×

NIC ASIA

मानव स्वभाव प्रायः म र मेरो भन्ने हुन्छ । जस्तोसुकै आदर्शको कुरा गरे पनि, जतिसुकै महान देखिन खोजे पनि यी म र मेरोमा अलिकति धक्का लाग्नेबित्तिकै, ढेस पुग्नेबित्तिकै त्यस्ता आदर्श र महानता कुन सड्को ‘फू’ मन्तर हुन पुग्छ पत्तै हुँदैन । तथापि यथार्थ चाहिँ के हो भने त्यो म र मेरो भन्ने चीज छँदै थिएन, छैन र हुँदैन पनि । न हिजो थियो न भोलि नै रहन्छ । वर्तमानकै कुरा गर्ने हो भने पनि लागेको मात्र हो यथार्थ होइन । यसको अर्थ यो केही पनि होइन भन्ने चाहिँ होइन । हो, जरुर यहाँ केही छ, केही भएको छ ।  

Muktinath Bank

दार्शनिकहरू भन्ने गर्छन् सत्य तीन किसिमका हुन्छन्– प्रातिभाषिक सत्य, व्यावहारिक सत्य र पारमार्थिक सत्य । यिनै सत्यमध्ये यहाँ कुनै एकले काम गरेको छ । त्यसैले  यसलाई पूरै झुट भन्न मिल्दैन र सत्य भन्न पनि मिल्दैन । हो, मिथ्या भने भन्न सकिन्छ । मिथ्या, नितान्त मिथ्या, त्यस्तो मिथ्या गाडी चल्दा जमिन चलेजस्तो, तलाउँको पानी चल्दा आकाशको चन्द्रमा चलेजस्तो । यहाँ हिँडेको गाडी हो, जमिन होइन । चलेको तलाउको पानी हो चन्दमा होइन । तैपनि हामीलाई त्यस्तै लागिरहेको हुन्छ ।  


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

कसलाई म भन्ने ? केलाई मेरो भन्ने ? । टाउकोलाई म भनौँ भने मेरो हो, म होइन । हातलाई मेरो भनौँ भने त्यो पनि मेरो हो, म होइन । गोडालाई म भनौँ भने त्यो पनि मेरो हो, म होइन । आँखा मेरो हो, कान मेरो हो । नाक मेरो हो, मुख मेरो हो । पेट मेरो हो, छाती मेरो हो । मस्तिष्क मेरो हो, मुटु र कलेजो मेरो हो । एवंरीतले हेर्दै जाने हो भने, केलाउँदै जाने हो भने शरीरका सबै अङ्गको अवस्था त्यस्तै हो । सबै मेरा हुन्, म होइनन् ।


Advertisment
Nabil box
Kumari

अब आउनुस् एकै छिन हेरौँ मेरोलाई पनि । यसको अवस्था त झन् बढी नाजुक छ । कोख पनि अर्कैको हो, काख पनि अर्कैको हो । रज पनि अर्कैको, वीर्य पनि अर्कैको । भोक पनि अर्कैको, निद्रा पनि अर्कैको । आउने स्थान पनि अर्कैैको, जाने स्थान पनि अर्कैैको । आएको स्थान पनि अर्कैको । गएको स्थान पनि अर्कैको । शरीर पनि अर्कैको, ‘क्यारियर’ पनि अर्कैको । चिता पनि अर्कैको, चिन्ता पनि अर्कैको । खेत पनि अर्कैको, वारी पनि अर्कैको । घर पनि अर्कैको, श्रीसम्पत्ति पनि अर्कैको । किनकि यी सब अर्काले दिएपछि नै पाइने हुन् । 

Vianet communication

यसरी हेर्दै जाने हो भने सबै अर्कैको । जमिन पनि अर्कैको, आकाश पनि अर्कैको । पद पनि अर्कैको, प्रतिष्ठा पनि अर्कैको । गाडी पनि अर्कैको सारी पनि अर्कैको । हावा पनि अर्कैको, पानी पनि अर्कैको । आगो पनि अर्कैको माटो पनि अर्कैको । घाम पनि अर्कैको, जुन पनि अर्कैको । पैसा पनि अर्कैको, पेशा पनि अर्कैको । खाने पनि अर्कैको, पिउने पनि अर्कैको । लगाउने पनि अर्कैको, पकाउने पनि अर्कैको । कलम पनि अर्कैको, कम्प्युटर पनि अर्कैैको । कागत पनि अर्कैको, कापी पनि अर्कैको । ज्ञान पनि अर्कैको, विज्ञान पनि अर्कैको । खोला पनि अर्कैको, नदी पनि अर्कैको । समुद्र पनि अर्कैको, जहाज पनि अर्कैको । यहाँसम्म कि श्रीमान् र श्रीमतीसमेत अर्कैको । 

सबै अर्कैको, सबका सब अर्कैको । सम्झौतामा आइएको थियो, सम्झौतामा लिइएको हो । म्याद सकियो सबै सकियो । जसको हो उसैले लियो, जहाँबाट आएको थियो उतै गयो । खोलो तर्नु थियो लौरो खोजियो, तरिसकियो लौरोको काम पनि सकियो । जहाँ थियो त्यहीँ गयो । जहाँबाट टिपिएको थियो त्यतै रह्यो । यसै पनि खोलो तरेपछि लौरोको काम हुँदैन । सँगै लिएर हिँड्न थाले अरूले कुरा काट्ने ठाउँ पाउँछन् । यस्तो अवस्थामा कसलाई म भन्ने केलाई मेरो भन्ने ? 

तैपनि थाहा छैन किन हामी म र मेरोको पछि लागिरहेका छौँ । किन यसैका लागि मरिहत्ते गरिरहेका छौँ । थाहा छैन किन घुमिरहेका छौँ, थाहा छैन कसले घुमाइरहेको छ । जबसम्म त्यसको खोजिनीतितिर लाग्दैनौँ तबसम्म हुने यस्तै हो । घुमाउनेले घुमाइरहन्छ घुम्ने घुमिरहन्छ । बालुवामा पानी हालेजस्तो बालुवा पेलेजस्तो वा बालुवा चुटेजस्तो हात लागि केही हुने छैन । अस्तु आजलाई यति नै ।

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
मंसिर ३, २०८०

मखमली फुल्दा, मार्सी धान झुल्दा बहिनी आउने छिन्,​ दैलाको तस्वीर छातीमा टाँसी आँसु बगाउने छिन् .....।  हाम्रो समयका चर्चित गायक नारायण रायमाझीको ‘नमुछे आमा दहीमा टीका’ बोलको गीत नि...

फागुन २८, २०८०

उमेरले ३५ वर्ष पुग्नै लाग्दा मैले लोकसेवा आयोगको फाराम भरें । ३५ वर्ष कटेको भए फाराम भर्न पाउँदैनथें, तर नियुक्ति लिँदा भने ३५ वर्ष कटिसकेको थिएँ । लोकसेवा आयोगको सिफारिशअनुसार क्षेत्रीय सिञ्चाइ निर्देशनालयले...

असोज ३०, २०८०

आज ‘सबैका लागि मर्यादित जीवन’ को आदर्श वाक्यसाथ अन्तर्राष्ट्रिय गरिबी निवारण दिवस मनाइँदै छ । भोक, रोग, अभाव र आवश्यकता पूरा भएपछि मात्र मानवीय मर्यादा पाउन सकिन्छ । नेपालमा गरिबी र असमानताका विभि...

कात्तिक ३०, २०८०

केही वर्षअघि विद्वान प्राध्यापक डा. अभि सुवेदीले कान्तिपुरमा लेख्नुभएको एउटा प्रसंगबाट आजको चर्चा शुरू गर्नु उपयुक्त हुनेछ । त्यस प्रसंगमा नेपाली कांग्रेसका वर्तमान सभापति शेरबहादुर देउवाले पूर्व प्रधानमन्त्रीको हैस...

फागुन १, २०८०

गरिबको घरआँगन कसैलाई मन पर्दैन । गरिबको लुगाफाटो कसैलाई मन पर्दैन । गरिबले ठूला कुरा गरेको कसैलाई मन पर्दैन । गरिब नाचेको, गरिब हाँसेको कसैलाई मन पर्दैन । यतिखेर गरिबले लडेको जनयुद्ध दिवस पनि कसैलाई मन ...

कात्तिक २४, २०८०

राजधानी काठमाडौंबाट कयौं सय माइल टाढा रहेका जाजरकोट र रुकुम पश्चिम यतिबेला भूकम्पले इतिहासकै सर्वाधिक पीडामा छन् । गोधूलि साँझसँगै ओठ काँप्ने जाडो शुरू हुन थाल्छ । आमाको मजेत्रोमा लपेटिएका बच्चाहरू चि...

मधेशमा चीनको उपस्थिति र सुरक्षा संवेदनशीलताका नाममा नेपालीले भोग्नुपर्ने सम्भावित सास्ती

मधेशमा चीनको उपस्थिति र सुरक्षा संवेदनशीलताका नाममा नेपालीले भोग्नुपर्ने सम्भावित सास्ती

जेठ १६, २०८१

जेठ ६ गते नेपाल–चीनमैत्री मञ्चद्वारा आयोजित एक कार्यक्रममा नेपालका लागि चिनियाँ राजदूत छन सोङले नेपाल एक चीन नीतिमा प्रतिबद्ध रहेको बताउनुका साथै नेपालले कुनै पनि तत्त्वलाई चीनविरुद्धको गतिविधिमा लाग्न ...

समानुपातिक, समावेशिताः सिद्धान्त र व्यवहार

समानुपातिक, समावेशिताः सिद्धान्त र व्यवहार

जेठ १२, २०८१

नेपालमा भएका जनयुद्ध, जनआन्दोलन, मधेश आन्दोलन लगायतका आन्दोलनहरूको मूल आशय एकल जातीय एकात्मक राज्य संरचनालाई पुनर्संरचना गरी बहुलतामा आधारित समावेशी राज्य निर्माण गर्ने रहेको थियो । अर्थात्, जातीय उत्पीडन र आन्त...

काग र सुगाको सन्देश

काग र सुगाको सन्देश

जेठ १२, २०८१

एक दिन प्रातः भ्रमणमा गएको बेला कुनै एक सज्जनले सोधे– ‘कागहरू किन स्वतन्त्र हुन्छन् र सुगाहरू किन बन्धनमा पर्छन् थाहा छ ?’ मैले भनेँ– अहँ, थाहा छैन, भन्नुस् न किन त्यस्तो हुन्छ ?’ उत्त...

x