×

NMB BANK
NIC ASIA

पतञ्जलि योग सूत्रको नेपाली अनुवादको पुस्तक प्रकाशनमा आएको छ । कमलप्रसाद ढुंगानाद्वारा अनुवादित पुस्तकलाई रत्न पुस्तक भण्डारले प्रकाशित गरेको हो । 

Muktinath Bank

पुस्तकमा योग सूत्रको शाब्दिक अनुवाद र त्यसको व्याख्या गर्ने प्रयास गरेका छन् अनुवादकले । महामुनि पतञ्जलिद्वारा लिखित योग सूत्र योग दर्शनको नामले परिचित छ, जुन षड्दर्शन मध्येको एक मानिन्छ । 


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

यसबाहेक षड्दर्शनमा न्याय सूत्र, वैशेषिक सूत्र, साङ्ख्या सूत्र, जैमिनि सूत्र (पूर्वमीमांसा) र वेदान्त सूत्र (उत्तर मीमांसा) पर्छन् । यिनका लेखक क्रमशः महर्षि गौतम, कणाद, कपिल, जैमिनि र वादरायण हुन् ।


Advertisment
Nabil box
Kumari

योग सूत्रमा ४ पाद (खण्ड) र १९५ सूत्र छन् । यीमध्ये पहिलो समाधि पादमा ५१, दोस्रो साधन पादमा ५५, तेस्रो विभूति पादमा ५५ र चौथो कैवल्य पादमा ३४ सूत्र छन् । ग्रन्थले शुरूमै चित्तवृत्ति निरोधको प्रसङ्ग उठाएकोे छ ।

Vianet communication
Laxmi Bank

प्रथम ‘अथ योगानुशासन’को लगत्तै ‘योगश्चित्तवृत्तिनिरोधः’ सूत्र आउनुलाई यसैभित्र लिन सकिन्छ । चित्तको वृत्ति अनन्त छन्, हुन्छन् । नदीको छाल र समुद्रको तरंगजस्तो एउटा जान भ्याएको हुन्न अर्को आइसकेको हुन्छ, जसले मनमा भ्रम सिर्जना गरी सही तथा गलत छुट्याउन मुस्किल बनाइदिन्छ र अन्ततः यहीँबाट दुःखको संसार खडा हुन पुग्छ । 
 
प्रायः हामी संसारमा दुःख छ वा संसारले दुःख दियो, दिन्छ भन्ने गर्छाैं तर दुःखको कारण संसार होइन, यही चित्तवृत्ति नै हो । जबसम्म चित्त चलिरहन्छ, तबसम्म संसार पनि चलिरहेको हुन्छ । अनि जबसम्म संसार चलिरहन्छ तबसम्म दुःखको शृंखला पनि चली नै रहेको हुन्छ ।

संसार आफैंमा केही पनि होइन । ऊ हमेशा निरपेक्ष छ, निरपेक्ष नै रहन्छ । यसमा न सुख छ, न दुःख नै । आगोले चलाउन जान्दा फाइदा र नजान्दा हानि गरे जस्तै संसारलाई पनि खेलाउन जान्दा सुख र नजान्दा दुःख पाइन्छ । योग सूत्रले यही सांसारिक रंगमञ्चको खेलाडी बनेर रहेको चित्तका वृत्तिलाई निरोध गर्नुपर्ने सन्देश दिएको छ ।

चित्तको वृत्ति निरोध हुनासाथ संसारको गति रोकिन्छ । यसबाट जीवलाई ब्रह्मतर्पm उन्मुख हुन सजिलो पर्छ । ब्रह्म भन्नु नै के हो र ? आफैंभित्रको विराट पुरुष र उसको शक्ति तथा सामथ्र्य नै हो । यस सूत्रले त्यसैलाई चिनाउन खोजेको छ, देखाउन खोजेको छ । यस अनुसार योग सूत्रको आशय यो एउटै सूत्रमा समेटिएको देखिन्छ । बाँकी सूत्रहरूले चित्त भनेको के हो ? त्यसको वृत्ति कस्ता छन् ? कति छन् ? कसरी उत्पन्न हुन्छन् ? तिनलाई निरोध गर्ने साधन के–के हुन् ? निरोध गरेपछि कस्तो अवस्थामा पुगिन्छ र त्यसपछिको अवस्था कस्तो हुन्छ भन्ने देखाउने काम गरेको छ ।
 
योग अनेकार्थवाची शब्द हो । सोझो अर्थ त यही हो – जसले जीवात्मालाई परामात्मसँग जोड्ने तरिका सिकाएको छ तर यतिमा मात्र सीमित छैन । जो जुन क्षेत्रमा लागेका छन्, उनीहरूलाई त्यसै क्षेत्रसँग जोड्नु पनि योग नै हो । यस अर्थमा योग सूत्रले मुक्ति चाहनेका लागि ईश्वरमा मिलाउने र भुक्ति चाहनेका लागि कर्मकुशलता दिलाउने प्रयास गरेको छ भन्नु मनासिव हुनेछ । 

मानिसका उद्देश्य ४ किसिमका हुन्छन्, जसमा धर्म, अर्थ, काम र मोक्ष पर्छन् । मानिस यिनै उद्देश्य पूरा गर्नका लागि आएको हो । योग सूत्रले सोही उद्देश्य पूरा गर्ने तरिका सिकाउने भएकाले यसको महत्त्व हिजो जति थियो, आज पनि त्योभन्दा कम नरेको आफैं प्रस्ट हुन्छ । 

यस्तो महत्त्वपूर्ण ग्रन्थ अनुवाद गरेर अनुवादकले समाजलाई जुन किसिमको गुन लगाएका छन्, त्यसलाई प्रकाशित गरेर प्रकाशकले पनि उत्तिकै महत्त्वपूर्ण काम गरेका छन् । यस अर्थमा अनुवादक र प्रकाशक दुवै धन्यवादका पात्र भएका छन् ।

सामान्य प्रूफ मिस्टेकबाहेक अशुद्धि खासै छैन । १२६ पृष्ठको पुस्तकको मूल्य २७५ राखिनुलाई समय अनुसार महंगो भन्न मिल्ने अवस्था पनि छैन । 

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
मंसिर २, २०८०

गोपाललाई सानैदेखि धूमपानको लत बसेको थियो, शायद संगतको प्रभाव भनेको यही हुनुपर्छ । घरमा बाबुदाजुहरू हुक्का तान्थे । त्यति बेलाको चलन के भने सबैभन्दा सानोले तमाखु भर्नुपर्ने । त्यतिसम्म त ठीकै थियो, सल्काएर समे...

कात्तिक ८, २०८०

पहाडमा उखु पेलेर खुदो पकाउने समय पारेर मधेशको गर्मी छल्न राजेन्द्र काका (ठूलो भुँडी लागेकाले हामीले मोटे अंकल भन्थ्यौं) गुल्मीको पहाड घरमा आउँथे । चैत–वैशाखको समयमा कोलबाट पेल्दै गरेको उखुको रस, रसेट...

कात्तिक २८, २०८०

गोपी मैनाली   कविहरूले केका लागि कविता लेख्छन् भन्नेमा मत्यैक्यता पाइँदैन । कोही आनन्दका लागि भन्छन्, त कोही उपयोगिताका लागि । अझ कोही त अभिव्यञ्जनाको अर्को उद्देश्य नै हुँदैन भन्ने गर्छन् ।  ...

असोज १०, २०८०

गुणराज ढकाल सामाजिक सञ्जालमा अभ्यस्त हुन थालेपछि अध्ययन गर्ने बानी निकै घटेको छ । सामाजिक सञ्जालमा आउने टिप्पणीबाटै हामीले आफ्नो दृष्टिकोण बनाउने गर्दछौं । विषयको गहिराइसम्म पुगेर अध्ययन तथा विश्लेषण गर...

असोज ६, २०८०

सानीमा भेट्न चितवन गएको थियो गोपाल चार दिन हिँडेर । राप्ती किनार नजिकको सानो गाउँमा बस्दै आएकी थिइन् उनी, जो पहाडमा खान लाउन नपुगेपछि केही वर्ष अघि पुगेकी हुन् त्यतातिर । त्यतिबेला अहिलेजस्तो यातायातको साधन...

कात्तिक ८, २०८०

असोज तेस्रो साता बिहीबार, बुकीबाट गोठ औल झर्ने दिन । लाहुरेहरू आउनु र बुकीबाट गोठालाहरूको हुल गाउँमा झर्नु दशैंको रौनक हो । ‘भोलि साँझ डाँफे चराउन जाने’, सुत्ने बेला गोठमा सल्लाह भयो । घर...

'एमाले यो सरकारको धरौटीमा छ, बजेट सहमतिमै बन्छ'

'एमाले यो सरकारको धरौटीमा छ, बजेट सहमतिमै बन्छ'

बैशाख ७, २०८१

हामी १५औं अन्त्य गरेर १६औं योजनाको तयारीमा जाँदै छौं । दलका शीर्ष नेताबीच १६औं योजनाको विषयमा छलफल भएको छ । १५औं योजनाको असफलता र नमिलेका कुरालाई १६औं मा सुधार्छौं । हाम्रो गन्तव्य कहाँ हो भन्ने संविधानले ...

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

बैशाख ६, २०८१

सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

बैशाख १, २०८१

एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्‍यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...

x