो छोडेका थिएनन् ।
उसको ड्याडी आएपछि म हस्पिटलबाट निस्किएँ । अघि देखेको डाक्टरलाई कहीँ न कहीँ पहिला पनि देखेको जस्तो लाग्यो । अफिस पुगेर सम्झिने प्रयास गरें, आठ बजिसकेको थियो । त्यो डाक्टरले अनुलाई पनि त्यही भनेको थियो । बिहे गरेर तीन महिना पनि बित्न नपाउँदै धादिङबाट रोडा बोकेर आएको टिपरले कलंकी नपुग्दै ओरालोमा स्कुटीलाई कच्याककुचुक र अनुलाई रगताम्मे बनाइदिएको थियो ।
अलि पर उछिट्टिएको म चाहिँ नियति सम्झेर टाउको ठोकिरहेको थिएँ । वास्तवमा म अनुको हत्यारा थिएँ । टाउकाको सर्जरी गर्नुभन्दा पहिले अनुले अर्धबेहोशीमा स्कुटर कहिल्यै नचलाउनु है भनेर कसम खुवाएको मलाई हिजै हो जस्तो लाग्यो । सर्जरीपछि ऊ कहिल्यै फर्केर आइन तर यादहरूलाई छुरी बनाएर पठाइरही । त्यसले पलपल मेरो मुटुलाई छियाछिया बनाइरह्यो । मैले आँखा पिलपिल गर्दै फेरि एकपटक रिचालाई पठाएको म्यासेज हेरें, म्यासेज अझै सीन भएको थिएन । भोलिपल्ट हस्पिटल पुग्दा इमर्जेन्सी वार्डनेर रुवावासी चलिरहेको थियो ।

Muktinath Bank

Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

Advertisment
Nabil box
Kumari
Vianet communication
hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
चैत ३०, २०८०

लोकान्तर डट्कमका स्तम्भकार कमल रिजालसहित २२ जना साहित्यकार तथा प्रतिभालाई नइ पुरस्कार प्रदान गरिएको छ । गोरखापत्रका पूर्वप्रधान सम्पादकसमेत रहेका साहित्यकार रिजाललाई संस्कृतिमा प्राज्ञिक योगदानका लागि ’नइ...

असोज १०, २०८०

गुणराज ढकाल सामाजिक सञ्जालमा अभ्यस्त हुन थालेपछि अध्ययन गर्ने बानी निकै घटेको छ । सामाजिक सञ्जालमा आउने टिप्पणीबाटै हामीले आफ्नो दृष्टिकोण बनाउने गर्दछौं । विषयको गहिराइसम्म पुगेर अध्ययन तथा विश्लेषण गर...

चैत ३०, २०८०

लेखक एवं पत्रकार अखण्ड भण्डारीको उपन्यास ‘बोरा’ विमोचन भएको छ ।  अन्नपूर्ण पोस्ट दैनिकका प्रधान सम्पादक भण्डारीको ‘बोरा’ उपन्यास शुक्रवार काठमाडौंमा आयोजित कार्यक्रममा विमोचन गरिए...

बैशाख ७, २०८१

दिवंगत साहित्यकार प्रकट पङ्गेनी (शिव) का प्रकाशन हुन बाँकी कृति गण्डकी प्रज्ञा–प्रतिष्ठानले प्रकाशन गरिदिने भएको छ ।  प्रतिष्ठानका कुलपति सूर्य खड्का विखर्चीको अध्यक्षतामा बिहीबार बसेको बैठकले गजलकार ...

बैशाख २१, २०८१

‘जब टेक्छु  यो लमतन्न राजमार्ग  टेकेँ जस्तो लाग्छ – आपाको आङ चालिस बसन्तअघि लक्का जवान हुँदा  गिट्टि सपनाको अलकत्रा घोलेर  बनाएका थिए रे आपाले यो मार्ग’ बीस बस...

कात्तिक ८, २०८०

पहाडमा उखु पेलेर खुदो पकाउने समय पारेर मधेशको गर्मी छल्न राजेन्द्र काका (ठूलो भुँडी लागेकाले हामीले मोटे अंकल भन्थ्यौं) गुल्मीको पहाड घरमा आउँथे । चैत–वैशाखको समयमा कोलबाट पेल्दै गरेको उखुको रस, रसेट...

समानुपातिक, समावेशिताः सिद्धान्त र व्यवहार

समानुपातिक, समावेशिताः सिद्धान्त र व्यवहार

जेठ १२, २०८१

नेपालमा भएका जनयुद्ध, जनआन्दोलन, मधेश आन्दोलन लगायतका आन्दोलनहरूको मूल आशय एकल जातीय एकात्मक राज्य संरचनालाई पुनर्संरचना गरी बहुलतामा आधारित समावेशी राज्य निर्माण गर्ने रहेको थियो । अर्थात्, जातीय उत्पीडन र आन्त...

काग र सुगाको सन्देश

काग र सुगाको सन्देश

जेठ १२, २०८१

एक दिन प्रातः भ्रमणमा गएको बेला कुनै एक सज्जनले सोधे– ‘कागहरू किन स्वतन्त्र हुन्छन् र सुगाहरू किन बन्धनमा पर्छन् थाहा छ ?’ मैले भनेँ– अहँ, थाहा छैन, भन्नुस् न किन त्यस्तो हुन्छ ?’ उत्त...

कस्तो बजेट ? कत्रो बजेट ?

कस्तो बजेट ? कत्रो बजेट ?

जेठ ११, २०८१

आगामी वर्ष २०८१/०८२ को बजेट तथा वार्षिक विकास कार्यक्रम प्रस्तुत हुने संवैधानिक समयसीमा एकदमै नजिक छ । अर्थशास्त्री, सर्वसाधारण, राजनैतिक कार्यकर्ता, विकास साझेदार, उद्यमी, लगानीकर्ता र बेतनभोगीहरू आ–आफ्नै ...

x