×

NMB BANK
NIC ASIA

चार दशकदेखि मोफसलमै करिअर

मोफसलमा नाटक जोगाइराखेका बाबुराम: टीभी सिरियलदेखि ठूलो पर्दासम्म, ५०० बढीमा काम

बुटवल | फागुन १९, २०८०

NTC
Premier Steels

सडकका चौकदेखि विद्यालय होस् वा नाटक घर, यी ठाउँमा दशकौँदेखि उपलब्ध पात्र हुन बाबुराम घिमिरे । उनी चार दशकदेखि मोफसलमा रहेर सडक नाटक लेखन, निर्देशन र अभिनयमा रमाइरहेका रंगकर्मी हुन् । रुपन्देहीको बुटवल उपमहानगरपालिका वडा नम्बर–१७ मोतिपुरका बाबुरामले यस क्षेत्रमै केन्द्रित रही विसं २०४२ सालदेखि रंगमञ्चको क्षेत्रमा निरन्तर काम गर्दै आएका छन् । 

Muktinath Bank

उमेरले ६ दशक पार गरिसकेका बाबुराम अक्षरलाई नाटक र साहित्यलाई समाजसँग जोडेर जीवन र चेतना फैलाइरहेका छन् । आफ्नो जीवन नै अभिनयमा बिताएका उनका नाटक मनोरञ्जनका लागि भन्दा पनि समाजको चेतनामा बढी केन्द्रित रहेको जानकारहरू बताउँछन् । हुन पनि उनको मोफसलमा नाटकलाई जोगाएर राख्नेमा अग्रपंतिमा आउँछ । नाटकप्रति बाबुराममा मोह कसरी बढ्यो त ? यसको जवाफका लागि बाल्यकालतर्फ फर्किनुपर्ने हुन्छ । स्कूले जीवनमा उनी चलचित्र हेर्न कहिल्यै छुटाउँदैनथे । परिवार पनि कलाकारिता क्षेत्रलाई खुबै माया गर्थे । ‘चलचित्र हेर्दा अभिनय र लेखनमा प्रभाव बढ्दै गयो । त्यसपछि मैले नाटक लेख्न र मञ्चन गर्न थालेको हुँ,’ उनी भन्छन् । 


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

कला क्षेत्रमा बाबुरामको शुरूवात भने अलि रोचक छ । उनले २२ वर्षको उमेरमा स्टेजमा हाँस्य (कमेडी) कार्यक्रमबाट कलाकारितामा पाइला चालेका थिए । यो यात्रा नाटकसम्म पुगेको हो । चार दशकयता उनी यही क्षेत्रमा टिकिराखेका छन् । ‘अन्तरआत्मादेखि निस्किएको कलाकारिताको ज्वालाले आफूलाई यही क्षेत्रमा टिकाइराखेको उनी बताउँछन् । निरन्तरताकै कारण बाबुरामले नाटकलाई नजिकबाट बुझ्नसक्ने भएका छन् । अहिले उनी नाटकको परिभाषा शब्दमा समेत व्यक्त गर्न सक्छन् । ‘नाटक साहित्यको एउटा प्रमुख विधा हो । यसमा कुनै पनि विषयको कथा–कहानी गद्य वा पद्यमा लेखिन्छ । खासगरी रञ्मञ्चमा अभिनय गर्न सकिने किसिमको सम्वाद भएको साहित्यलाई नाटक भनिन्छ,’ आफ्नो क्षेत्रको परिभाष यसरी दिन्छन् उनी ।


Advertisment
Nabil box
Kumari

बाबुरामको परिवार २०२१ मा गुल्मीको पौदी अमराईबाट बसाइँ सरी बुटवल झरेको थियो । यसर्थ उनी बुटवलमै हुर्किए, यहीँ पढे र यही क्षेत्रलाई कर्मक्षेत्र बनाए । नाटकको क्षेत्रमा आफूले आफू हुर्केको समाजलाई के परिवर्तन गर्न सक्छु भन्ने सोचका साथ अगाडि बढेको बाबुराम बताउँछन् । नाटकमा लागेर उनलाई कति आर्थिक कमाइ भयो भन्ने मतलब छैन । यस्तोमा पनि परिवारले साथ दिएको उनले बताए । ‘मैले यस समाजमा काम गर्दा आर्थिक पाटोलाई हेर्दै हेरिनँ,’ उनी भन्छन्, ‘नाटकको क्षेत्रमा मैले समाजलाई के परिवर्तन गर्न सक्छु भन्ने सोचका साथ अगाडि बढेँ । त्यसैलाई प्राथामिकता दिएको हुनाले परिवारको पनि दह्रो साथ रह्यो । यसैकारण अहिलेसम्म रंगीन दुनियाँमा टिकिराखेको हुँ ।’ ‘अहिलेसम्म नाटकबाहेक अन्य क्षेत्रमा नलागेको र यसैलाई जोगाएर राखेको सायद ममात्रै हुँला,’ उनी सगर्व दाबी गर्छन् । 

Vianet communication

बाबुरामका नाटकका विशेषता छन् । उनले मञ्चन गरेका नाटक हेर्ने दर्शकका आँखामा आँशु नआउने कमै हुन्छ । नाटकका दृश्य, भाव र शब्दलाई मनन गरेर दर्शकले आफूमा धेरै परिवर्तन गरेको उनले पाएका छन् । आफूले गरेका नाटकमा समाजलाई परिवर्तन गर्न सकेकोमा बाबुराम पनि खुसी छन् । ‘नेपालमा नाटकको इतिहास धेरै लामो छ । नाटकलाई कसरी प्रयोग गर्ने भन्ने कुरा महत्वपूर्ण हो,’ उनी थप्छन् । बाबुरामले नाटकमार्फत चेलीबेटी बेचबिखन, बालविवाह, जलवायु परिवर्तन, छाउपडी, मातृत्व, द्वन्द्वपीडित, भूकम्पसम्बन्धी  सचेतनालगायत नेपाली समाजका विषयहरू उठाउँदै आएका छन् । ‘म हाम्रै स्थानीय समस्या उठाउँदै समाधानको पाटोसहितका नाटक बनाएर प्रस्तुत गर्ने कोसिस गर्छु,’ उनले भने । दुई दशकअघिसम्म सडक नाटक निकै लोकप्रिय रहेको उनले बताए । पछिल्लो समय नाटकलाई विद्यागत रुपमा पनि अघि बढाइएको छ । बाबुराम पनि नाटक लेख्दा दर्शकका विषयमा डुब्छन्, वास्तविकतामा पुग्छन्, चिन्तन गर्छन् र आफैंभित्रबाट तयार भएपछि मात्र लेखनमा लैजाने गर्छन् । 

बाबुरामले ५०० भन्दा बढी नाटकमा काम गरेका छन् । कुनैमा अभिनय गरे त कुनै लेखे । यस्तै निर्देशनदेखि मञ्च सजाउने कामसम्म उनले गरेका छन् । उनले एकपटक लेखेका नाटकलाई कसैले पनि फेरि ‘रिराइट’ गर्नु भनेका इतिहास छैन । बाबुरामका अनुसार पछिल्लो समय ‘ब्लाक बक्स थिएटर’मा आकर्षक बढ्दो छ । ‘गायन र नृत्य क्षेत्रमा कलाकार तयार भए पनि अभियनको क्षेत्रमा कलाकारको निकै अभाव छ,’ यसबारे उनले भने, ‘उनीहरूलाई तयार गर्नुपर्ने अवस्था छ । मानिसमा अभिनयमा रुचि छ । तर उनीहरू अभिनयको ज्ञान लिन भने चाहँदैनन् ।’ यसकारण पनि अभिनयको क्षेत्रमा राजधानी काठमाडौंभन्दा मोफसल पछाडि रहेको बाबुराम बताउँछन् । यही बुझेर उनी स्थानीय स्तरमा नाटकलाई स्थापित गर्न उनी स्थानीय सरकारसँग पटक–पटक आवाज उठाइरहेका छन् । ‘राष्ट्रका गहनाको रुपमा रहेका कलाकारलाई स्थानीय स्तरबाटै संरक्षण गर्न आवश्यक छ । पुरानालाई संरक्षण गरे यस क्षेत्रमा नयाँ पनि आकर्षित हुन्छन् । मेरो ध्याउन्न यसैमा छ,’ उनले थपे । 

बाबुराम स्कूल–स्कूलमा लघु नाटक पनि नियमित देखाउँछन् । उनी ठूलो पर्दाका चलचित्रमा पनि देखिएका छन् । उनले ‘होस्टेल रिर्टन’मा नायक नाजिर हुसेनको बुवा भएर अभिनय गरेका छन् । त्यस्तै २० वर्षभन्दा पुरानो चलचित्र ‘दर्पण छाँया’मा पनि उनले अभिनय गरेका छन् । उनी आफैँले केही वर्ष अघि लेखन र निर्देशन गरेको चलचित्र ‘हाम्री चेली’ले पनि राम्रो बजार पाएको थियो । उक्त चलचित्रको पटकथा लेखनमा बाबुराम उत्कृष्टमा परेका थिए । उनले निर्माण गरेका ‘पर्खाइ’, ‘प्रेत आत्मा’, ‘साहारा’, ‘दशैँ’, ‘बूढापाका’ लगायतका दर्जनौं ‘सर्ट मुभी’लाई दर्शकले रुचाएका छन् । युनिक मुभिजको ब्यानरबाट सेतीबेनी शिला र कालीनदीको विषयलाई समेटेर निर्माण गरिएको ‘सेतीबेनी’ डकुड्रामा प्रदर्शनको तयारीमा छ । दुई घण्टाभन्दा बढी समयको उक्त नाटक केही वास्तविक र केही काल्पनिक कथा जोडेर बनाएको बाबुराम बताउँछन् । 

त्यसैगरी बाबुरामले बुटवल क्षेत्रका टेलिभिजनमा धाराबाहिक रूपमा प्रसारण हुने ‘कर्म’ सिरियलमा पनि प्रमुख भूमिकाका साथ अभिनय गरेका छन् । उनकै पहलमा बुटवलको बागेश्वरी संगीतालयमा हृदयचन्द्रसिंह प्रधानले लेखेको सामाजिक यथार्थवादी ‘एक चिहान’को मञ्चन गरिएको थियो । त्यस्तै रागश्री संगीतालयले बालबालिकामा मातृत्वको प्रभाव पार्ने विजय मल्लद्वारा लिखित ‘कोही किन बर्बाद होस्’ नाटक पनि मञ्चन गरिएको छ । सञ्चारमाध्यमको पहुँच र सामाजिक सञ्जालले नाटकको महत्व घटाएको देखिए पनि थिएटरमा पुगेर लाइभ नाटक हेर्नुको वास्तविक स्वाद बेग्ले हुने बाबुरामको भनाइ छ । ‘नाटकको महत्व मोफसलमा बढ्दो छ । केही दिनअघि बुटवलमा मञ्चन गरिएका दुई नाटकले दर्शक र विद्यार्थीको मन जितेका छन् । अब यसलाई बढाउँदै लैजान आवश्यक छ,’ प्रफुल्लित हुँदै उनले भने ।

नेपाली नाटक र साहित्यको इतिहास दुई सय वर्ष पुगिसकेको यतार्थलाई मनन गर्दै अब यसलाई जोगाउन राज्य नै लाग्नुपर्ने बाबुरामको तर्क छ । ‘नेपाली नाटक र साहित्यको इतिहास दुई सय वर्ष पुगिसकेको छ । अब यी विधाको जर्गेनामा राज्यको पनि ध्यान जानुपर्ने आवश्यकता म देख्छु,’ उनी कुरा टुंग्याउँछन् ।

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
मंसिर ३०, २०८०

बुधवार काभ्रेको धुलिखेलस्थित काठमाडौं विश्वविद्यालयका १ हजार ८३८ जना विद्यार्थीमाझ सनम ढकाल दृश्यमा आए । एमबीबीएसमा सर्वोत्कृष्ट भएर गोल्ड मेडल ल्याउँदै सनम दीक्षित भएसँगै सबैमाझ परिचित भएका हुन् ।  काठम...

चैत १५, २०८०

२०५८ साल वसन्त ऋतुको समय । घमाइलो त्यो समयमा एउटा फूल काँडाको बाटो डोरिँदै थियो । बहकाउ र त्रासमा १३ वर्षको बालक सत्तालाई बन्दुक नाल तेर्स्याउन कस्सिएको थियो । लहडमा हिँडेको बाटोमा न ऊ फुल्न पायो, न ओइलियो ।...

माघ १३, २०८०

रोल्पाका देवराज बुढामगर गाउँकै साधारण किसान हुन् । परिवर्तन गाउँपालिका–४ पाथावाङ निवासी देवराजका ६ छोरी र एक छोरा सरकारी जागिरे छन् । छोराको आसमा ६ छोरी जन्माए देवराज र उनकी श्रीमती नन्दाले । हुन पन...

माघ ५, २०८०

मनीषा जीसीको वास्तविक नाम विष्णु घर्ती क्षेत्री हो । गुल्मीको धुर्कोट गाउँपालिका– ३ हाडहाडेकी विष्णुलाई धेरैले मनीषा भनेर चिन्छन् । उनै मनीषा लोक सेवा आयोगले लिएका पाँचवटा परीक्षामा एकसाथ नाम निकालेर अह...

कात्तिक १९, २०८०

समय : आइतवार बिहान ७ बजे  स्थान : नलगाड नगरपालिका, १ चिउरी, जाजरकोट (भूकम्पले सबैभन्दा धेरै क्षति पुर्‍याएको ठाउँ)  ‘मेरी आमालाई किन यस्तो भयो ? मलाई पनि बाँच्न मन छैन,...

माघ २७, २०८०

भगवान् गौतम बुद्धको जन्मस्थल लुम्बिनी विश्वकै लागि शान्तिक्षेत्र हो । यो क्षेत्र आउँदो महिना विशेष हुने भएको छ । विश्वकै प्रतिष्ठित र ठूलो पुरस्कार मानिने नोबेल पुरस्कार विजेताहरूको जमघट हुने भएपछि विशेष हुन लागेक...

जब अख्तियारकै कर्मचारी मालदार अड्डामा सरुवा हुन्छन्…

जब अख्तियारकै कर्मचारी मालदार अड्डामा सरुवा हुन्छन्…

बैशाख १९, २०८१

२०६२ सालपछिको कुरा हो, अख्तियार दुरूपयोग अनुसन्धान आयोगका एकजना उपसचिव र एकजना शाखा अधिकृत कम्पनी रजिष्ट्रारको कार्यालयमा सरुवा भएर गए । यति मात्र होइन, राष्ट्रिय सतर्कता केन्द्रका एक उपसचिव पनि सोही कार्यालयमा...

उही खाट उही घाट

उही खाट उही घाट

बैशाख १५, २०८१

धेरै पहिलेको कुरा हो एक जना सज्जनका दुई भाइ छोरा थिए । उनीहरूबीच निकै मिल्ती थियो । एकपटक भगवान्ले आएर वरदान माग भनेकाले उनीहरूले अमरताको वर मागेका थिए । उनीहरूको कुरा सुनेर भगवान्ले भने– ‘...

ओलीलाई फापेको सनराइज हल

ओलीलाई फापेको सनराइज हल

बैशाख १२, २०८१

ललितपुरको गोदावरीस्थित सनराइज हलमा नेकपा (एमाले)का दुई महत्वपूर्ण कार्यक्रम भए । एमालेको प्रथम विधान महाधिवेशन (२०७८ असोज १५ र १६ गते) सनराइज हलमै भएको थियो । विधान महाधिवेशनले विभाजनदेखि चौतर्फी घेराबन्दी...

x