मंसिर १०, २०८०
काठमाडौं, — हिन्दू धर्मले सहगोत्रीका बीच विवाह गर्न नहुने विधान गरेको छ । गोत्र भनेको वंश र कुल हो । प्रत्येक नयाँ पुस्तालाई गोत्रले जोड्ने काम गर्छ । जस्तो, कसैको भारद्वाज गोत्र छ भने त्यो व्यक्ति भरद्वा...
कात्तिक १९, २०७८
तपाईंले महाभारतको अध्ययन गर्नु भएको छ वा महाभारतबारे जानकार हुनुहुन्छ भने पाण्डब र कौरबबीचको युद्ध हुनुको प्रमुख कारण एक जना व्यक्ति हुन् भन्ने थाहा पाउनु भएको होला ।
धृतराष्ट्रका पाच पाण्डवका काका हुन् । जो जन्मदै आँखा नदेख्ने भएका कारण कुलको जेठो हुँदा हुँदै पनि राजा बन्न पाएका थिएनन् । उनको सट्टा वलवान तथा ज्ञानी उनकै भाइ पाण्डु राजा बनेका थिए ।
तर पाण्डुको अल्पायुमै निधन भएपछि राजा बन्ने अवसर पुन अन्धा राजा धृतराष्ट्रमा गएको थियो ।
पाण्डुका पाँच छोरा सानै थिए भने धृतराष्ट्रका छोरा दुर्योधनसहित १०० भाइपनि सानै थिए ।
जब उनीहरुको शिक्षादिक्षा सकियो र युवराज घोषणा गर्ने बेला भयो त्यतिवेला देखिनै युवराज कसलाई घोषणा गर्ने भन्ने धृतराष्ट्र अन्योलमा परे । राजसभा, महामन्त्री विदूर, भीष्मपितामह लगायतकाले पाण्डु राजा भएको र उनको निधन भएका कारण धृतराष्ट्रले राजाबन्ने अवसर पाएको र पाण्डुका पुत्रहरु नै योग्य भएका कारण युधिष्ठिरलाई युवराज घोषणा गर्नुपर्ने र राजा बनाउनुपर्ने पक्षमा थिए ।
उता धृतराष्ट्र भने आफू कुरु बंशको जेठो सन्तान भएको तर आखा नदेखेका कारण मात्र राजा बन्न नपाएका कारण आफ्नो छोराले युवराज बन्ने अवसर पाउनुपर्छ भन्ने सोच्दथे । तर, उनका छोरा दुर्योधन भने घमण्डी, कुसंस्कारी, व्यभिचारी भएका कारण जनताले पनि उनलाई मन पराउँदैन थिए ।
विदुरले आफ्नो राजनीतिक आदर्श र भीष्मपितामहको विद्वताले केही गलत हुन दिइरहेको थिएन ।
तर, महाभारतका एक यस्ता पात्र थिए जसले सधै पाण्डुको विरोध र अन्धा भएका कारण राजा बन्न नपाएको भन्दै धृतराष्ट्रलाई पाण्डु र उनका पुत्र विरुद्धको भावना भड्काइरहन्थे । उनी थिए शकुनी ।
महाजार धृतराष्ट्रका साला एवं महारानी गान्धरीका भाइ शकुनीका कारण नै महाभारत युद्ध हुन पुगेको थियो । उनी आफ्ना भान्जा दूर्योधन राजा बनेको हेर्न चाहन्थे । यती मात्र होइन उनीसँग कुरु वंशको रिस पनि थियो ।
०००
धृतराष्ट्रको विवाह गान्धार देशकी गान्धारीसँग भएको थियो । गान्धारीको कुण्डली दोष भएका कारण एक साधुले भने अनुसार उनको विवाह एक बाख्रासँग भएको थियो । पछि त्यो बाख्रोलाई बलि दिइएको थियो ।
यो कुरा गान्धारीको विवाहको समयमा लुकाइएको थियो । जब धृतराष्ट्रले यो कुरा थाहा पाए तब उसले गान्धारका राजा सुबाला तथा उसका १०० छोरालाई जेल सजाय दिएका थिए ।
उनले एक एक गरेर सुबालाका सबै छोरालाई मार्न थाले । उनीहरुलाई खानका लागी एक मुठ्ठी चामल मात्र दिन्थे ।
सुबालाले आफ्नो सबैभन्दा सानो छोरा सकुनीलाई प्रतिशोधका लागि तयार गरेका थिए । सबैले आफ्नो हिस्साको चामल सकुनीलाई दिन्थे किनकी उनी जिवित रहन सकुन् र कौरवको नास गर्न सकुन् ।
मृत्यु भन्दा पहिला सुबालाले धृतराष्ट्रसँग शकुनीलाई छाड्न गरेको बिन्तिलाई धृतराष्ट्रले माने । सुबालाले शकुनीलाई आफ्नो शरीरको हाडबाट पासा बनाउन भने । त्यही पासा कौरव वंश विनाको कारण बने ।
शकुनीले हस्तिनापुरमा सबैको विश्वास जिते र १०० भाइ कौरबको अभिभावक बने । उनले दुर्योधनलाई युधिष्ठिर विरुद्ध भड्काएनन् मात्र महाभारतको युद्धको लागि आधारपनि तयार गरेका थिए ।
काठमाडौं, — हिन्दू धर्मले सहगोत्रीका बीच विवाह गर्न नहुने विधान गरेको छ । गोत्र भनेको वंश र कुल हो । प्रत्येक नयाँ पुस्तालाई गोत्रले जोड्ने काम गर्छ । जस्तो, कसैको भारद्वाज गोत्र छ भने त्यो व्यक्ति भरद्वा...
शान्तिका अग्रदूत भगवान् गौतमबुद्धको दुई हजार ५६८औँ जन्म जयन्ती मनाइएको छ । बिहीबार घर, गुम्बा, चैत्य, विहारमा श्रद्धाभक्तिपूर्वक पूजा आराधना, प्रवचन एवम् शान्ति सन्देश फैल्याउन उनले खेलेको योगदानको स्मरण गरी पर्व मना...
१. नमस्कारको चलन हिन्दु संस्कृतिमा मानिस हात जोडेर एक अर्कालाई अभिवादन गर्छन् जसलाई नमस्कार भनिन्छ । यो परम्पराका पछाडिको सामान्य कारण भनेको दुवै हात जोडेर गरिने अभिवादनले सम्मान झल्काउँछ । तर वैज्ञानिक र...
वास्तुशास्त्र अनुसार घरमा कुन ठाउँमा के कुरा राख्ने नियमको पालना गर्दा सुखसमृद्धि प्राप्त हुन्छ । वास्तु पालन नगर्दा भने स्वास्थ्य र धनहानिका अलावा अन्य धेरै समस्याबाट ग्रस्त भइन्छ । खराब भएको र टुटेफुटेको सामान घ...
बेनी– म्याग्दीको मङ्गला गाउँपालिका–२ बाबियाचौर माटेवगरमा देवी महिमा श्रीमद्भागवत नवाह ज्ञान महायज्ञ एवं धार्मिक महोत्सव शुरू भएको छ । माटेवगरमा रहेको ऐतिहासिक देवी भगवती मन्दिर परिसरमा मङ्गला युथ ...
प्रधानमन्त्री पुष्पकमल दाहाल ‘प्रचण्ड’ले गुल्मीको रेसुङ्गा धार्मिक तथा प्राकृतिक पर्यटनका लागि निकै सम्भावना बोकेको क्षेत्र भएको बताएका छन् । ‘जाउँ हिड रेसुङ्गा’ कार्यक्रमलाई बिहीबार काठमा...
नेपाली कांग्रेस र नेकपा (एमाले)बीच नयाँ सत्ता समीकरण बन्ने भएसँगै ‘संविधान संशोधन’ गर्ने विषय मुख्यरूपमा अघि सारिएको छ । यसले परिवर्तनका उपलब्धिलाई प्रतिबन्धित गर्छ कि गर्दैन भन्ने गम्भीर प्रश्न पनि उ...
जीवन आशावाद र निराशावादको बादलमा गुजुल्टिँदै आएको छ । आशा गर्नुपर्छ भन्ने पनि छन्, गर्नुहुँदैन भन्ने पनि छन् । खासगरी आध्यात्मवादी दार्शनिकहरू आशा गर्नुहुँदैन भन्छन् । भौतिकवादी दार्शनिकहरू आशावादी हुनुपर्छ भन्ने ग...
नागरिक र राज्यको असल सम्बन्ध नै सुशासनको विम्ब हो । शान्ति सुरक्षा, व्यावसायिक वातावरण र जनजीविकाका सवालमा राज्यले प्रतिफलमुखी काम गर्नुपर्ने हुन्छ । नागरिकको सन्तुष्टिबाट लोकतन्त्रको लाभांश प्राप्त भएको अनुभूति हुन...