×

NMB BANK
NIC ASIA

शाकाहारी र शुद्ध शाकाहारीमा धेरै भिन्नता छ । विश्वमा दिनानुदिन शाकाहारी बढ्दो क्रममा छन् भने शुद्ध शाकाहारी पनि त्यतिकै बढी रहेको तथ्यांकले देखाउँछ । मासुका पुरक शाकाहारी र शुद्ध शाकाहारी परिकारमा पनि पर्याप्त हुन्छ भन्ने चेतना आउन थालेपछि विश्वमा यी दुवै समूहका मानिसहरू दिनानुदिन बढ्ने क्रम छ ।

Muktinath Bank

पछिल्लो तथ्यांकअनुसार विश्वमा १ अर्ब ५० करोड व्यक्ति शाकाहारी छन् । ३० सेप्टेम्बर २०२२ को पछिल्लो तथ्यांकअनुसार विश्वमा ८० लाख शुद्ध शाकाहारी (भेगान) छन्, जुन विश्वको कूल जनसंख्याको एक प्रतिशत हुन आउँछ । 


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

शाकाहारीको जनसंख्या भने विश्वको कूल जनसंख्याको २२ प्रतिशत हुन आउँछ । मासुका पारखी हुँदाहुँदै विभिन्न रोगको शिकार हुन पुगेर शाकाहारी हुनेहरू जति छन्, त्योभन्दा पनि बढी जन्मजात नै शाकाहारी खाना सेवन गर्ने धेरै छन् । शाकाहारी हुनु स्वास्थ्यका लागि निकै राम्रो र दीर्घ जीवन हुने सोच राख्नेहरू पनि त्यतिकै छन् । जीवन भोगाइको अन्तिम–अन्तिम अवस्थामा पुगेर शाकाहारी हुनेहरू पनि उल्लेख्य छन् ।


Advertisment
Nabil box
Kumari

शुद्ध शाकाहारी अर्थात् भेगान समूहहरू पनि निकै कट्टर हुने गर्छन् । प्लान्ट बेसको खाना खान मात्र रुचाउने यो समूह विश्वका प्रायः सबै देशमा भेटिन्छ । नेपालमा पनि शाकाहारी (भेजिटेरियन) धेरै जमात छन् । नेपालमा शाकाहारीहरूको यकिन तथ्यांक नभए तापनि भारतमा भने १ अर्ब ४० करोड कूल जनसंख्याको ३०–४० प्रतिशत शाकाहारी छन् ।

Vianet communication

शाकाहारीहरूको लिस्टमा विश्वमा भारत सबैभन्दा अगाडि आउँछ भने रसिया सबैभन्दा कम शाकाहारी भएको देश मानिन्छ । रसियामा त्यहाँको कूल जनसंख्याको एक प्रतिशत मात्रा शाकाहारी छन् । भारतको रजिस्ट्रार जनरलद्वारा जारी २०१८ सर्वेक्षणअनुसार राजस्थान (७४.९%), हरियाणा (६९.२५%), पञ्जाब (६६.७५%) र गुजरात (६०.९५%) मा शाकाहारीहरूको उच्चतम प्रतिशत रहेको छ, मध्यप्रदेश (५०.६), उत्तरप्रदेश (४७.१%), महाराष्ट्र (४०.२%), दिल्ली (३९.५%), उत्तराखण्ड (२७.३५%) रहेको छ ।

नेपालमा पनि धेरै शाकाहारी रेस्टुरेन्ट छन् र राम्रो चलेका पनि छन् । विदेशीको मागअनुसार भेगान रेस्टुरेन्ट पनि खुलेका छन् । शाकाहारीले माछा, मासु लगायत कुनै पनि जनावरको मासु उपभोग गर्दैनन्, भने भेगान त माछामासुबाहेक दूध, डेयरी चिज, अण्डा, वा जनावरबाट ब्युत्पन्न कुनै अन्य उत्पादन पनि उपभोग गर्दैन ।

के भिन्नता छ शाकाहारी र शुद्ध शाकाहारी अर्थात् भेगानमा ?

विरुवामा आधारित आहा र खाने समूहमा पर्ने मानिसहरू शुद्ध शाकाहारी अर्थात् भेगान समूहमा पर्छन् । भेगानहरूले दूध, दही, घ्यू, मही, पनिर, चिज कुनै पनि वस्तुहरू उपभोग गर्दैनन् । यदिसम्म कि जनावरको छालाबाट बनेको जुत्ता, पेटी, पर्स, जाकेट, ब्याग, सुटकेस, सोफा कुनै पनि वस्तु प्रयोग गर्दैनन् । उनीहरूको विचारमा निर्मम तरिकाले बध गरेर जनावरलाई मरेर उसको शरीरको छाला तातेर बनेका सामान प्रयोग गर्नु पाप सम्झन्छन् । यतिसम्म कि उनीहरूले डेरीको कुनै पनि परिकार उपभोग गर्दैनन् । उनीहरूको सोचाइ र सिद्धान्तअनुसार कुनै पनि जनावरले बच्चा जन्माएपश्चात जुन दूध आउँछ, त्यो उसैको बच्चाका लागि हो, हामीले चोरेर खाँदा उसको बच्चाले पर्याप्त मात्रामा दूध पाउँदैन ।

जसका कारण भेगानहरूले विरुवामा आधारित खानेकुरा मात्र खाने गर्छन् । शरीरलाई आवश्यक पर्ने सम्पूर्ण आवश्यक तत्वहरू विरुवामा आधारित खानाबाट पनि पर्याप्त हुन सक्छ । वैज्ञानिक तथ्यले पनि यो कुरा प्रमाणित गरेको छ, कि शरीरलाई आवश्यकता पर्ने प्रोटिन, कार्बोहाइडेड, फाइबर, फ्याट लगायतका तत्वहरू विरुवामा आधारित खानामा पनि पर्याप्त छ । भेगान आहारहरू लगभग ७०० ईसापूर्वदेखि नै रहेको बताइएको छ । 

धेरै प्रकारहरू अवस्थित छन् र व्यक्तिहरूले विभिन्न कारणहरूका लागि तिनीहरूलाई अभ्यास गर्न सक्छन् । यसमा स्वास्थ्य, नैतिकता, पर्यावरणवाद र धर्म समावेश छ । अर्कोतर्फ शाकाहारीले मासु, कुखुरा वा माछाजस्ता कुनै पनि जनावरको मासु खाँदैन तर डेरी प्रडक्टहरू सेवन गर्छन् र कसैकसैले त अण्डा समेत खाने गर्छन् । भेगानहरूको आहारमा विभिन्न स्तरका फलफूल, तरकारी, अन्न, दाल, नट र बीउहरू हुन्छन् । भेगान आहारलाई शाकाहारको सबैभन्दा कडा रूपको रूपमा हेर्न सकिन्छ । भेगानलाई हाल शाकाहारी समाजले जीवनयापन गर्ने तरिकाको रूपमा परिभाषित गरेको छ, जसले सबै प्रकारका पशुशोषण र क्रूरतालाई सकेसम्म बहिष्कार गर्ने प्रयास गर्दछ । यसमा खाना र अन्य कुनै पनि उद्देश्यका लागि निर्दोष जनावरको शोषण गर्नुहुन्न भन्ने सोच छ ।

पछिल्लो समय ५ तारे होटल तथा विभिन्न ब्राण्डका रेस्टुरेन्टहरूले पनि भेगान फूड फेस्टिभल केलाएर नयाँ–नयाँ भेगानका परिकारहरू चखाइरहेका छन् । विरुवामा आधारित भेगान खानाका पनि पर्याप्त परिकार तयार हुने कुरा प्रमाणित र विश्वस्त हुने आधारहरू देखिएका छन् । भेगानहरूले गाईभैसीको दूध या पनिर खाँदैनन्, त्यसैले प्लान्ट बेसको सोया मिल्क, आल्मन्ड मिल्क, तोफु सेवन गर्ने गर्छन् ।

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
फागुन ७, २०८०

कम्यूनिस्टहरूको चौघेराभित्र बाल्यकाल बिताएको भएर होला, सानै उमेरदेखि मैले कांग्रेस कार्यकर्तालाई कांग्रेसी भनेको सुनेको थिएँ । अलि होच्याएर, अलि नमीठो गरेर यी कांग्रेसीहरू भनेर सम्बोधन गर्ने गरेको.... । उमे...

माघ ८, २०८०

राज कुमार गजुरेल विदेशको सुखसयल र सुख सुविधा छोडेर बेलायती लाहुरे चामबहादुर पुन गाउँ फर्किए । सपरिवार बेलायतमा रहे पनि चामबहादुर नेपालमै भेटिन्छन् । गाउँको सेवा गर्न समुन्द्रपारि (...

मंसिर ८, २०८०

दुई वर्षअघि नेपाल पीएचडी एसोसिएसनको काठमाडौंमा भएको साधारणसभाले नयाँ कार्यसमिति बनायो । म कोषाध्यक्षमा निर्वाचित भएँ । मैले कार्यसमितिका साथीहरूको सामूहिक तस्वीरसहित ट्विटर र फेसबूकमा यो विषय पोस्ट गरें । त्...

असार २५, २०७९

सातु नेपालीहरूको धेरै पुरानो र मौलिक परिकार हो । सातु बिहानको खाजा मानिने भए तापनि पछिल्लो समय यसलाई बिहान, दिउँसो, साँझ कुनै पनि समय खान थालिएको छ । कुनै समय सातु भनेर हेप्ने यो परिकार अति स्वास्थ्य...

मंसिर १८, २०८०

(श्रीकुमारको रुकुम डायरीबाट...) बिहान पौने ६ बजेको छ । पश्चिम रुकुमको आठबीसकोट जहाँ त्रिपालमुनि हजारौं बेघरबारहरू आगोले जिउ सेकाउँदै जाडो सामना गरेर उज्यालोको प्रतीक्षामा छन् । आगो तापेर बसेका महिलाहरू...

भदौ ५, २०७८

आमाले मलाई ‘तलाई त मोटोघाटो राम्रो देखिन्छ’ भन्नुहुन्थ्यो । हजुर आमा बितेर जानुभयो, उहाँले पनि त्यस्तै भन्नुहुन्थ्यो । सानोमा म दुब्लो–पातलो नै थिए । मेरो नाति खान नपाएजस्तो ‘मरनच्यास...

आफैँ हराएको सूचना !

आफैँ हराएको सूचना !

बैशाख २२, २०८१

मानव स्वभाव प्रायः म र मेरो भन्ने हुन्छ । जस्तोसुकै आदर्शको कुरा गरे पनि, जतिसुकै महान देखिन खोजे पनि यी म र मेरोमा अलिकति धक्का लाग्नेबित्तिकै, ढेस पुग्नेबित्तिकै त्यस्ता आदर्श र महानता कुन सड्को ‘फू&rsquo...

जब अख्तियारकै कर्मचारी मालदार अड्डामा सरुवा हुन्छन्…

जब अख्तियारकै कर्मचारी मालदार अड्डामा सरुवा हुन्छन्…

बैशाख १९, २०८१

२०६२ सालपछिको कुरा हो, अख्तियार दुरूपयोग अनुसन्धान आयोगका एकजना उपसचिव र एकजना शाखा अधिकृत कम्पनी रजिष्ट्रारको कार्यालयमा सरुवा भएर गए । यति मात्र होइन, राष्ट्रिय सतर्कता केन्द्रका एक उपसचिव पनि सोही कार्यालयमा...

उही खाट उही घाट

उही खाट उही घाट

बैशाख १५, २०८१

धेरै पहिलेको कुरा हो एक जना सज्जनका दुई भाइ छोरा थिए । उनीहरूबीच निकै मिल्ती थियो । एकपटक भगवान्ले आएर वरदान माग भनेकाले उनीहरूले अमरताको वर मागेका थिए । उनीहरूको कुरा सुनेर भगवान्ले भने– ‘...

x