फागुन २१, २०७९
कर्मचारीलाई तलब खुवाउन समेत हम्मेहम्मे पर्नेगरी देशको अर्थतन्त्र जर्जर अवस्थामा चलिरहेको छ । कोरोना महामारी र युक्रेन युद्धबाट सिर्जित समस्याका कारण अर्थतन्त्र लामो समयदेखि शिथिल छ । बजार चलायमान बन्न सकेको छ...
कात्तिक ७, २०७८
नेपालको न्यायिक इतिहासमा सम्भवतः पहिलोपटक आइतवार सर्वोच्च अदालतका न्यायाधीशहरू औपचारिक रूपमै प्रधानन्यायाधीशविरुद्ध एक ठाउँमा उभिएका छन् ।
१४ जना न्यायाधीशले बैठक बसेर साझा निष्कर्ष निकाले– अहिलेको नेतृत्वबाट न्यायिक निष्पक्षता कायम हुन सक्दैन ।
बैठकबाट न्यायाधीशहरूले प्रधानन्यायाधीशले बोलाएको फूलकोर्ट बहिष्कार गर्ने निर्णय मात्र गरेनन्, प्रधानन्यायाधीशले तोकेको इजलास बहिष्कारको स्पष्ट संकेत दिए ।
प्रधानन्यायाधीश जबराको भूमिकाले न्यायालयको छवि ध्वस्त भएको निष्कर्षसहित विगतमा उनीनिकट भनिएका न्यायाधीश समेत चोलेन्द्रको कित्ता छाडेर न्यायिक स्वतन्त्रताको पक्षमा उभिएका छन् ।
प्रधानन्यायाधीशको बहिर्गमनलाई न्युनतम माग बनाएका १४ जना न्यायाधीशले काठमाडौंमा उपलब्ध नभएर आइतवारको बैठकमा उपस्थित नभएका ५ न्यायाधीश समेत आफूहरूको अभियानमा सँगै रहने बताएका छन् । सर्वोच्चका १४ न्यायाधीशको बैठकपछि प्रधानन्यायाधीश जबरा सम्पूर्ण रूपमा एक्लिएका छन् ।
जबराका सामु अब राजीनामा गर्नुको विकल्प छैन । सर्वोच्चका सबै न्यायाधीश आफ्नो विपक्षमा उभिएपछि प्रधानन्यायाधीशले अब न्यायालय चलाउन सक्दैनन् । राणाले तोक्ने इजलासमा उनीविरुद्ध उभिएका न्यायाधीश बस्ने सम्भावना लगभग सकिएको छ । इजलास नबसे न्यायिक काम कारवाही प्रभावित हुनेछन् । यी सबै गतिविधिको जिम्मेवार राणा हुन् । आफ्नै भूमिकाका कारण उनी त्यो पदका लागि अब अयोग्य भइसकेका छन् ।
आफूविरुद्ध सर्वोच्च अदालतका सबै न्यायाधीश, पूर्व न्यायाधीश र अदालतबाहिर पनि यतिधेरै प्रश्न उठेपछि राणाले यसअघि नै राजीनामा गर्नुपथ्र्यो । राणा न्यायालयको नेतृत्वमा रहुञ्जेल न्यायालयको छवि थप ध्वस्त हुँदै जानेछ भन्ने कुरा आइतवार १४ न्यायाधीशको निष्कर्षबाट पुनर्पुष्टि भएको छ ।
विना कुनै शर्त राजीनामा गर्नु र निकास दिनमा राणाले एक मिनेट पनि ढिला गर्नु हुँदैन । सर्वोच्चका प्रायः सबै न्यायाधीश एक ठाउँमा उभिएर निकास दिन आग्रह गरिसकेपछि अझै पनि बलजफ्ती गरेर पदमा बसिरहन्छु भन्ने अडान लिए भने उनको बचेखुचेको छवि पनि ध्वस्त हुनेछ ।
न्यायालयको सर्वोच्च पदमा बसिराख्ने नैतिकता अब राणासँग बाँकी छैन । सोमवार ११ बजे १४ न्यायाधीशको बैठक पुनः बस्दैछ । उनीहरूको बैठकअघि नै राजीनामा गरेर निकास दिनु राणाका लागि उत्तम विकल्प हुनेछ ।
अटेर गरेर अझै पद ओगट्छु भन्ने दाउमा लागे भने राणामाथि संसद्ले महाअभियोगको प्रक्रिया अघि बढाउनुपर्छ । होइन भने न्यायालयप्रतिको जनआस्था धुलिसात हुनेछ ।
कर्मचारीलाई तलब खुवाउन समेत हम्मेहम्मे पर्नेगरी देशको अर्थतन्त्र जर्जर अवस्थामा चलिरहेको छ । कोरोना महामारी र युक्रेन युद्धबाट सिर्जित समस्याका कारण अर्थतन्त्र लामो समयदेखि शिथिल छ । बजार चलायमान बन्न सकेको छ...
काठमाडौं जिल्ला अदालतको एक आदेशका कारण बाँसबारी छालाजुत्ता कारखानाको सरकारी जग्गा घोटाला प्रकरणको अनुसन्धान यत्तिकै रोकिने हो कि भन्ने चिन्ता बढेको छ । जग्गा हिनामिनाबारे नेपाल प्रहरीको केन्द्रीय अनुसन्धान ब्...
जाजरकोटलाई केन्द्रबिन्दु बनाएर शुक्रवार मध्यरातमा गएको भूकम्पले कर्णाली प्रदेशका जिल्लामा धनजनको ठूलो क्षति पुर्यायो । आइतवार बिहानसम्म १ सय ५७ जनाको मृत्यु भएको छ भने सयौं घाइते भएका छन् । सयौंको संख्याम...
प्रतिनिधिसभाको पहिलो अधिवेशनमा नेता/सांसदको हाजिरी लोकान्तर डट्कमले सार्वजनिक गरिदिएपछि नेताहरूको जवाफदेहिताको बहस शुरू भएको छ । जनप्रतिनिधिको सर्वोच्च थलो संसद्मा ठूला भनिएका दलका शीर्ष न...
संघीयताप्रति नै वितृष्णा जगाउने गरी कोशी प्रदेशसभामा भइरहेको संविधानको खेलबाडमाथि सर्वोच्चले रोक लगाइदिएको छ । मुख्यमन्त्रीका रूपमा कांग्रेस संसदीय दलका नेता उद्धव थापाले प्रदेश सभामा लिएको विश्वासको मतसम्बन्...
काकाकुल काठमाडौंको सपना र विकासको विद्रूप नमूना बनेको मेलम्ची खानेपानी आयोजना फेरि एकपटक उद्घाटन गरिएको छ । सिंहदरबारस्थित प्रधानमन्त्री कार्यालयमा बनाइएको धारो खोलेर प्रधानमन्त्री पुष्पकमल दाहाल ‘प्रच...
सामान्यतः मानव समाजको आजसम्मको इतिहास जनयुद्धको इतिहास हो भन्दा फरक पर्दैन । किनकि, समयका प्रत्येक खण्डमा चाहे ती स्पाटाहरू होउन् या चार्टिष्टियन, सिलेसियाली होउन् या कम्युनाडोहरू अनि वोल्सेभिक–भियतकङ्&ndash...
रूढिवादी र पछौटे समाजले सधैँभरि अवतारको प्रतीक्षा गर्दछ । प्रतीक्षा गर्नेले आफू केही पनि कर्म गर्दैन र उसलाई पौरखमा त्यति विश्वास पनि हुँदैन । सामान्यतया व्यक्तिगत जीवनमा भाग्य र सामाजिक जीवनमा अवतारको प्रत...
कसैले आएर सत्य भनेको के हो ? भनेर सोध्यो भने हामी अलमलिन्छौँ । कसैले केही भनौँला कसैले केही । अझ कसैले त सत्य भनेको सत्य नै हो भन्न पनि बेर लगाउन्नौँ । तर सत्य त्यो मात्र होइन । सत्य भनेको हामी आफैँ हौँ । सत्य...