×

NMB BANK
NIC ASIA

कोरोनाले निम्त्याएको संकट : यी हुन् व्यक्ति, समाज र संघ–संस्थाका साझा कर्तव्य

चैत २०, २०७६

NTC
Premier Steels

समाज मानव प्रेम, अहिंसा र दयाजस्ता मूल्यबाट प्रेरित भएर नै यस अवस्थामा आइपुगेको हो । अरूलाई सेवा र सहयोग गर्नु मानव समाजको विशेषता हो । मानिस आफू लाई मात्र होइन, अन्य जातिप्रजातिलाई पनि सहयोग गर्ने मूल्यआदर्शमा रहन्छ । सहयोग त्यतिबेला चाहिन्छ जतिबेला व्यक्ति वा समाज समान्य अवस्थामा रहँदैन । ‘परोपकाराय पुण्याय..’ पूर्वी संस्कृति पनि हो । जब मानव जाति आफैं संकटमा हुन्छ, त्यतिबेला सहयोग र सेवाभाव स्वयं उसैका लागि पनि जरुरी हुन्छ । सामान्य अवस्थामा त उपकारी मनहरू निजी रामरौस र लोभलालच नगरी अरूलाई सेवा सहयोग गरी मानवीयता प्रदर्शन गरिरहेका हुन्छन् भने दुःख, महामारी र विपत्तिमा सेवा सहयोग गर्नु मानव मात्रको कर्तव्य हो । 

Muktinath Bank

यतिखेर मानव समाज विपत्तिमा छ, मानव सभ्यता नै लरखराइरहेको छ । सर्वसाधारणहरू सन्त्रासमा छन् । अज्ञात शक्तिले यो सन्त्रास र विपत्ति हटाउन सक्दैन । यो संक्रमण मानिसले सिर्जना गरेको पनि होइन । कुनै स्वार्थ र इच्छापूर्तिका लागि प्रतिस्पर्धाको परिणाम पनि यो होइन । मानिस आफैंले आफ्नो सभ्यता विनासका लागि जैविक वाण हानेको पनि होइन । थोरै असावधानी भयो होला, केही कमजोरी रह्यो होला, अज्ञानताले पनि काम गर्‍यो होला ।


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

निजी स्वतन्त्रताको चाहनाले पनि काम गर्‍यो होला । यही असावधानी, कमजोरी र साझा सहकारीको अभावमा अर्थतन्त्रलाई १० वर्ष, २० वर्ष, ५० वर्षपछि धकेल्न सक्ने आँकलन गरिँदैछ । बुद्धिजीवी र अनुसन्धाताहरू आंकडा र प्रमाण विश्लेषण गर्न सकिरहेका छैनन् । आमसञ्चारका माध्यमहरू पनि सूचना र तथ्यहरू टिप्न सबैतिर पुग्न सकिरहेका छैनन् । सामाजिक सञ्जालका भित्ताहरूमा सूचना असावधानी देखिएको छ, जसले सावधानीभन्दा सन्त्रास फैलाउने डर छ । त्यसैले यो  विसम परिस्थिति आक्रोस पोख्ने, गल्ती औंल्याउने, आरोप गर्ने होइन, न आफैं निराशा र कुण्ठामा रहने हो । समाज, सभ्यता र समृद्धि जोगाउन पनि आ–आफ्ना कुण्ठा, संकुचन, आलस्य र स्वार्थलाई त्यागेर सेवा, सहयोग र सत्कार्यमा स्वयं प्रेरित हुनुपर्ने परिस्थिति हो । यो नै युगले हामीबाट मागेको योगदान हो । 


Advertisment
Nabil box
Kumari

भुल्नु हुन्न कोरोना विरुद्धको अभियान युद्ध हो, नदेखिने शत्रुविरुद्धको युद्ध । नदेखिने भनेपछि जतापनि छ्यापछ्याप्ती हुनसक्छ । नदेखिएर संसारै हल्लाउने गरी, थाहा नै नपाउने गरी आक्रमण गर्ने हैसियतमा आएको छ । नदेखिने शत्रु विरुद्धको युद्ध शतप्रतिशत सावधानीमा लड्नुपर्छ । उसले सबैलाई शत्रु मानेपछि सबै नै उसविरुद्ध लड्नुपर्छ । तर उसविरुद्धको लडाईं हतियार लिएर होइन, सावधानी र स्वअनुशासित भए पुग्छ । आत्तिएर होइन, संयमित भएपुग्छ । हतियार नभएका संयमी र सावधानीहरूले नै युद्ध जिते । चीन र कोरिया यसका उदाहरण हुन् । हद गरियो भने, दम्भ देखियो भने हारिन सक्छ । अहोरात्र खटेर थकानमा पनि सक्रिय बनेका स्वास्थ्यसेवक, सुरक्षाकर्मी र राष्ट्रसेवकहरूको मनोबल घटाउने काम गरियो भने युद्ध हारिन सक्छ । र, यो युद्ध हारियो भने एक्लो मानिस होइन, समाज र सभ्यता नै हार्ने सम्भावना छ । त्यसैले युद्ध जित्नुपर्छ । 

Vianet communication

सबैले लड्नुपर्ने युद्धमा मानवीय कमजोरी, अज्ञानता वा ढिलासुस्तीको आलोचना गर्नाले युद्ध किल्ला नै कमजोर हुन्छ । अहोरात्र खट्ने, नथाक्ने र अरूहरूको लागि आफूलाई पर्वाह नगर्नेलाई प्रोत्साहन गर्नु पनि युद्धमोर्चामा सामेल हुनुसरह हो । यतिबेला आफूसँग भएको अस्त्रसाथ युद्ध लड्नु समस्त मानवको कत्र्तव्य हो । यो युद्धमा विचारको कित्ता छैन, राजनीतिको कित्ता छैन, सम्पत्ति र विपन्नताको विभाजन पनि छैन, उमेर र वयको कित्ता छैन, कर्मचारी र गैरकर्मचारीको कित्ता पनि छैन । नागरिक र गैरनागरिक भन्ने पनि छैन । सक्ने र नसक्ने, हुने र नहुने, कसैको पनि कित्ता छैन । सत्ता र शक्तिको कित्ता पनि छैन । त्यसैले यो युद्ध साझा युद्ध हो । युद्ध किन र कसरी गर्नुपर्‍यो पृष्ठभूमिमा जाने समय पनि छैन । तर विलम्ब नगरी युद्ध मोर्चामा सामेल हुनुको विकल्प छैन । जोसँग जस्तो क्षमता छ, त्यही आधारमा लड्नुको विकल्प छैन । तर आजको युद्ध आजै लड्नुपर्छ, बिलम्व गरेर पछुताउनुको अर्थ छैन । यस्तो युद्ध इतिहासमा सधैँ लड्न पाइने पनि होइन । 

विचारले विभाजन ल्याउँछ, साझा बोली बोल साझा शत्रुविरुद्ध । बैंक, वित्तीय संस्था र व्यावसायिक फर्महरू पनि सामाजिक जिम्मेवारीमा जाऊ । व्यवसाय र नाफा अलिपछि गरौंला । 

नेपालीहरू साझा युद्ध लड्न खप्पिस छन् । बहत्तरको भूकम्पमा पनि राहत, उद्धार र सेवा सहयोगमा सबै नेपालीले साझा किल्ला सम्हालेका थिए । हुनेले भएका कुरा लिएर, नहुनेले श्रम र त्यो पनि नहुनेले सहभाव अनि माया दिएर अभियान सम्हालेका थिए । अहिले फेरि चार वर्षलाई पुनरावृत्ति गरेर लडे पुग्छ । त्यो भाग्यशाली इतिहास हामी नेपालीसँग मात्र छ । भगवान बुद्धका अष्ठसिद्धीले पनि प्रेरणा दिन्छ । वेदका ऋचा र पुराणको श्लोकले पनि ऊर्जा दिन्छ । श्रुतिका सूत्र र गीताका सुक्तिले पनि प्रेरणा दिन्छ । यी सबैले मानवता नै सिकाएका हुन् । 

हामीसँग यो महासमरमा लड्ने नागरिक र नागरिक समुदाय छन् । ठूल्ठूला संगठित र असंगठित नागरिक सञ्जाल छन् । आमसञ्चारले सही सूचना, सही समयमा दिएर सर्वसाधारणलाई सन्त्रासमुक्त र सावधान रहन सन्देश दिनसक्छ । कति ठूलो शक्ति छ आमसञ्चारको । सूचना प्रविधिले सही सूचना आवश्यक स्थानमा पुर्‍याओस् । अनलाइनहरू ‘लाइनका रेखाहरू’ कार्टुन तर अनुशासन र सामाजिक जिम्मेवारीका रेखा नकाटुन् । सामाजिक सञ्जाल सर्वसाधारणको ‘आमसञ्चार’ बनेको छ । सीमा र सम्भावनालाई यसले पनि नभुलोस् । सही समाचार सञ्चार युद्धामोर्चाको अजेय शक्ति हो । तर आग्रही सामाजिक सञ्जाल ‘बुमराङी भस्मासुर’ बन्न सक्छ । सूचना र सन्देशमा सतकर्ता चाहिन्छ ।

सहकारी सञ्जाल अझै व्यापक छ । नेपाली समाजमा सहकार्यको संस्कृति बोकेका सहकारीले यस युद्धमा सहकार्य गर्नुपर्छ । ६० लाख सदस्य भएको संगठित शक्ति आफैंमा ठूलो हो । स्वयंशासित, स्वअनुशासित, मर्यादित व्यवहार र सत्कार्य सहकारीका आचारण हुन् । बस यिनै हतियारले सहकारीले शिक्षा, सन्देश, सूचना र सामग्री देऊन् । उ त अरूको पनि उदाहरण बन्नुपर्छ । सहकारी मूल्य समाजमा संस्थागत गर्ने मौका पनि छ सहकारीलाई । गैरसहकारीको आरोप पखाल्ने अवसर पनि हो सहकारीलाई । सहकारी सामाजिक दायित्वबाट यो वा त्यो बहानामा पर रहन सक्दैन । नहुनेलाई हुने बनाउने त धर्म हुँदै हो, पहिला समाज बचाउन, सभ्यता बचाउन र आफै बाच्न कटुवाली गरोस् सहकारीले । हात धुन सिकाओस्, हिँड्न सिकाओस्, शिष्टाचार गर्न, व्यवहार कर्म गर्न सामाजिक सीप सिकाओस् । सामग्री पनि देओस्, सेवा पनि देओस् । बस सहकारी ‘सहकारी’ बन्ने छ । सहकारी बन्नु उपकारी बन्नु हो भनेर उसलाई कसले सिकाउनु पर्ला ?

गैरसरकारी संस्थाहरू आँखाका नानी थिए कुनै बखत । सरकारका विस्तारित हात बनेका थिए, सरकार पुग्न नसकेको स्थानमा सेवा व्यवस्थापनमा साथ दिएर । विपतका साथी र सुखका पनि साझेदार बनेका थिए । अहिले केही चुपचाप देखियो । हजारौं संख्यामा रहेका गैससहरू संक्रमणविरुद्धका सहयात्री बन्न सक्छन् । बुझौं आलस्य होइन, तयारी होला उनीहरूको । बुझेकै कुरा हो, गैसससँग सीप छ, सामथ्र्य छ, स्रोत पनि छ । परियोजना छैन, सशक्तीकरणमात्र काम हो भन्ने कुरा पछि गरौंला । पैरवीको कुरा पनि पछि गरौंला । अहिले दुःखमा परेकालाई उपचार, सन्त्रासमा भएकालाई ढाडस र सबैलाई सचेतना सहयोग र सेवा लिएर जाऔं । शहर बजारमा सूचना, सन्देश र नागरिक शिक्षा भए पुग्ला । मोफसलमा सामग्री र प्रत्यक्ष सेवा नै चाहिन सक्छ । वश्, गैसस आँखाका नानी बन्नेछन्, तेस्रो आँखा अनि सरकारका वास्तविक विस्तारित हात बन्नेछन् । त्यसैले कोरोनाविरुद्धको युद्ध गैससका लागि पनि अवसर हो आफ्नो औचित्य र उपस्थिति पुष्टि गर्ने । 

राजनीतिक दलहरू राजनैतिक स्रोत परिचालनमा माहिर छन् । त्यो स्रोत शक्ति र सत्तामार्फत सामाजिक हितका लागि थियो, आलोचना र आग्रहका लागि थियो । भैगो, चुनावसम्म यसलाई थाती राखेर साझा शत्रु विरुद्ध उपयोग गरौं । समाज रहे न शक्ति र सत्ता, विचार र सिद्धान्त चाहिने हो । राजनीति आफैं समाज सेवा हो भन्ने पुष्टि गर्न राजनीतिलाई पनि यो मौका हो, परीक्षणको घडी हो । प्रतिस्पर्धा त निर्वाचनका समयमा गरे भैगो नि १ पार्टीले ‘पार्ट’ मा विभाजन हुने समय त चुनावको बेला न हो । यस महासंकटमा ‘होल’ का लागि जुट्ने समय हो । सेवा र सहयोग अहिलेको सिद्धान्त हो । यो ‘होल’ समस्त समाज हो । 

कवि, कलाकार, गीतकार, गजलकार, गायक, नायक, साहित्यकार सबै गर्नेलाई गाली होइन, शत्रुविरुद्धका मोर्चामा शब्द, लय, संगीत, स्वर लिएर गएकै हो । अझै प्रखर बनुन्, प्रहरीको सम्झाइ भन्दा तिमीहरूको स्वर, शब्द, गीत, संगीतले सर्वसाधारणको मन पागाल्न सक्छ । अनुशासन र सावधानीमा ‘हिप्नोटाइज्ड’ गर्न सक्छ । यिनै हतियार लिएर कोरोनाविरुद्धको मोर्चा सम्हाल । तिमीहरू सधैं प्रिय थियौ, झनै प्रिय बन । 

नागरिक समाज–तिम्रो पहरेदारी, प्रतिक्रिया, शिक्षा, उपदेश सधैँ सक्रिय भएकै हो । संविधान नबन्ला कि भनेर कति करायौं, भूकम्प जाँदा आफैं दौडियौं पनि, अहिले चुपचाप बस्न पाउँदैनौं । तिमी जुन रूपमा भएपनि विचार, सिद्धान्त र वर्गमा विभाजित नबनी साझा शत्रु विरुद्धको किल्लामा मुखर हुनेछौं । विचारले विभाजन ल्याउँछ, साझा बोली बोल साझा शत्रुविरुद्ध । बैंक, वित्तीय संस्था र व्यावसायिक फर्महरू पनि सामाजिक जिम्मेवारीमा जाऊ । व्यवसाय र नाफा अलिपछि गरौंला । 

समाजमा जाने बुझेकाहरूको कर्तव्य बढी हुन्छ, जवाफदेहिता बढी हुन्छ । सहयोगको अपेक्षा उनीहरूबाटै हुन्छ र सहयोगमा परिचालित हुनु सामाजिक, नैतिक मात्र होइन, मानवीय एवं आत्मिक दायित्व पनि हो । यही दायित्व अलिहेको माग हो । ([email protected]
 

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
फागुन १, २०८०

गरिबको घरआँगन कसैलाई मन पर्दैन । गरिबको लुगाफाटो कसैलाई मन पर्दैन । गरिबले ठूला कुरा गरेको कसैलाई मन पर्दैन । गरिब नाचेको, गरिब हाँसेको कसैलाई मन पर्दैन । यतिखेर गरिबले लडेको जनयुद्ध दिवस पनि कसैलाई मन ...

असोज ३०, २०८०

आज ‘सबैका लागि मर्यादित जीवन’ को आदर्श वाक्यसाथ अन्तर्राष्ट्रिय गरिबी निवारण दिवस मनाइँदै छ । भोक, रोग, अभाव र आवश्यकता पूरा भएपछि मात्र मानवीय मर्यादा पाउन सकिन्छ । नेपालमा गरिबी र असमानताका विभि...

कात्तिक ३०, २०८०

कमेडी क्लब चलाउने मुन्द्रे उपनाम गरेका एकजना मान्छे छन्। एकै श्वासमा चारवटा प्रश्न सोध्न सक्ने क्षमता भएका जानेमाने पत्रकार ऋषि धमलाको कार्यक्रममा पुगेर तिनले भन्न भ्याए, 'यो टिकटकका कारण मान्छेहरू अल्छी भए, कुन...

मंसिर ३, २०८०

मखमली फुल्दा, मार्सी धान झुल्दा बहिनी आउने छिन्,​ दैलाको तस्वीर छातीमा टाँसी आँसु बगाउने छिन् .....।  हाम्रो समयका चर्चित गायक नारायण रायमाझीको ‘नमुछे आमा दहीमा टीका’ बोलको गीत नि...

फागुन २८, २०८०

उमेरले ३५ वर्ष पुग्नै लाग्दा मैले लोकसेवा आयोगको फाराम भरें । ३५ वर्ष कटेको भए फाराम भर्न पाउँदैनथें, तर नियुक्ति लिँदा भने ३५ वर्ष कटिसकेको थिएँ । लोकसेवा आयोगको सिफारिशअनुसार क्षेत्रीय सिञ्चाइ निर्देशनालयले...

पुस ४, २०८०

डिसेम्बर पहिलो साता एनसेलको माउ कम्पनी आजियाटाले आफ्नो रेनोल्ड होल्डिङ्स यूकेको शतप्रतिशत स्वामित्व गैरआवासीय नेपाली सतिशलाल आचार्यको कम्पनी स्पेक्ट्रलाइट यूकेलाई बेच्न गरेको सम्झौताबारे समाचार बाहिरिएको झन्डै ३ हप्...

प्रकृतिको गीत

प्रकृतिको गीत

जेठ ५, २०८१

सृष्टिमा हरेक चीजको एउटा अति हुन्छ, जसलाई हामी सीमा भन्ने गर्छौँ, जलाई उसले आउँदा सँगै लिएर आएको हुन्छ र जेजति गर्छ यसैभित्रै रहेर गर्छ । अति पार गर्नासाथ उसको अस्तित्व पनि समाप्त हुन पुग्छ । अति पार गरेपछि नदी...

दक्षिणपन्थ र अवसरवादको चाङबाट माधव नेपालको छटपटी !

दक्षिणपन्थ र अवसरवादको चाङबाट माधव नेपालको छटपटी !

जेठ २, २०८१

नेपाली कम्युनिस्ट आन्दोलन कतिपटक विभाजन भयो ? पुनः एकता, मोर्चा गठन, विघटनलाई हेर्दा यसको जोडघटाउको लामै शृङ्खला बन्छ । र, त्यसमा मूलधारको राजनीतिबाट विभाजित कम्युनिस्ट पार्टी अर्थात् वामपन्थी पार्टीहरूको विसर्...

प्रशासनिक सुधारको पाटो ५– कर्मचारीमा व्यावसायिकता विकास

प्रशासनिक सुधारको पाटो ५– कर्मचारीमा व्यावसायिकता विकास

बैशाख २७, २०८१

नेपालको निजामती सेवा (समग्र प्रशासन) कम व्यावसायिक भएको आरोप लाग्दै आएको छ । कर्मचारीहरूमा बुझाइको स्तर सतही देखिन थालेको छ । सकारात्मक सोच पनि खस्किएको छ । प्रस्तुतिमा आत्मविश्वास होइन, हीनभावना देखिन थालेको ...

x