×

NMB BANK
NIC ASIA

सन्दर्भ : अन्तर्राष्ट्रिय युवा दिवस

आफैँमा हराउँदै नेपाली युवा शक्ति : देश निर्माणमा कसरी गराउन सकिन्छ सहभागी ?

साउन २८, २०७८

NTC
Premier Steels

कुनैपनि मुलुकको वास्तविक पूँजी भनेका त्यहाँका मानिस, त्यसमा पनि युवा हुन् । वास्तविक विकास भनेको युवा वर्गलाई आशा र उमङ्गका साथ सिर्जना र निर्माणमा लगाउनु हो । युवाहरू विचार, उत्साह र जागरणका पुञ्ज हुन् । युवाहरू शक्ति र ऊर्जाका स्रोत हुन् । भनिरहन परोइन, मुलुकको भविष्य युवाहरूको आशा, उत्साह र कर्ममा हुन्छ । युवा नै भविष्य हुन् ।

Muktinath Bank

युवाहरूको परिश्रम, समर्पण र सिर्जनाले समाजको विवेकपूर्ण पुनर्निर्माण भैरहेको हुन्छ । समाजको विसंगति र बिब्ल्याटाहरूलाई बढार्ने पनि युवा नै हो । युवा आक्रोश र विद्रोह हो, ऊ विध्वंश गर्न पनि पछि पर्दैन । नजाने युवा कुण्ठा, भग्नासा र निराशा पनि हो, उ पलायन हुनसक्छ, वर्वाद हुनसक्छ ।


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

त्यसैले युवाको उपयोग कसरी गर्ने ? युवालाई निर्माण र विनिर्माणमा कसरी स्वचालित गर्ने ? सिर्जना र सकारात्मकतामा कसरी ल्याउने ? भन्ने चिन्ता नीतिशिल्पीहरूमा छ । युवा अपेक्षा र युवा उपयोगबीच कसरी सन्तुलन ल्याउने ? युवालाई सुनश्चित भविष्यको कसरी आश्वस्त पार्ने चिन्ता र चासोमा सरकारहरू छन् ।  


Advertisment
Nabil box
Kumari

नेपालमा युवाहरूको अवस्था  

Vianet communication

पछिल्लो जनगणना अनुसार नेपालमा आर्थिक रूपमा सक्रियहरूको जनसंख्या ५७ प्रतिशत छ । कानूननले परिभाषा गरेको युवाहरूको संख्या पनि चालिस प्रतिशत छ । युवावस्थाको परिभाषा देशगतरूपमा मात्र फरक भएको होइन, कानून र अर्थशास्त्रले पनि फरक मान्दै आएको छ । युवावस्थालाई उमेरका आधारमा मात्र हेर्ने कि उसको सक्रियता, जोश र दृष्टिकोणबाट हेर्ने भन्ने पनि प्रश्न उठ्न सक्छ ।

त्यसैले आजभोलि युवावस्थाको परिभाषा नै बदल्नुपर्छ भन्ने चर्चा पनि भएको पाइन्छ । तर जे होस्, युवावस्था भनेको सपना देख्न सक्ने, सक्रियता देखाउन सक्ने, सामथ्र्य र सम्भावना भएको जीवनको हिस्सा हो, समयले दिने अवसर पनि हो । प्रत्येक व्यक्तिले त्यो अवसर पाउने गर्दछ । यस अवसरलाई उपयोग गर्न सक्षमहरू नै आफ्नो प्रगति पनि गर्दछन् र मुलुकलाई पनि प्रगतिको मार्गमा लैजान्छन् । 

नेपालमा भन्ने गरिएको जनसाङ्ख्यिक लाभांश उल्लिखित अवस्था हो, जसलाई उपयोग गरेर मुलुक र व्यक्ति दुवै समृद्ध हुनसक्छन् । धेरैजसो मुलुकहरूका लागि यो अवसर उपलब्ध छैन, शताब्दीऔंसम्म उपलब्ध हुने सम्भावना पनि छैन, किनकी कतिपय मुलुकहरू एजिङको समस्यामा छन्, कतिपय मुलुकमा विवाह र सन्तान उत्पादन गर्ने सोचबाट विस्तारै विषयान्तर हुने सामाजिक संस्कृतिले जरा गाड्दैछ ।

लिभिङ टुगेदरको संस्कृति पनि विकास हुँदैछ । तर नेपाल यस्ता प्रवृत्तिबाट बिल्कुल अलग छ र जनसंख्याको लाभ लिनसक्ने अवस्थामा छ । यस अवस्थालाई अवसरको रूपमा लिएर युवा श्रम शक्ति, सम्भावना र क्षमतालाई उपयोग गर्नुपर्ने अवस्थामा छ । यसले विकासको छुट्टै सम्भावनातर्फ संकेत गर्दछ । यसका लागि सरकार, निजीक्षेत्र, समुदाय र युवासँग सम्बन्धित निकायहरूले साझा सोच बनाउनुपर्ने आवश्यकता छ । 

नेपालका युवाहरू आफ्नो गाउँठाउँमा सुनिश्चित भविष्य देख्न छाडेका छन् । यसको पृष्ठभूमिमा विगतका दिनमा मुलुकले कैयनपटक गुमाएको अवसर, सामाजिक द्वन्द्व, राजनैतिक आर्थिक–अस्थिरता कारण बनेर बसेका छन् । तर अब मुलुकमा संक्रमण अन्त्य भएको छ । संक्रमणका रहलपहल असरहरू (आफ्टर सक)लाई पनि युवाहरूले नै ठीक ठाउँमा ल्याउनुपर्दछ । 

युवाहरू स–सानो स्वार्थ र प्रदर्शनमा रमाउने गर्नुहुँदैन, जिम्मेवारीमा रहनुपर्दछ । अहिलेका तरुण सुविधामा उत्साही मात्र होइन, अल्छी पनि बनेको छ । सुविधाले त ज्ञान, शिक्षा, सीप र अवसरका अवरोध भत्काउनु पर्छ, आलस्यता र अल्क्ष्याइँमा लाग्नुहुन्न । युवाले थाहा पाउनुपर्छ, उसको प्रत्येक पल उसैको भविष्यका लागि कति महत्त्वपूर्ण छ । उसले बुझ्नु पर्छ, कर्मले सफलता ल्याउँछ, एउटा सफलताले अर्को सफलता सजिलो बनाउँछ । अर्को सफलताले झनै ठूलो सफलता हात पार्न थप शक्ति, ऊर्जा र उत्साह पैदा गर्छ । सानो असफलता भैहाले पनि कुण्ठा र निराशामा पुगिहाल्नु हुन्न । 

समय बलवान छ, समयलाई सञ्चय गर्न पनि सकिँदैन । समयका अवसर टिप्न नसके समयले नै व्यक्तिलाई किनारा लगाउँछ । यस शताब्दीमा अकल्पनीय सुविधा उपलब्ध छन्, युवाहरू सुविधा लिन अग्रपंक्तिमा छन् । सुविधाका पारखी युवाहरू खुशी छन् । तर युवाहरूले बुझ्नुपर्दछ कि यी सबै सुविधाहरू आफूजस्तै युवाहरूको परिश्रम, खोज र आविस्कारका परिणाम हुन् । त्यसैले अवसरको स्वादमा रमाएर युवादायित्व पूरा हुँदैन । आउने पुस्ताका लागि उसले पनि अरू सुविधा, खोज र प्रणाली निर्माण गर्नसक्नु पर्छ । राम्रो प्रणाली र समाज निर्माण गरेर हस्तान्तरण गर्नुपर्दछ । त्यसो गर्न युवाभित्र नै शक्ति र सामथ्र्य छ, जसलाई उसले नदेखेको मात्र हो । 

नेपालका युवाहरूमा केही असहज प्रवृत्तिगत संस्कृतिको विकास हुन थालेको छ । पहिलो, उसले नेपालभित्र सम्भावना र भविष्य नदेख्ने संस्कृति विकास भएको छ । दोस्रो, श्रम गर्ने बानी हराएको छ, परिश्रमलाई उपेक्षा गर्ने संस्कार हुर्किँदैछ । पढलेखेकाहरूमा यो अरू झाँगिदैछ । तेस्रो, छिटै निराश हुने, विफलताबाट पलायन हुने बानी विकास हुन थालेको छ । चौथो, संयमता र धैर्य लिने बानी टुटेको छ । र पाँचौ, सकारात्मक भन्दा नकारात्मक सोच र आरोप संस्कृति हुर्किँदैछ । यी विसंगति नहटाई नेपालको नवनिर्माण गर्न सकिँदैन । तर थोरै प्रयासमा यी विसंगति हटाउन सकिन्छ । 

युवा शिक्षा र सीप

उल्लिखित प्रवृत्ति विकास हुनुमा मुख्य जिम्मेवारी शिक्षाको छ । नेपालको शिक्षा प्रणाली राष्ट्रिय उद्देश्य पूरा गर्ने, असल नागरिक बनाउने, सीपयुक्त ज्ञान दिने र असल संसकार सिकाउने तर्फ अभिमुख गर्न सकिएको छैन । प्रारम्भिक बालविकासदेखि विश्वविद्यालय तहसम्मको शिक्षाले व्यक्तिलाई नागरिक जीवनमा आवश्यक पर्ने ज्ञान, सीप र स्वभाव विकास गर्ने हो । तर पाठ्यक्रम, पाठ्यविधि, परीक्षण विधि गतावधिक भएकाले शिक्षाको व्यक्तिगत, सामाजिक र राष्ट्रिय तहको उद्देश्यलाई साथ दिएको छैन । परिणामतः ९१ लाख विद्यार्थीहरूमाथि अन्याय भैरहेको छ ।

उसले समाजमा निर्वाह गर्ने भूमिकाका लागि ज्ञान र स्वभाव पाएको छैन, जीवन निर्वाहका लागि सीप पाएको छैन । उच्च शिक्षामा प्रतिस्पर्धा पनि विकास भएको छैन । शिक्षित व्यक्ति श्रम गर्न लजाउँदछ, श्रम नगर्ने सोचले टेबुल मानिसहरू सिर्जनातर्फ शिक्षा गैरहेको छ । यसैले शिक्षालाई सीप, सीपलाई श्रम र श्रमलाई समृद्धिसँग वास्तविक रूपमा आबद्ध गर्ने शिक्षा प्रणाली अहिलेको आवश्यकता हो ।

सीपयुक्त शिक्षा गरीबले मात्र लिने हो कि भन्ने सामाजिक मनोवृत्ति पनि सुधार्नु आवश्यक छ । मौजुदा शिक्षक र शिक्षा प्रशासनबाट यो कति सम्भव भन्ने प्रश्न उठेको छ । किनकी शिक्षा क्षेत्रको जनशक्ति आफ्नो समयको अब्बल जनशक्ति होइन, जो यस क्षेत्रमा आबद्ध छन्, राजनीतिकृत भएकाले पाठन पाठनको स्तर गिर्दै गएको छ । 

युवा वर्ग र स्वरोजगारी  

शिक्षा प्रणालीले योगादन गर्न नसकेर, उभय पक्षको प्रभाव र सामाजिक प्रवृत्तिका कारण पनि हुनसक्छ, युवा वर्ग उत्पादनशील प्रक्रियामा सजिलै आबद्ध छैन । सार्वजनिक क्षेत्रको जागिरमा ललायित हुने भावना देखिँदैछ । प्रवेशिका वा उच्च शिक्षा पूरा गरेपछि जागिर आफैँले बनाउनु पर्ने भूमिकाबाट ऊ कत्ति पनि सचेत छैन, बरु जागिर खोज्न भौँतारिन्छ ।

सीप, सिर्जना र स्वरोजगारमा अभिमुखीकरण गरेर उपयोगिता सिर्जना गर्ने बाटो भुलिएको छ । श्रम बजार निकै साँघुरो छ । प्रतिस्पर्धात्मक क्षमता पनि विकास भएको छैन, त्यसैले बाध्यात्मक रूपमा पनि जागिरको लालसा जाग्छ र जागिरे बन्छ । जागिरमा पनि निकै कम सम्भावना छन् । सार्वजनिक क्षेत्रको कार्य आयतन पनि घट्दै गएको छ । 

सार्वजनिक क्षेत्र वा आन्तरिक श्रम बजारमा सम्भावना नदेखेपछि सम्भावना र साहस भएका युवाहरू बाह्य मुलुकमा जाने प्रवृत्ति विगत तीनदशकदेखि बढ्दो छ । औपचारिक र अनौपचारिक माध्यमबाट गरी साठी लाखजति युवाशक्ति विदेशिएको छ र अरूकै मुलुकलाई कर्मभूमि बनाइरहेको छ ।

सीप र शिक्षामा पछि परेकाले बाह्य मुलुकमा पनि न्यून वेतन र सुविधामा पसिना बगाइरहेका छन् । केही युवाहरू विदेशमा सिकेको सीपलाई सामाजिक विप्रेषणका रूपमा नेपाल फर्केर उपयोग गरिरहेका छन् र आशालाग्दो भविष्यको निर्माण पनि गरिरहेका छन् । तर धेरैजसो युवाहरूमा यो अभिमुखीकरण र सामर्थ्य देखिएको छैन । 

युवा र राजनीति  

युवाहरू नै समाजका सवै क्षेत्रलाई सुसांस्कृत बनाउने भूमिकामा रहन्छन् । युवा जागरणले नै समाजमा लोकतान्त्रिक संस्कार संस्थागत हुने हो । नेपालका युवाहरू राजनैतिक रूपमा निकै सचेत पनि रहँदै आएका छन् । तर राजनीतिलाई राजनैतिक आग्रह र वैयक्तिक लाभहानीमा हेर्ने संस्कृति बदल्न युवाहरूले भूमिका निर्वाह गर्न सकेको छैन । राजनीति नीति र निष्ठाबाट विषयान्तर भैरहेको छ ।

यस अवस्थामा सामाजिक सहमति र असल संस्कारको विकास गर्न युवाहरूले सामाजिक परिचालन गर्न सक्दछन् । उचित अनुचित पर्गेल्न समाजलाई शिक्षा दिन सक्दछन् । तर यसका लागि स्वयं युवाहरू राजनैतिक दलका कार्यकर्ता बन्ने साँघुरो घेराबाट वृहत्तर सामाजिक भावनामा पुग्नु पर्छ ।

राजनैतिक दलभित्र पनि उनीहरूको भूमिका आन्तरिक प्रजातन्त्र विकास, समावेशी सिद्धान्त अवलम्बन, विचार दर्शनको मन्थन र नेतृत्व परिमार्जनको भूमिकामा रहनुपर्दछ भने राजनीतिक दल बाहिरका युवाहरूमा समष्टिगत सामाजिक प्रजनशीलता बढाउनेतर्फ केन्द्रित हुनुपर्दछ । यसले राजनैतिक दलहरूप्रति बढ्दै गएको वितृष्णालाई विश्वासमा बदल्न सक्छ र राज्य प्रणालीको विश्वास बढाउन सक्दछ । 

यस सन्दर्भमा केही प्रसंग उठाउनु उचित हुन्छ । आधुनिक चीनका निर्माता देङले युवाहरू परिचालन गरी डेमोक्रेटिक पार्टीको ‘गरीबमुखी कार्यक्रम’, कम्युनिस्ट युथ लिग (सीवाईएल) को ‘होप प्रोजेक्ट’, व्यापार संघको ‘ग्लोरियस कज’, महिला संघको ‘एञ्जेल प्रोजेक्ट’मार्फत सीमान्तकृत क्षेत्र र वर्गको उत्थानका लागि सरकारलाई सहयोग पुर्‍याए । युवा राजनीति भनेको नारा जुलुस र पर्चा पाम्प्लेटभन्दा माथि सिर्जना पनि हो र यसले नेतृत्वलाई जनमुखी बन्न आफैँ उदाहरण बनेर नेतृत्व दिन सक्छ भन्ने उदाहरण चीनले दिएको छ । 

यस्तै सन्दर्भ संयुक्त राज्य अमेरिकाको पनि लिन सकिन्छ । २०२० का राष्ट्रपति आकांक्षी एन्ड्र्यु याङले ‘दी वार इन नर्मल पिपुल’मा मानव केन्द्रित पूँजीवादका नाममा समाजवादको नयाँ दृष्टिकोण अघि सारेका छन् । रोजगारी सुरक्षा, सर्वव्यापी आधारभूत सेवा र सर्वव्यापी आय प्रत्याभूति (युबीआई) मा आधारित एन्ड्र्यू याङको समाजवादी धारणा अत्याधुनिक व्यवहारवादी अर्थतन्त्रतर्फको प्रवेशबिन्दु मानिएको छ ।

लोकतन्त्रको वास्तविक लाभांशका लागि अठार वर्ष पुगेका अमेरिकीलाई प्रतिमहिना एकहजार डलरसहित आटोमेसन, कृतिम बौद्धिकता लगायतका कारणबाट जोखिममा परेका र रोजगारी गुमाएकाहरूलाई थप क्षतिपूर्ति दिई स्वस्थ, प्रवीणतायुक्त, शिक्षित, तनावमुक्त अमेरिकी समाज निर्माण याङको अभिष्ट थियो ।

उनका विचार मनपराउनेहरू ‘याङ ग्याङ’ समूह रेडिट, फोरचान, फेसबूक, इन्स्टाग्राम, ट्वीटरलगायत साजिक सञ्जालमार्फत मानवकेन्द्रित समाजवादको अभियानमा छन् । 

सार्वजनिक सेवा र युवा 

नेपालको सार्वजनिक प्रशासनप्रति उसको सेवाग्राही र राजनैतिक कार्यकारिणी खुसी छैनन्, जसबाट माया र संरक्षण पाउनुपर्ने उसैबाट आलोचित हुनु सार्वजनिक प्रशासनको लागि प्रश्न चिह्न हो ।

यसको अर्थ सार्वजनिक प्रशासनमाथि सुधारको व्यापक माग र दबाब छ भन्ने हो । सुशासन, सेवा प्रभावकारिता, सदाचार, भ्रष्टाचार नियन्त्रण जे भनौँ, यसको केन्द्रबिन्दुमा प्रशासन सुधार नै रहने गर्दछ । यो माग र दबाबले ल्याएको हाक थेग्नलाई अहिलेको कर्मचारीतन्त्रले सक्दैनन् । 

एक्काइसौं शताब्दीको चुनौती बहन गर्न बीसौं शताब्दीको संयन्त्र र उन्नाइसौँ शताब्दीको प्रवृत्तिलाई एक्काइसौँ शताब्दीको संयन्त्र, प्रविधि र प्रवृत्तिले विस्थापन गर्नुपर्दछ । त्यो भनेको विद्यालय/विश्वविद्यालयका मेधावी प्रतिभालाई प्रणालीभित्र भित्र्याउनु हो । युवाशक्ति भित्र्याउनु हो । नवरक्तको सञ्चार गर्नु हो । जसले सार्वजनिक सेवा सुधारका लागि भित्रैबाट सिर्जनात्मक तनाव पैदा गराओस् । 

तर नेपालको सार्वजनिक सेवाप्रति उम्दा प्रतिभाहरूको आकर्षण घट्दो छ भने आकर्षित भएका युवाहरू पनि आन्तरिक कार्यअनुत्साहमा जागिरे बनेका छन् । सार्वजनिक प्रशासन राज्य सञ्चालन गर्ने स्थायी संयन्त्र हो । यो वृत्ति सेवाका रूपमा रहन्छ र योग्यता प्रणाली यसको प्राण हो । त्यसैले यसभित्र औसतभन्दा उम्दा युवा प्रतिभाको आकर्षण हुनुपर्दछ । उपलब्धमध्ये उत्कृष्ट आकर्षित हुनुपर्दछ ।

यस सेवाभित्र प्रवेश गर्नाले वृत्ति विकास, वृत्ति सुनिश्चितता र राष्ट्रसेवा गर्ने अवसर एकसाथ प्राप्त हुन्छ, जुन अन्यत्र पाउन सकिँदैन । राज्यको संस्थागत संयन्त्र भएको र कुनै पनि व्यवस्थित समाजमा राज्यभन्दा बृहद्, नैतिक, बहुउद्देश्यीय र विश्वासिलो संस्था अरू नहुने भएकोले युवा प्रतिभाहरूको वृत्ति चयनको पहिलो प्राथमिकतामा निजामती सेवा पर्नुपर्दछ ।

संविधान र सार्वभौमशक्तिको क्रियाशीलता निजामती सेवाको कर्मबाट हुन्छ । नीति कार्यक्रमको क्रियाशीलता निजामती कर्मचारीबाट हुने हो । राज्यको वैधता आर्जनको आधार पनि निजामती सेवा नै हो । राष्ट्र निर्माणको ‘स्टील फ्रेम’ पनि निजामती सेवा हो । सुशासन कायम गर्न, शासकीय स्तर विस्तार गर्न र समृद्धिको गन्तव्यमा अगि बढ्न पनि उच्चअभिप्रेरित र आक्रामक निजामती सेवा चाहिन्छ । त्यसैले यति महत्त्वपूर्ण वृत्तिक्षेत्रलाई युवा प्रतिभाले वृत्ति चयनको पहिलो विकल्प बनाउन चुक्नु हुँदैन । 

यसर्थ बजारका उत्कृष्ट प्रतिभा निजामती सेवाभित्र भित्र्याउन सकेमात्र राज्यप्रणालीको प्रभावकारिता, सेवाको गुणस्तर र आविस्कारवादी राज्यप्रणाली विकास गर्न सकिन्छ । तर कतिपय युवाहरू सार्वजनिक क्षेत्रको तलब सुविधाको न्यूनतालाई देखाइ निजामती सेवा अपनाउन अनिच्छा देखाइरहेका छन् । उम्दा प्रतिभाको पहिलो प्राथमिकता बहराष्ट्रिय कम्पनी, कर्पोरट हाउस र बैकिङ क्षेत्र पर्दै आएको छ । तर वास्तविकता त्यस्तो होइन ।

सार्वजनिक क्षेत्रको इन्स्ट्यान्ट तलब मात्र कम हो, त्यहाभित्रको बिदा, व्यवसायजन्य सुरक्षा, वृत्ति सुरक्षा, वृत्ति विकास र शिक्षा एवं सीप हाँसिल गर्ने अवसर, सामाजिक सुरक्षा, राज्यले दिने मर्यादाजस्ता फ्रिन्ज बेनेफिटको सापेक्षमा गैरसरकारी क्षेत्रको सुविधा निकै न्यून लाग्न सक्छ । त्योभन्दा पनि बृहद् कुरा राष्ट्रसेवाको अन्तरबोधले आफैँभित्र हुने सन्तुष्टि र अपनत्वबोधले यसको महत्त्व झनै पुष्टि हुन्छ ।

त्यसैले निजामती सेवा वृत्ति विकास र राष्ट्रसेवाको अपूर्व अवसर हो । अन्य सेवाको पनि मार्गदर्शक र अभिभावक हो । यसको गरिमा तुलनाको विषय नै हुनसक्दैन । 

सार्वजनिक सेवा बाहिर रहेर राज्यका तहगत संयन्त्रसँग सार्वजनिक सेवाको गुणस्तर बढाउन युवाहरू पृष्ठपोषण, सहउत्पादन, लेखाजोखा, अनुगमन, तथा व्यवस्थापनका पक्षमा संलग्न रहेर पनि सार्वजनिक प्रशासनलाई जिम्मेवार, जवाफदेही र प्रभावकारी बनाउने भूमिका खेल्न सक्दछन् । 

समाज सेवा र युवा 

समाजमा सेवा गर्ने मनकारी भावना विकास नगरे मानिस कर्मले होइन, जन्मले मात्र श्रेष्ठ बन्नपुग्छ । एक्काइसौँ शताब्दीको विश्वव्यापी संस्कृतिले समाज निमानवीकृत बन्दैछ, व्यक्तिहरू निर्वैयक्तिक बन्दैछन् ।

आधारभूत मानव मूल्य, सत्कर्म र सेवाभाव हराउला कि भन्ने डर छ । व्यक्तिगत स्वार्थभन्दा माथि पनि मानव सेवा छ । सहयोगी हात र मनकारी कर्मको अपेक्षा खास वर्गले राख्ने गर्दछ । युवा जागरण सेवाभाव र मानवीय मूल्य आचरणलाई संस्थागत गर्न आन्दोलित हुनुपर्दछ । 

केही मनकारी कामहरू समाजबाट हुँदै आएका छन् । रामराज अधिकारीको समूहले मानव सेवा आश्रममा अशक्त र दीनदुःखीलाई आश्रय र स्याहार सम्भार गर्दै आएका छन् । एसएसडीआर कि सविता उप्रेती त्यस्ती युवती हुन्, जसले राम्रो वृत्ति छाडेर अटिज्म प्रभावित व्यक्तिलाई उद्धार गरिरहेका छन् ।

स्नेही काखकी नेहा पोखरेल होस् गुमाएका परित्यक्ता आमाहरूकी आमा बनिरहेकी छन् । पुष्पा बस्नेत, उत्तम सञ्जेल तथा मैले नाम लिन नसकेका धेरै युवाहरूले मानवसेवाको पवित्र कामलाई आ–आफ्नै सामर्थ्य र सक्रियतामा बचाइरहेका छन् । युवाहरू जीवनको कुनै क्षण समाज/मानव सेवामा लाग्नु पर्छ, ता कि समाज सबै मानवजातिको हुन सकोस् । 

उपसंहार 

युवाहरू मुलुकका आशा र भारोसा हुन् । समाजलाई रूपान्तरण गर्ने अदम्य शक्ति भएर पनि युवाशक्ति आफैँमा हराएको छ । युवाहरूले आफनो मातृभूमिमा आफ्ना भविष्य सुनिश्चित छ भनेर आर्थिक सामाजिक रूपान्तरणको यात्रालाई गतिवान बनाउनु पर्दछ, किनकी साठीको दशकामा हामीभन्दा पछि रहेका र हामीसँगै विकास यात्रा शरू गरेका दक्षिण कोरिया, सिंगापुर, चीन, मलेसिया जस्ता मुलुकहरू हामीलाई छाडेर निकै अघि बढेका छन् र एक्काइसौँ शताब्दीलाई एशियाको शताब्दी बनाउन लागिपरेका छन्, हाम्रा विगतका दशकहरू गुमेको अवसरका रूपमा रहे ।

त्यसैले युवा वर्गको काँधमा ठूलो जिम्मेवारी छ । रूपान्तरणका सबै आयामहरू, जस्तो कि राजनीतिक, आर्थिक, सामाजिक, सांस्कृतिक, वातावरणीय र शासकीय आयामलाई गतिशील बनाउन युवा वर्गको सार्थक सक्रियता जरुरी छ । उ नै अल्मलियो भने मुलुक अल्मलिइरहने छ । त्यस्तै युवाको उपयोग कसरी गर्ने ? युवालाई निर्माण र विनिर्माणमा कसरी स्वचालित गर्ने ? सिर्जना र सकारात्मकतामा कसरी ल्याउने ? भन्ने चिन्ता र चासोमा नीति निर्माताहरू रहनुपर्दछ । युवा अपेक्षा र युवा उपयोगबीच सन्तुलन ल्याएर नै युवालाई उनीहरूको भविष्यप्रति आश्वस्त पार्न सकिन्छ । ([email protected])

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
कात्तिक ३०, २०८०

केही वर्षअघि विद्वान प्राध्यापक डा. अभि सुवेदीले कान्तिपुरमा लेख्नुभएको एउटा प्रसंगबाट आजको चर्चा शुरू गर्नु उपयुक्त हुनेछ । त्यस प्रसंगमा नेपाली कांग्रेसका वर्तमान सभापति शेरबहादुर देउवाले पूर्व प्रधानमन्त्रीको हैस...

पुस ११, २०८०

नेपालको सार्वजनिक प्रशासन, विशेषतः निजामती सेवामा व्यावसायिक सदाचारिता विकास भएन भन्ने प्रश्न समय समयमा उठ्दै आएको छ । कर्मचारीमा स्वाभाविक रूपमा हुनुपर्ने कार्यसम्पादनलाई व्यवस्थित बनाउने सीप, संस्कार र अनुभवजन्य...

मंसिर ३, २०८०

मखमली फुल्दा, मार्सी धान झुल्दा बहिनी आउने छिन्,​ दैलाको तस्वीर छातीमा टाँसी आँसु बगाउने छिन् .....।  हाम्रो समयका चर्चित गायक नारायण रायमाझीको ‘नमुछे आमा दहीमा टीका’ बोलको गीत नि...

असोज ३०, २०८०

आज ‘सबैका लागि मर्यादित जीवन’ को आदर्श वाक्यसाथ अन्तर्राष्ट्रिय गरिबी निवारण दिवस मनाइँदै छ । भोक, रोग, अभाव र आवश्यकता पूरा भएपछि मात्र मानवीय मर्यादा पाउन सकिन्छ । नेपालमा गरिबी र असमानताका विभि...

फागुन १, २०८०

गरिबको घरआँगन कसैलाई मन पर्दैन । गरिबको लुगाफाटो कसैलाई मन पर्दैन । गरिबले ठूला कुरा गरेको कसैलाई मन पर्दैन । गरिब नाचेको, गरिब हाँसेको कसैलाई मन पर्दैन । यतिखेर गरिबले लडेको जनयुद्ध दिवस पनि कसैलाई मन ...

कात्तिक ३०, २०८०

कमेडी क्लब चलाउने मुन्द्रे उपनाम गरेका एकजना मान्छे छन्। एकै श्वासमा चारवटा प्रश्न सोध्न सक्ने क्षमता भएका जानेमाने पत्रकार ऋषि धमलाको कार्यक्रममा पुगेर तिनले भन्न भ्याए, 'यो टिकटकका कारण मान्छेहरू अल्छी भए, कुन...

आफैँ हराएको सूचना !

आफैँ हराएको सूचना !

बैशाख २२, २०८१

मानव स्वभाव प्रायः म र मेरो भन्ने हुन्छ । जस्तोसुकै आदर्शको कुरा गरे पनि, जतिसुकै महान देखिन खोजे पनि यी म र मेरोमा अलिकति धक्का लाग्नेबित्तिकै, ढेस पुग्नेबित्तिकै त्यस्ता आदर्श र महानता कुन सड्को ‘फू&rsquo...

जब अख्तियारकै कर्मचारी मालदार अड्डामा सरुवा हुन्छन्…

जब अख्तियारकै कर्मचारी मालदार अड्डामा सरुवा हुन्छन्…

बैशाख १९, २०८१

२०६२ सालपछिको कुरा हो, अख्तियार दुरूपयोग अनुसन्धान आयोगका एकजना उपसचिव र एकजना शाखा अधिकृत कम्पनी रजिष्ट्रारको कार्यालयमा सरुवा भएर गए । यति मात्र होइन, राष्ट्रिय सतर्कता केन्द्रका एक उपसचिव पनि सोही कार्यालयमा...

उही खाट उही घाट

उही खाट उही घाट

बैशाख १५, २०८१

धेरै पहिलेको कुरा हो एक जना सज्जनका दुई भाइ छोरा थिए । उनीहरूबीच निकै मिल्ती थियो । एकपटक भगवान्ले आएर वरदान माग भनेकाले उनीहरूले अमरताको वर मागेका थिए । उनीहरूको कुरा सुनेर भगवान्ले भने– ‘...

x